این ایستگاه اتصال کارت گرافیک همه کاره، لپ تاپ شما را به یک دستگاه با کارایی بالا تبدیل می کند – ایده آل برای طراحی و ویرایش ویدیو

این ایستگاه اتصال کارت گرافیک همه کاره، لپ تاپ شما را به یک دستگاه با کارایی بالا تبدیل می کند – ایده آل برای طراحی و ویرایش ویدیو

اگر می‌خواهید کارهای محاسباتی فشرده را روی لپ‌تاپ یا دسک‌تاپ با گرافیک‌های اصلی یا پایه انجام دهید، برایتان مشکل است – و مخصوصاً ویرایش ویدیو اغلب می‌تواند یک کابوس باشد.

داک e-GPU Peladn Link S-1 یک راه حل ساده برای این مشکل ارائه می دهد و به شما امکان می دهد یک کارت گرافیک خارجی را به رایانه خود متصل کنید. از طیف گسترده ای از محصولات NVIDIA و AMD پشتیبانی می کند.

با این حال، Peladn استفاده از RX570 یا بالاتر را برای کارت های AMD و از GTX1060 یا بالاتر برای کارت های Nvidia توصیه می کند.

خنک نگه داشتن

برای شروع، کاربران ابتدا باید منبع تغذیه مناسب خود را برای تامین برق داک و کارت گرافیک اضافه کنند. S-1 دارای کانکتورهایی برای PSUهای ATX و SFX است.

سپس کارت گرافیک را اضافه کنید و داک را به کامپیوتر و شبکه خود وصل کنید. S-1 دارای دو پورت Thunderbolt 3 است که سرعت انتقال داده را تا ۴۰ گیگابیت بر ثانیه تضمین می کند.

طراحی جمع و جور S-1 به این معنی است که کمترین فضای روی میز را اشغال می کند، اگرچه با اضافه کردن PSU به میزان قابل توجهی حجیم می شود.

داک دارای یک طراحی خنک کننده داخلی است که به طور موثر گرما را دفع می کند تا عملکرد مطلوب را حتی در هنگام استفاده سنگین تضمین کند.

داک e-GPU Peladn Link S-1 در حال حاضر برای خرید در دسترس است خرید گیکقیمت ۲۲۹٫۹۹ دلار

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/this-versatile-graphics-card-docking-station-transforms-your-laptop-into-a-high-performance-machine-ideal-for-design-and-video-editing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *