این تلفن هوشمند لوکس جدید فناوری بلاک چین و هوش مصنوعی را ترکیب می کند، اما قیمت آن سرسام آور است

این تلفن هوشمند لوکس جدید فناوری بلاک چین و هوش مصنوعی را ترکیب می کند، اما قیمت آن سرسام آور است

در نسل دوم METAVERTU، این شرکت وعده ۱۰ ترابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان روی یک بلاک چین توزیع شده را داده است. سپس، «سخت‌افزار رمزگذاری درجه بانکی» وجود دارد که شامل کلیدهای خصوصی تقسیم‌بندی شده ذخیره شده در تلفن و یک تراشه امنیتی اختصاصی برای ذخیره داده‌های حساس در یک محیط ایزوله است. این ویژگی‌ها برای افرادی که به ارزهای رمزنگاری‌شده مشغول هستند و باید در یک کیف پول دیجیتال ذخیره شوند، هدف قرار می‌گیرد.

تلفن از پیام‌ها با رمزگذاری سرتاسر محافظت می‌کند و زمانی که فرد طرف مقابل عکسی از صفحه می‌گیرد یا صفحه را ضبط می‌کند، هشدارهای فوری ارسال می‌کند. همچنین چیزی به نام Ghost System وجود دارد که با یک کلیک تمام داده های حساس ذخیره شده در گوشی هوشمند Vertu را پاک می کند. این شرکت در حال تبلیغ برخی از پیشرفت‌های هوش مصنوعی است، مانند برنامه‌ریزی یک مدل هوش مصنوعی برای برنامه سفر شما، خدمت به عنوان همراه مجازی، مهتاب به عنوان مشاور مالی شما با نام گوردون، یا پیشخدمت دیجیتالی شما با نام آلفرد.

ورتو در اینجا کمی بیش از حد مورد توجه قرار گرفت و نام ساقی را آلفرد در حالی که آواتار را از اندی سرکیس مدل می‌کرد، نامید. اگر آن را از دست دادید، سرکیس نقش خیالی پیشخدمتی به نام آلفرد را در فیلم «بتمن» با بازی رابرت پتینسون بازی کرد. با وجود این همه خوبی، Vertu حداقل ۵۱۰۰ دلار برای METAVERTU 2 دریافت می کند، اما اگر شما یک پالت تصفیه شده برای چیزهای لوکس در زندگی دارید، انواع چرمی آن می تواند ۹۳۰۰ دلار هزینه برای شما داشته باشد.


منبع: https://www.slashgear.com/1435909/luxury-smartphone-vertu-blockchain-ai-price/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *