این آداپتور AAWireless Android Auto راحت فقط برای مدت زمان محدود ۲۵٪ تخفیف دارد

این آداپتور AAWireless Android Auto راحت فقط برای مدت زمان محدود ۲۵٪ تخفیف دارد

این کیت دارای یک کابل USB-C است، بنابراین لازم نیست در میز خود به دنبال آن بگردید یا پول نقد اضافی برای خرید آن خرج کنید. مزیت دیگر فرمت اتصال سیمی رایگان در مقایسه با رقبا است. به عنوان مثال موتورولا A1 را در نظر بگیرید که گران‌تر است و همچنین توسط کابل USB-A ثابت نگه داشته می‌شود. با آداپتور AAWireless، می توانید کابلی با هر طولی انتخاب کنید، آن را وصل کنید و دستگاه را بطور مجزا در مکانی راحت قرار دهید.

از نظر سازگاری بسیار ساده است: به یک گوشی با اندروید ۱۱ یا بالاتر و خودرویی که از Android Auto پشتیبانی می کند نیاز دارید. برنامه همراه شما را از طریق فرآیند نصب تقویت می کند، بنابراین لازم نیست نگران آن باشید.

فروشگاه آنلاین رسمی که به بازارهای ایالات متحده و اتحادیه اروپا خدمت می کند در حال حاضر این را ارائه می دهد آداپتور بی سیم AA با ۲۵٪ تخفیف، قیمت را به ۵۲٫۴۹ دلار کاهش داد. خوشبختانه، این شرکت می تواند با وعده انجام محموله ها در عرض یک هفته، در سراسر جهان تحویل دهد. همچنین سیاست بازگشت ۳۰ روزه، سیاست بازپرداخت ۱۴ روزه و دو سال گارانتی محصول وجود دارد.

تخفیف های دوره محدود به عنوان بخشی از یک فروش کریسمسبنابراین ممکن است بخواهید قبل از انقضای آن در ۲۰ دسامبر آن را بگیرید.


منبع: https://www.slashgear.com/1474164/aawireless-android-auto-adapter-dongle-25-percent-off-christmas-deal/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *