ایندیانا جونز و دایره بزرگ نشان می دهد که گریزهای کره زمین، عنکبوت ها و یک وعده Game Pass را نشان می دهد.

MachineGames اولین نگاه ما را به بازی ایندیانا جونز خود که اکنون به طور رسمی ایندیانا جونز و دایره بزرگ نامیده می شود، به ما داده است.همانطور که مشکوک است). و این تمام نیست! ما اکنون به طور رسمی می دانیم که امسال در راه است. فدوراهای خود را آماده کنید، استاد محبوب ما در سال ۲۰۲۴ وارد Xbox Series X/S و PC، از جمله Game Pass، خواهد شد.

با تشکر از فیلم جدیدی که در برنامه مستقیم برنامه نویس Xbox امروز به اشتراک گذاشته شد، ما همچنین چند بیت پس زمینه خوب در مورد بازی آینده داریم که از دید Indy به عنوان اول شخص بازی خواهیم کرد (این “چشم انداز ایده آل” است. توسعه دهنده گفت). اوه، و تاد هاوارد نیز ظاهر شد و تعریف کرد که لوکاس فیلم چقدر سازگار بوده است.

حالا بیایید با فیلم جدید صحبت کنیم. البته، همه چیز با نازی ها شروع شد، و دایره بزرگ بین رویدادهای Raiders of the Lost Ark و Last Crusade اتفاق افتاد (و بله، ایندی شبیه هریسون فورد به نظر می رسد با زخم روی چانه). اوه، من واقعاً می خواهم این Uncharted ایکس باکس باشد. فیلم جدید تعداد زیادی قطعه کوچک از گیم پلی را ارائه می دهد که در فیلم ها نیز وجود دارد، مانند سوراخی پر از عنکبوت که فکر می کنم یک اهرم در داخل آن وجود دارد. به هر حال، ایندی در حالی که عنکبوت بیرون می‌آید، به داخل می‌رسد.


تریلر رسمی بازی: Indiana Jones and the Great Circle Unlisted.

توسعه دهندگان در مورد حل معماهای بازی و همچنین مکان هایی که MachineGames تا حد امکان معتبر می سازند، صحبت کردند. در حالی که همه چیز از کالج ایندی شروع می شود، او همچنین در زمان انتشار The Great Circle راهی واتیکان خواهد شد.

در طول تمام این چرخیدن در جهان، ایندی با شخصیت دیگری به نام جینا در ماجراجویی خود کار خواهد کرد. او یک گزارشگر تحقیقی است (آهم، النا فیشر؟) با “تعداد زیادی سوار بر این ماجرا”. از نظر شرور، ما با Emmerich Voss سروکار خواهیم داشت که به عنوان “مردی به شدت روانشناس … وسواس فکری انسان و دستکاری آن” توصیف می شود.

در همین حال، MachineGames می گوید، وقتی ایندی نمی تواند از عقل خود استفاده کند، می تواند از شلاق خود استفاده کند. این به معنای مبارزه، حواس پرتی و پیمایش است. توسعه دهنده اعلام کرد این بازی برای “همه” است.

شما می توانید ارائه کامل را برای خودتان در زیر مشاهده کنید.


رونمایی رسمی گیم پلی: ایندیانا جونز و دایره بزرگ – توسعه دهنده مستقیم ۲۰۲۴

در جای دیگر برنامه‌نویس مستقیم امشب، نگاهی هم به آن داشتیم اقرار کرد، حماسه Senua: Hellblade 2 و آرا: تاریخ ناگفته.

چیزی نظر شما را جلب می کند؟


منبع: https://www.eurogamer.net/indiana-jones-and-the-great-circle-reveal-shows-globe-trotting-escapades-spiders-and-a-game-pass-promise?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *