این تنظیم کمتر شناخته شده آیفون می تواند دلیل کار نکردن آلارم های شما باشد

اگر زمانی می‌خواهید بهانه‌ای موجه برای گفتن اینکه زنگ هشدار خود را از دست داده‌اید، به‌خوبی اپل ممکن است به‌تازگی یک بهانه را به شما داده باشد، البته ناخواسته. این به این دلیل است که تعدادی از کاربران آیفون گزارش می دهند که آلارم تلفن آنها در زمانی که باید خاموش نمی شود.

بر روی Reddit، کاربران آیفون خاطرنشان کرده اند که علیرغم تنظیم آلارم روی تلفن هایشان، زنگ واقعی/صدای آلارم هرگز خاموش نشد. و ظاهراً، این آلارم‌ها تنظیم نشده بودند که تکرار شوند، بنابراین تا زمانی که تأیید نشده باشند، نباید دلیلی برای خاموش شدن یا تنظیم مجدد آن‌ها وجود داشته باشد. در این گزارش‌ها، تمام کاری که آلارم انجام می‌دهد این است که صفحه نمایش را روشن کند، اما هیچ صدایی ارائه نمی‌دهد.

به نظر می رسد که این یک iOS 17 یکی از Redditor اشاره کرد که این ویژگی مربوط به «Attention Aware» است، که به موجب آن آیفون می‌تواند تشخیص دهد که شما چه زمانی به آن توجه می‌کنید. ظاهراً در مواردی که این آلارم‌ها به صدا در نمی‌آیند، می‌تواند مربوط به آیفون‌های iOS 17 باشد که فکر می‌کنند کاربرانشان به تلفن نگاه می‌کنند و بنابراین برای جلب توجه آنها نیازی به زنگ هشدار ندارند.

به عنوان یک کاربر زنگ آیفون در iOS 17، من خودم متوجه هیچ مشکلی نشده ام. اما با نگاهی دقیق تر به من آیفون ۱۳ پرودر تنظیمات، متوجه شدم که تنظیم توجه آگاه خاموش است – تا حدودی طنزآمیز، از ابتدا از این گزینه آگاه نبودم، زیرا فکر نمی‌کنم هرگز مورد توجه من قرار گرفته باشد.

تسلیح دزدگیرها

تلفنی روی پس‌زمینه آبی که تنظیمات iOS 17 را نشان می‌دهد

(اعتبار تصویر: آینده)

راه حل این کمبود آلارم آیفون این است که توجه آگاه را خاموش کنید، که در یکی دو جا یافت می شود. یکی از آنها در زیربخش کنترل صوتی تنظیمات دسترسی در iOS 17و دیگری است منوی Face ID & Attention (در بالا).

اما کاربران Reddit نیز به این نکته توجه دارند خاموش کردن حالت آماده به کار در آیفون ها، کاهش تعداد آلارم ها ممکن است نزدیک یکدیگر رفته باشید، و تغییر هر صدای زنگ سفارشی به صدای پیش فرضمی تواند مشکل زنگ خاموش را حل کند.

با این حال، این راه‌حل‌ها دقیقاً ایده‌آل نیستند، و امیدوارم اپل بتواند چنین نقصی را در به‌روزرسانی بعدی iOS 17 خود برطرف کند. از این گذشته، من فقط می توانم تصور کنم که بهانه “زنگ زنگ من به صدا در نیامد” فقط برای تعداد محدودی از کارفرمایان کار می کند.

و اگر این شما را از آیفون‌ها دور کرده است، لیست ما را از آیفون‌ها بررسی کنید بهترین گوشی های اندروید می توانید همین الان دریافت کنید یا نگاهی به ما بیندازید سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا هاب برای درک آنچه که گوشی پرچمدار بزرگ اندرویدی بعدی می تواند روی میز گوشی های هوشمند بیاورد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/iphone/this-little-known-iphone-setting-could-be-the-reason-why-your-alarms-arent-working

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *