این تلویزیون ۵۸ اینچی ۴K تا کریسمس وارد نمی‌شود، اما ارزش خرید با این تخفیف ۴۰ درصدی را دارد.

تلویزیون‌ها از جمله لوازمی هستند که در طول رویدادهای فروش بزرگ و در طول فصل تعطیلات با تخفیف‌های زیادی همراه هستند. این اقلام با بلیط های بزرگ کمی بیشتر از آن چیزی است که بیشتر مردم برای هدایا خرج می کنند، اما تخفیف های هنگفتی که توسط خرده فروشان ارائه می شود آنها را مقرون به صرفه تر می کند – به اندازه ای که برخی به این فکر کنند که یکی از آنها را به عنوان هدیه ای برای شخص مورد علاقه خود بخرند.

البته، اگر قبل از روز کریسمس می خواهید، اکنون برای خرید آنلاین تلویزیون کمی دیر است. با این حال، هنوز تعداد انگشت شماری وجود دارد معاملات کریسمس آنلاین که ارزش گرفتن آنها را دارد، حتی اگر تا بعد از کریسمس آنها را دریافت نکنید.

موردی در این مورد تلویزیون هوشمند ۵۸ اینچی ۴K از هایسنس. این مدل با قیمت ۶۰۰ دلار، یک مدل میان رده است که از تلویزیون های درجه یک در دسترس تر است. اما این تخفیف ۴۰ درصدی آمازون، ۲۴۰ دلار از برچسب آن کم می کند، که به این معنی است که اکنون گزینه ای مقرون به صرفه برای پخش کننده های فیلم و نمایش است.

در زیر نگاهی دقیق تر به این معامله بیندازید.

این تلویزیون ۵۸ اینچی ۴K تا کریسمس وارد نمی‌شود، اما ارزش خرید با این تخفیف ۴۰ درصدی را دارد.

تلویزیون هوشمند Hisense کلاس ۵۸ اینچی U6HF: بود ۵۹۹٫۹۹ دلار اکنون ۳۵۹٫۹۸ دلار در آمازون

۲۴۰ دلار صرفه جویی کنید – Hisense 58U6HF که به دلیل کیفیت تصویر عالی، کنتراست بالا و رابط کاربر پسندش تحسین شده است، ارزش فوق العاده ای برای پول شما دارد. به خصوص اکنون که با این تخفیف عمیق در آمازون فقط ۳۶۰ دلار است. به لطف فناوری QLED، رنگ‌های غنی‌تر، زنده‌تر و دقیق‌تر ارائه می‌کند و با قیمتی که دارد، Fire TV داخلی و همچنین Dolby Vision HDR، HDR10 و HDR10+ را دریافت می‌کنید. از راه دور صوتی الکسا که به شما امکان می دهد محتوا را از طریق دستورات صوتی پیدا کنید، اشاره نمی کنیم. بسیاری از بازبینان می گویند که بهترین کیفیت صدا و بالاترین محدوده دینامیکی را ندارد، اما با قیمتی که اکنون دارد، خرید با کیفیتی است.مشاهده معامله

ممکن است تا کریسمس این را دریافت نکنید، اما اگر عضو Prime هستید و آن را هم‌اکنون سفارش می‌دهید، تا پنجشنبه، ۲۸ دسامبر، با تحویل سریع و رایگان آمازون، آن را دریافت خواهید کرد. بنابراین، چه آن را برای خانه خود تهیه کنید یا برای کسی که دوستش دارید، همچنان می توانید از فیلم های تعطیلات مورد علاقه خود در تعطیلات کریسمس لذت ببرید.

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ!

فروش بیشتر بعد از کریسمس


منبع: https://www.techradar.com/seasonal-sales/this-58-inch-4k-tv-wont-arrive-by-christmas-but-its-worth-grabbing-with-this-40-discount

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *