ایندیانا جونز و دایره بزرگ یک ماجراجویی اول شخص است که در سال ۲۰۲۴ منتشر می شود.

ایندیانا جونز و دایره بزرگ یک ماجراجویی اول شخص است که در سال ۲۰۲۴ منتشر می شود.

MachineGames بالاخره از مورد انتظار خود رونمایی کرد ایندیانا جونز بازی که اکنون عنوان رسمی دارد و قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

ایندیانا جونز و دایره بزرگ یک ماجراجویی اول شخص است که بازیکنان را مستقیماً در کفش ایندی قرار می دهد، در یک ماجراجویی جهانی که باستان شناس را به مصر، هیمالیا و فراتر از آن می برد. داستان در این بین اتفاق می افتد مهاجمان کشتی گمشده و آخرین جنگ صلیبیو ایندی را با یک گزارشگر تحقیقی به نام جینا می بینیم که یک راز عمیق را کشف می کنند.

در مبارزات، ایندی می تواند از اسلحه، مشت های خام خود و البته شلاق نمادین خود برای از بین بردن دشمنان به روش های مختلف استفاده کند. شلاق چند منظوره است، در واقع، زیرا می تواند به عنوان یک ابزار تراورس نیز مورد استفاده قرار گیرد و با صدای ترکش حواس دشمنان را منحرف کند.

فراتر از اکشن، توسعه دهندگان کنایه زدند که بازیکنان تشویق خواهند شد تا بر مشکلات به “راه های هوشمندانه” غلبه کنند، درست مانند باستان شناس افسانه ای. همچنین رازهای زیادی برای کشف در جهان و معماهایی برای حل (برخی اختیاری و برخی اجباری) وجود خواهد داشت.

اگرچه بیشتر بازی اول شخص است، بخش‌های برش صحنه و پیمایش محیطی به چشم‌انداز سوم شخص بزرگ‌نمایی می‌شوند تا همه چیز کمی سینمایی‌تر به نظر برسد. همین احساس سینمایی با موسیقی متنی ترکیب می شود که هدف آن تکرار سبک فیلم های ایندیانا جونز است.

جای تعجب نیست، ایندیانا جونز و دایره بزرگ قرار است یک کنسول انحصاری ایکس باکس باشد – برنامه ریزی شده است که در تاریخ عرضه شود Xbox Series X|S و Xbox Game Pass، و همچنین کامپیوتر. اگرچه هیچ پنجره انتشار مشخصی ارائه نشده است، اما این یک چشم انداز هیجان انگیز است که فکر کنیم تا قبل از پایان سال عرضه شود.

ایندیانا جونز و دایره بزرگ مطمئناً یکی از هیجان انگیزترین فیلم های سال ۲۰۲۴ خواهد بود بازی های آینده برای بسیاری از. اگر به دنبال چند بازی دیگر برای بازی در این مدت هستید، می توانید چند انتخاب عالی را در لیست های ما پیدا کنید. بهترین بازی های کامپیوتر و بهترین بازی های Xbox Series X.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/indiana-jones-and-the-great-circle-is-a-first-person-adventure-releasing-in-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *