این Chromebox با اندازه تلفن از تولیدکننده پیشرو رایانه شخصی در جهان باعث صرفه جویی در فضای میز می شود – و می تواند به راحتی به پشت طیف جدیدی از مانیتورها متصل شود تا یک رایانه همه کاره قابل ارتقا ایجاد کند.

ChromeOS، سیستم عامل مبتنی بر مرورگر گوگل، بیشتر با کروم بوک ها مرتبط است. اما همچنین به Chromeboxes – رایانه های رومیزی کوچک – قدرت می دهد.

اکنون لنوو قرار است Chromebox Micro را راه‌اندازی کند، یک پخش‌کننده رسانه بسیار نازک و با کارایی بالا که به همان اندازه که جمع‌وجور است مقرون به صرفه است.

Micro اولین سرمایه گذاری Lenovo در تولید کروم باکس های کوچکتر است و در طراحی بدون فن، بدون هوا و ضد گرد و غبار عرضه می شود. با وجود اندازه کوچک آن – کوچکتر از بسیاری از تلفن های هوشمند – Chromebox Micro می تواند از نمایشگرهای دوگانه ۴K پشتیبانی کند که می تواند برای کسانی که به دنبال ایجاد یک دفتر کار خانگی هستند بسیار مفید باشد.

مانیتورهای مخصوص آن نیز وجود دارد

Chromebox Micro به چندین پورت از جمله USB-A، USB-C و HDMI مجهز است و حتی دارای سوراخ‌هایی برای نصب آسان است.

لنوو با همکاری Instorescreen، نمایشگرهای ۱۵٫۶ اینچی و ۲۱٫۵ اینچی inFLEX را نیز ارائه خواهد کرد که به طور خاص برای محصول جدید طراحی شده اند. این نمایشگرهای با وضوح بالا دارای یک حفره پشتی هستند که Chromebox Micro کاملاً در آن قرار می گیرد و اطمینان حاصل می کند که همه پورت ها به راحتی در دسترس هستند. برای مدیریت کابل‌ها، Chromebox Micro از طریق یک کابل USB-C به نمایشگرهای inFLEX متصل می‌شود و ویدئو، برق و داده را ارائه می‌دهد.

مارک گودین، معاون رئیس جمهور و مدیر کل گروه راه حل های تجهیزات هوشمند تجاری، خاطرنشان کرد: Lenovo Chromebox Micro یک شگفتی از طراحی و نوآوری فناوری است. “این دستگاه طیف گسترده ای از راه حل های دیجیتالی را که برای طیف متنوعی از صنایع و محیط ها طراحی شده اند، تامین می کند. این دستگاه می تواند هر کسب و کاری را با ارائه تجربیات بصری بی نظیر در یک راه حل کوچک و در عین حال قدرتمند که به آسانی قابل استقرار است، متحول کند.”

Chromebox Micro با پردازنده دو هسته‌ای Celeron N4500 (Jasper Lake) بدون فن مجهز شده است و دارای ۸ گیگابایت حافظه و ۳۲ گیگابایت حافظه eMMC است.

از سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ در بازارهای منتخب در سراسر جهان با قیمت ۲۱۹ دلار در دسترس خواهد بود. قیمت نمایشگرهای inFLEX هنوز اعلام نشده است.

این Chromebox با اندازه تلفن از تولیدکننده پیشرو رایانه شخصی در جهان باعث صرفه جویی در فضای میز می شود – و می تواند به راحتی به پشت طیف جدیدی از مانیتورها متصل شود تا یک رایانه همه کاره قابل ارتقا ایجاد کند.

(اعتبار تصویر: Instorescreen)

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/this-phone-sized-chromebox-from-the-worlds-leading-pc-manufacturer-saves-on-desk-space-and-can-conveniently-attach-to-the-back-of-a-new-range-of-monitors-to-create-an-upgradeable-all-in-one-computer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *