این ۵ کیت آموزش الکترونیکی برای بچه ها عالی هستند

این ۵ کیت آموزش الکترونیکی برای بچه ها عالی هستند

The Smart Circuits: Electronics Lab برای کودکان هشت سال به بالا تبلیغ می شود و دارای ۴۸ قطعه شامل ریزپردازنده، بلندگو، آرایه LED سه رنگ، سنسور نور، مقاومت متغیر، سوئیچ شیب، دکمه های فشاری، بردهای مدولار، سیم های جامپر و یک بسته باتری (سه باتری AAA مورد نیاز است و شامل نمی شود). با استفاده از این قطعات و یک کتابچه راهنمای بسیار مفید ۴۸ صفحه‌ای مصور، بچه‌ها می‌توانند ۵۰ پروژه مختلف را با تخته‌های متصل به هم، گام به گام جمع‌آوری کنند که به آنها در مورد برق و الکترونیک آموزش می‌دهد.

۱۰ پروژه اول به منظور کمک به آموزش اصول اولیه قبل از پیچیده‌تر شدن درس‌ها و آموزش دانش‌آموزان در مورد ROM، RAM، فرکانس صدا، رنگ RGB، جریان‌های الکتریکی و رسانایی و موارد دیگر است – با استفاده از مدل‌های سرگرم‌کننده مانند تاس الکترونیکی، زنگ هشدار حسگر حرکت. و مدادی که می تواند «موسیقی بکشد». سیم چینکه چندین کیت الکترونیکی را با دو پنل از کودکان کلاس‌های ابتدایی آزمایش کرد، اسمارت مدارها: آزمایشگاه الکترونیک را “بهترین کیت الکترونیکی برای مبتدیان” نامید و گفت که “بهترین ترکیبی از پروژه‌های جالب، دستورالعمل‌های کامل و یادگیری واقعی را ارائه می‌دهد.”

اگرچه این کیت ممکن است برای بچه‌ها عالی باشد، اما ممکن است برای برخی از والدین که امیدوارند از سردردهای واقعی اجتناب کنند ایده‌آل نباشد – به گفته Wirecutter، آزمایش‌کنندگان جوان آن دوست داشتند از این کیت برای ساخت صداسازها و انجام آزمایش‌های سریع استفاده کنند. نکته منفی دیگر هم برای بچه ها و هم برای بزرگسالان این است که سیم ها نازک هستند و احتمالاً آنقدرها بادوام نیستند. با این حال، اگر سر و صدا برایتان مهم نیست و سیم‌های نازک آنچنان نگران کننده نیستند، می‌توانید مدارهای هوشمند: آزمایشگاه الکترونیک را از آمازون و والمارت برای ۵۰ دلار


منبع: https://www.slashgear.com/1464359/electronic-learning-kits-perfect-for-kids/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *