این پوشش بیش از حد انتخابات در اخبار سامسونگ است

سامسونگ برنامه News خود را برای انتخابات آتی ایالات متحده آماده کرده است و یک تب اختصاصی برای هر چیزی که مربوط به سیرک است معرفی کرده است. در زیر برگه مذکور، نه تنها اخبار مربوط به نامزدها و مواردی از این دست را خواهید یافت، بلکه تاریخ های کلیدی مانند زمان برگزاری مناظره ها و همایش ها را نیز خواهید یافت.

برای کسانی که به اخبار انتخابات اهمیت نمی‌دهند و فوتبال بیشتر مورد توجه شماست، خوشحال می‌شوید که بدانید سامسونگ همکاری محتوای جدیدی را با LALIGA، یکی از بزرگترین لیگ‌های فوتبال در جهان، اعلام کرده است. با این مشارکت، خوانندگان قادر خواهند بود “مجموعه ای از جدیدترین و پرطرفدارترین اخبار مربوط به تیم یا بازیکنان مورد علاقه خود را کاوش کنند.”

واقعیت این است که مردم بیش از هر زمان دیگری اخبار خود را در دستگاه های تلفن همراه دریافت می کنند، بنابراین مناسب است که سامسونگ بخواهد اطمینان حاصل کند که برنامه News خود را کامل نمی کند. بعد از اینکه خودم نگاهی به آن انداختم، می گویم که تجربه اپلیکیشن به اندازه کافی خوب است، اما سرفصل های این روزها به طور کلی هرگز تا این حد خسته کننده نبوده اند. مردم عشق را پخش کنید.

به‌روزرسانی برنامه News خود را در Galaxy Store دریافت کنید.

// سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/20/samsung-news-app-gears-up-for-election-intros-laliga-content-partnership/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *