این هفته در داده ها: مشاهده پذیری داده ها چیست؟

این هفته در داده ها: مشاهده پذیری داده ها چیست؟

VentureBeat ارائه می دهد: AI Unleashed – یک رویداد اجرایی انحصاری برای رهبران داده های سازمانی. شبکه و یادگیری با همتایان صنعت. بیشتر بدانید


مشاهده پذیری داده ها (واقعا) چیست؟ و چگونه باید بودجه هوش مصنوعی مولد خود را برنامه ریزی کنید؟ در این هفته، متوجه شدیم که تعداد کمی از مدیران ارشد اطلاعات، مبالغ قابل توجهی را صرف آن می کنند نسل هوش مصنوعی و مورگان استنلی پیش بینی می کند ۱۵ تا ۲۰ درصد پذیرش سازمانی ظرف ۳ سال

این برای بودجه هوش مصنوعی نسل ۲۰۲۴ شما چه معنایی دارد؟ بسیاری از شما قبلاً با نظرات خود وارد شده اید و به آن رأی داده اید نظرسنجی مولد AI LinkedIn. اگر قصد دارید TED AI این هفته، برونو خوشحال است که در آنجا زنده بحث می کند!

تکل های کارکست این هفته:

۱) هوش مصنوعی مولد در سازمان: شناسایی موارد استفاده برای هوش مصنوعی سازمانی و اینکه چرا اعتماد و کیفیت داده ها رقیب رقابتی شما هستند توسط مایکل کریگزمن مورد بحث قرار گرفته است. CXO Talk.

رویداد

هوش مصنوعی آزاد شد

یک شب انحصاری فقط دعوت از بینش و شبکه، که برای مدیران ارشد سازمانی که بر پشته‌های داده و استراتژی‌ها نظارت دارند، طراحی شده است.

بیشتر بدانید

۲) گزارش وضعیت هوش مصنوعی ۲۰۲۳: Air Street Capital جدیدترین تحقیقات خود را در مورد آن منتشر کرد سرمایه گذاری هوش مصنوعی. در میان بینش‌ها، برنامه‌های هوش مصنوعی نسل یک سال پرکار در تصویر، ویدیو، کدنویسی، صدا یا نسخه‌های کمکی برای همه داشته‌اند که منجر به سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد دلاری VC و شرکت‌ها شده است. همچنین، ۷۰ درصد از مقالات پراستناد هوش مصنوعی در ۳ سال گذشته دارای نویسندگانی از مؤسسات و سازمان‌های مستقر در ایالات متحده هستند.

۳) مشاهده پذیری داده ها چیست؟ ژنرال هوش مصنوعی برای کار کردن به زیرساخت داده های سالم نیاز دارد. دوست ما Sanjeev Mohan توضیح می دهد که صنعت به DataBizOps نیاز دارد، راهی برای “بهینه سازی” ابر در زمینه ایجاد ارزش. من به این مفهوم اعتقاد زیادی دارم. در واقع، همین یک سال پیش در مورد داده مش و چرا باید اهمیت بدی؟

CarCast این هفته همچنین شامل بهترین سوال مصاحبه توسط پیتر تیل و برداشتی سریع از افسانه سیلیکون ولی و کتاب کلر هیوز جانسون، مدیر ارشد سابق Stripe است. پوسته پوسته شدن افراد.

برونو عزیزا یک کارآفرین فناوری و شریک در CapitalGصندوق رشد مستقل Alphabet.

DataDecisionMakers

به انجمن VentureBeat خوش آمدید!

DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید درباره ایده‌های پیشرفته و اطلاعات به‌روز، بهترین شیوه‌ها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.

حتی ممکن است در نظر بگیرید مشارکت در مقاله از خودت!

از DataDecisionMakers بیشتر بخوانید


منبع: https://venturebeat.com/ai/this-week-in-data-what-the-heck-is-data-observability/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *