اینستاگرام در حال آزمایش لیست مخاطبان متعدد برای استوری است

اینستاگرام ممکن است در آینده به شما اجازه دهد استوری ها را فقط با گروه های خاصی از دوستان خود به اشتراک بگذارید. آدام موسری، رئیس اینستاگرام در طی پخشی در صفحه خود فاش کرد که اپلیکیشن رسانه اجتماعی آزمایش توانایی اشتراک‌گذاری استوری در فهرست‌های مخاطبین متعدد را آغاز کرده است. برنامه قبلاً دارای یک "دوستان نزدیک" ویژگی، که به شما امکان می دهد دوستان خاصی را به لیست اضافه کنید و داستان ها را فقط با آن گروه از افراد به اشتراک بگذارید. این به شما کمی از حریم خصوصی در شبکه اجتماعی می دهد، به خصوص اگر یک نمایه عمومی داشته باشید.

اما گاهی اوقات، ممکن است چیزهایی برای به اشتراک گذاشتن با افراد خارج از نزدیکترین گروه دوستانتان داشته باشید. داشتن گزینه ایجاد و نگهداری چندین لیست به این معنی است که اگر افراد با توضیحات مطابقت ندارند نیازی به اضافه کردن افراد به لیست دوستان نزدیک خود ندارید و می توانید به روز رسانی های مرتبط را با گروه های مختلف افراد و زیر مجموعه های دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید. "این به شما امکان می‌دهد داستان‌ها را با گروه‌های کوچک‌تر به اشتراک بگذارید و به شما کنترل بیشتری بر روی افرادی که می‌توانند داستان‌های شما را ببینند، می‌دهد." موسری گفت. "به عنوان فردی که اغلب از دوستان نزدیک استفاده می کند، بسیار هیجان زده هستم که بتوانم لیست های اضافی برای افراد زندگی ام ایجاد کنم."

همانطور که در مثال زیر مشاهده می‌کنید، می‌توانید گروه‌های جداگانه‌ای برای خواهر و برادر خود ایجاد کنید، به عنوان مثال، یا برای آشنایان محلی که عاشق غذا هستند. در حالی که به نظر می رسید Mosseri از اینکه می تواند چندین لیست ایجاد کند هیجان زده است، اما هنوز هم یک ویژگی آزمایشی است و هیچ تضمینی برای انتشار گسترده تر آن وجود ندارد.

اینستاگرام در حال آزمایش لیست مخاطبان متعدد برای استوری است
اینستاگرام

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/instagram-is-testing-multiple-audience-lists-for-stories-050150933.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/instagram-is-testing-multiple-audience-lists-for-stories-050150933.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *