این برنامه برای بچه ها است، اما اضطراب بزرگسالان من را آرام می کند. این برنامه در لیست «بهترین برنامه‌های اپل» در سال ۲۰۲۳ نیز قرار دارد.

اگر اضطراب دارید، بیشتر از هرکسی می دانید که این اضطراب شما را بدترین دشمن شما می کند. احساس غیرمنطقی ترس و عذاب می تواند غیرقابل تحمل باشد زیرا با بی قراری، استرس و نگرانی بی وقفه مبارزه می کنید.

این برنامه برای بچه ها است، اما اضطراب بزرگسالان من را آرام می کند.  این برنامه در لیست «بهترین برنامه‌های اپل» در سال ۲۰۲۳ نیز قرار دارد.
پوک پوک برای بچه ها است، اما می تواند اعصاب بزرگسالان شما را آرام کند.
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

با این حال، در حین بازی «Pok Pok»، یک جواهر اپ استور اپل که خود اپل آن را یکی از بهترین‌های سال ۲۰۲۳ نامید، همه آن‌ها – فقط برای یک یا دو دقیقه – در حین تعامل با طیف گسترده ای از بازی‌های محرک چندحسی ناپدید شدند.

اما نکته مهم این است که پوک پوک برای بزرگسالان نیست. برای بچه ها طراحی شده است. با این حال، بنیانگذاران اپلیکیشن آموزشی، ملیسا کش و استر هویبرگتس، این واقعیت را پذیرفته‌اند که بزرگسالان نیز در حین گم شدن در برنامه آرامش پیدا می‌کنند.

پوک پوک چیست؟

پوک پوک یک “اتاق اسباب بازی دیجیتال” برای کودکان، به ویژه بین دو تا هفت سال است. Cash و Huybreghts این برنامه را مفهوم‌سازی کردند زیرا متوجه کمبود برنامه‌های غیراعتیادآور، سالم و آموزشی برای کودکان شدند.

به همین دلیل پوک پوک متولد شد.

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

من این فرصت را پیدا کردم که با Pok Pok بازی کنم، واقعاً انتظار نداشتم که توسط یک برنامه بچه شیفته شوم، اما من مسحور شدم.


از طریق گیفی

از تصاویر دست ساز (بله، درست خواندید، برنامه کاملاً با دست طراحی شده است) گرفته تا پالت رنگی چشمگیر آن، من مجذوب شدم.

با این حال، چه واقعا برای من برجسته این است که چقدر «کمانچه‌بازی دیجیتال» در بازی‌های Pok Pok به چشم می‌خورد. در یکی از آنها، به نظر می رسید که با ضربه زدن به زنگ دستی، ضربه زدن به یک فن، چرخاندن چرخ دنده های ناهموار و فریب دادن با کلیدهای چراغ، اضطراب من از بین می رود.

انرژی های مضطرب من را به همان شکلی که فیجت اسپینر یا قلم کلیکی اعصابم را رام می کند تسکین می داد، اما پوک پوک از این جهت برتر است که دارای مجموعه متنوعی از اشیاء است که بی قراری درونی من را فرو می نشاند.

من Pok Pok را روی iPad بازی کردم، اما می توانید آن را در iPhone خود نیز دانلود کنید.
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

جای تعجب نیست که Pok Pok یکی از بهترین برنامه های اپل در رده “Cultural Impact” است که به برنامه ها به دلیل توانایی آنها در ایجاد تغییرات مثبت در جهان جایزه می دهد.

اپل در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: «برندگان امسال کاربران را تشویق به یادگیری و رشد در فضایی فراگیر و در دسترس، کمک به آینده ای پایدارتر، و کشف خوداندیشی و ارتباط بین نسل ها کردند».

شایان ذکر است که اگر چه اشیاء بی نظمی مانند فیجت اسپینرها و تخته های شلوغ موثر بودن آنها تایید نشده است برای ما بزرگسالان پرشور، تجربه من با Pok Pok چیز دیگری می گوید.

شما میتوانید دانلود کنید Pok Pok در اپ استور اپل.

موضوعات
سیب
آی پد


منبع: https://mashable.com/article/pok-pok-best-cultural-impact-app

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *