این آبشار دیجیتالی در فرودگاه چانگی سنگاپور ذهن شما را متحیر خواهد کرد

جادوی T2 را تجربه کنید

فرودگاه چانگی سنگاپور برنده شد جایزه برجسته بهترین فرودگاه اوایل امسال، و این حتی بود قبل از این ترمینال ۲ از بازسازی چشمگیر خود رونمایی کرد.

این مرکز کاملاً جدید چند روز پیش افتتاح شد و ترکیبی چشمگیر از طبیعت، فناوری و ظاهر شیک را ارائه می دهد.

نصب‌های دیجیتالی جدید بسیار جالب توجه است تا مسافران در حالی که منتظر پرواز هستند از آن شگفت زده شوند.

به عنوان مثال، آبشار شگفت انگیز یک آبشار دیجیتالی ۴ طبقه است که بین دو باغ سرسبز قرار دارد. نزدیک به ۹۰۰ کاشی جداگانه برای ایجاد دیوار LED استفاده شد که به طور یکپارچه در سه بخش بزرگ و مسطح به هم متصل شده است. ویدیوی نمایشگر عظیم، که به بالای سالن عزیمت می رسد، با سازهای موسیقی ساخته شده توسط هنرمند کانادایی ژان میشل بلیز تنظیم شده است.

یک لمس منظم راهی است که ورودی لابی آسانسور را قاب می‌کند، بنابراین احساس می‌کنید که مستقیماً در آن راه می‌روید (نگران نباشید، نیازی به چتر نیست).

کسانی که برای تماشای نمایشگر مکث می‌کنند، تشویق می‌شوند که مراقب شگفتی‌های کوچکی مانند رنگین کمان، پروانه‌ها و یک شاه ماهی که در سراسر منظره دیجیتال پرواز می‌کنند، باشند.

ویدیوی زیر نگاهی به The Wonderfall در عمل ارائه می دهد:

جادوی T2 را تجربه کنید

منطقه ترانزیت در ترمینال ۲ کاملاً جدید فرودگاه چانگی همچنین دارای ویژگی خیره کننده Dreamscape است که شامل یک باغ غوطه ور بر فراز یک حوض است که همه آن در زیر یک آسمان دیجیتال پویا قرار گرفته است.

فرودگاه چانگی “یکپارچه با سیستم آب و هوای فرودگاه، نور روز و شرایط آب و هوایی را در زمان واقعی تقلید می کند.” می گوید در وب‌سایت خود اضافه کرد که گاهی آسمان به یک درگاه زیر آب تبدیل می‌شود که در آن ماهی‌ها، سمورها و حتی یک قایق سمپان – نوعی کشتی کوچک چوبی که در امتداد رودخانه‌ها و سواحل آسیا استفاده می‌شود – شناور می‌شوند.

Dreamscape همچنین شامل بیش از ۲۰۰۰۰ گیاه از بیش از ۱۰۰ گونه است که نورپردازی خاصی برای بهبود بافت و ساختار آنها طراحی شده است.

در اینجا نگاهی دقیق به The Dreamscape داریم:

نگاه اول: Dreamscape

پروژه ترمینال ۲ در فرودگاه بین‌المللی اصلی سنگاپور تقریباً چهار سال طول کشیده است و بسیاری از کارها در اوج همه‌گیری کووید و زمانی که دولت شهر مرزهای خود را بسته بود، انجام شده است. مانند بسیاری از مکان‌های دیگر، سنگاپور شاهد بهبود تعداد گردشگران ورودی است و ترمینال ۲ و بقیه فرودگاه آماده پذیرایی از مسافران از سراسر جهان هستند.

فرودگاه چانگی نیز هست به خاطر مجموعه جواهرات زیبایش معروف استیک مجتمع خرید، غذاخوری، تفریحی و اقامتی که در سال ۲۰۱۹ افتتاح شد و همچنین بلندترین آبشار سرپوشیده جهان را در خود جای داده است.

توصیه های سردبیران







نصب‌های دیجیتالی جدید بسیار جالب توجه است تا مسافران در حالی که منتظر پرواز هستند از آن شگفت زده شوند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/news/singapores-changi-airport-unveils-stunning-digital-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *