این معامله جمعه سیاه Masterclass به شما دو عضویت را به قیمت یک عضو می دهد

به عنوان بخشی از معامله جمعه سیاه، می توانید دو مورد دریافت کنید مستر کلاس عضویت سالانه – یکی برای خودتان و یکی برای هدیه دادن – به قیمت یکی. شروع عضویت از ۱۲۰ دلار در سال است که به شما امکان می دهد هر بار در یک دستگاه تماشا کنید، ۱۸۰ دلار امکان دسترسی به دو دستگاه را به طور همزمان و امکان دانلود را فراهم می کند، و عضویت خانواده شش دستگاه را پوشش می دهد. عضویت رایگان برای هدیه دادن در همان سطحی خواهد بود که برای خودتان خریداری می کنید. این معامله اکنون در دسترس است و در نیمه شب جمعه سیاه به پایان می رسد.

اگر به دنبال چیزی هستید که امسال برای هدیه دادن «چیزی» نیست، مستر کلاس گزینه خوبی می سازد عضویت شامل دسترسی به ۱۸۰ مدرس معروف مختلف است که در مورد موضوعاتی که در مورد آنها اطلاعات زیادی دارند تدریس می کنند. کلاس‌های پیشنهادی شبیه به یک لیست A-list هستند: مارتین اسکورسیزی و جودی فاستر درس‌هایی درباره فیلم‌سازی آموزش می‌دهند، ساموئل ال جکسون و هلن میرن بازیگری را پوشش می‌دهند، Questlove به شما نشان می‌دهد چگونه دی‌جی کنید، و مارگارت اتوود سمیناری درباره نویسندگی برگزار می‌کند.

کلاس ها از حدود دو تا شش ساعت متغیر است و به دروس کوتاه تری تقسیم می شوند، معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه. حتی تمرین‌ها و انجمن‌های انجمن وجود دارد تا شما را وادار به انجام کارهایی که معلمان آموزش می‌دهند، انجام دهید. اخیراً MasterClass سری هایی را به عنوان بخشی از مجموعه خود اضافه کرده است، مانند بز که قسمت‌های ۲۰ دقیقه‌ای هستند که یک موضوع واحد را پوشش می‌دهند (مانند تهیه پنیر کبابی یا بازی با توپ بازی) که بیشتر شبیه یک مستند کوتاه است تا یک درس. این برنامه تلفن همراه همچنین مجموعه‌ای از ویدیوهای کوتاه و قابل کشیدن را برای احساس TikTok بسیار صیقلی ارائه می‌کند.

وقتی MasterClass را امتحان کردم، متوجه شدم که پلتفرم یادگیری بیش از هر چیز دیگری شبیه یک سرویس استریم است – یک سرویس استریم واقعاً هوشمند، که در آن می‌توانید شاهد صحبت استادان در مورد نحوه انجام کار خود باشید. حتی اگر نمی‌بینید که کمدین می‌شوید، تماشای استیو مارتین که به شما می‌گوید چگونه این کار را انجام داده‌اید، با این وجود جذاب است.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/this-masterclass-black-friday-deal-gives-you-two-memberships-for-the-price-of-one-170010173.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/this-masterclass-black-friday-deal-gives-you-two-memberships-for-the-price-of-one-170010173.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *