این نیترو دک با موضوع Persona 4 از Limited Run Games برای بازی بعدی شما عالی است

این نیترو دک با موضوع Persona 4 از Limited Run Games برای بازی بعدی شما عالی است

اگر به دنبال ابزار جانبی عالی برای استفاده در بازی بعدی خود هستید Persona 4 Goldenسپس این نسخه محدود نینتندو سوییچ لوازم جانبی ممکن است در خیابان شما باشد.

به تازگی در وب سایت Limited Run Games فاش شده است، دک نیترو طلایی Persona 4 نسخه ویژه ای از فوق العاده است. عرشه نیترو کنترل کننده از CRKD. همانطور که از نام آن پیداست، پوسته بیرونی زرد نئونی دارد که با رنگ روشن تزئین شده است. Persona 4 Golden گرافیک با موضوع

در حالی که این بازی مدتی است که به صورت دیجیتالی بر روی پلتفرم های مدرن در دسترس بوده است، اعلام این گیم پد شیک پس از فاش شدن نسخه محدود جدید نسخه فیزیکی بازی (همچنین از Limited Run Games) برای هر دوی این بازی ها بسیار داغ شد. پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ

با اینکه پرسونا ۵ از سهم عمده ای از توجه عمومی برخوردار است، سلف آن هنوز هم یک RPG باورنکردنی بود که کمک کرد پرسونا سریال به جریان اصلی تبدیل شود. مطمئناً خوشحالیم که این معمای قتل نمادین بالاخره عشقی را که سزاوارش است به دست می‌آورد و به طور بالقوه به طرفداران جدید این شانس را می‌دهد که برای اولین بار آن را تجربه کنند.

اگر با Nitro Deck آشنایی ندارید، این یک دستگیره دستی کاملاً فوق‌العاده است که ما در بررسی اخیر خود آن را “یک لوازم جانبی ضروری Nintendo Switch” نامیده‌ایم. یک روش راحت‌تر و محکم‌تر برای بازی در حالت دستی، طراحی بادوام و چوب‌های آنالوگ جلوه هال با کیفیت بالا که نه تنها احساس خوبی دارند، بلکه کاملاً در برابر رانش نیز غیرقابل نفوذ هستند، بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم.

به عنوان کنترلر انتخابی شخصی من برای نینتندو سوییچ، می توانم درخشندگی آن را تأیید کنم. آنقدر خوب است که من حتی به این فکر می کنم که این مدل جدید را به عنوان زاپاس انتخاب کنم. با این حال، اگر می‌خواهید خرید کنید، باید سریع عمل کنید زیرا Persona 4 Golden Nitro Deck در دسترس است. از وب سایت Limited Run Games پیش خرید کنید که در آن تنها به ۱۰۰۰ واحد موجود در سراسر جهان محدود شده است.

شما قطعا باید Persona 4 Golden را امتحان کنید، اما برای توصیه های بیشتر، لیست ما را بررسی کنید بهترین بازی های نینتندو سوییچ و انتخاب های ما برای بهترین عناوین تک نفره.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/this-persona-4-themed-nitro-deck-from-limited-run-games-is-perfect-for-your-next-playthrough

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *