این فقط شما نیستید. به نظر می رسد عملاً هر سرویس پخش جریانی در سال گذشته گران تر شده است.

لوگوی AppleTV+ روی گوشی

Apple TV+ به رقبا پیوست و قیمت های خود را در این هفته افزایش داد.

SOPA Images/Getty Images



تبلیغات

تبلیغات

اشتراک Apple TV+ شما در حال افزایش است — دوباره.

اپل در حال افزایش قیمت اشتراک ماهانه آن است بستر جریان Apple TV+، خانه “Ted Lasso” و “The Morning Show. اشتراک ماهانه اکنون ۹٫۹۹ دلار هزینه دارد، ۳ دلار از قیمت قبلی ۶٫۹۹ دلار و ۵ دلار افزایش از ۴٫۹۹ دلار که کمی بیش از یک سال قبل هزینه می کرد.

اپل همچنین اعلام کرد که قیمت AppleNews+، Apple Arcade و بسته Apple One خود را افزایش خواهد داد. افزایش برای اولین بار توسط مشاهده شد شایعات مکو آنها در حال حاضر در هر وب سایت مربوطه و فروشگاه App قابل مشاهده هستند.

این تنها یکی نیست پلتفرم پخش جریانی که قیمت اشتراک خود را افزایش می دهد. هفته گذشته، نتفلیکس اعلام کرد که قیمت پایین‌ترین طرح بدون آگهی خود را از ۹٫۹۹ دلار به ۱۱٫۹۹ دلار و طرح پرمیوم خود را از ۱۹٫۹۹ دلار به ۲۲٫۹۹ دلار افزایش می‌دهد.

تبلیغات

تبلیغات

در ماه آگوست، دیزنی قیمت ها را افزایش داد پس از اینکه باب ایگر، مدیرعامل شرکت دیزنی پلاس و هولو اعتراف کرد که این شرکت در ابتدا قیمت پلتفرم های استریم خود را کمتر کرده بود. سطح بدون آگهی Hulu از ۱۴٫۹۹ دلار در ماه به ۱۷٫۹۹ دلار رسید و اشتراک ماهانه در سطح بدون آگهی Disney+ از ۱۰٫۹۹ دلار به ۱۳٫۹۹ دلار افزایش یافت.

ایگر در ماه مارس گفت: “ما باید هزینه های خود را بهتر منطقی کنیم.” وال استریت ژورنال گزارش داد. بدیهی است که ما باید زیرمجموعه های بیشتری جذب کنیم، اما من فکر می کنم یکی از چیزهای کلیدی که باید بدانیم یک استراتژی قیمت گذاری است که منطقی است.

پلتفرم‌های استریم که مدت‌ها به دنبال رشد مشترکین بیش از هر معیار دیگری بودند، اکنون به دنبال دستیابی به سودآوری هستند – و در تلاش برای اصلاح ترازنامه‌های خود، آب‌ها را آزمایش می‌کنند تا ببینند کاربران برای دسترسی به برنامه‌های مورد علاقه‌شان چقدر هزینه خواهند پرداخت.

همانطور که مت ترنر از Insider می گوید، “عالی اهدای پخش جریانی به پایان رسید.

تبلیغات

تبلیغات

“برای یک دهه در جریان، مقدار بسیار ارزشمندی از محتوای با کیفیت داده شده است گونار ویدنفلز، مدیر مالی شرکت برادران وارنر دیسکاوری در ماه سپتامبر گفت: «ما شاهد افزایش قیمت در کل مجموعه رقابتی بوده‌ایم.»

قبل از HBO Max و Discovery+ ادغام شد و به Max تبدیل شد در ماه می HBO Max اشتراک بدون آگهی خود را افزایش داد قیمت یک دلار به ۱۵٫۹۹ دلار.

افشا: ماتیاس دوپفنر، مدیر عامل شرکت مادر Business Insider، اکسل اسپرینگر، یکی از اعضای هیئت مدیره نتفلیکس است.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

نتفلیکس
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/streamer-apple-tv-hulu-netflix-disney-raise-subscription-prices-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *