باتری‌های آی‌پد مینی، مک‌بوک پرو و ​​کیبورد جادویی قبل از رویداد اپل دوباره به پایگاه داده‌های نظارتی ارسال شدند

جلوتر از اپل رویداد “سریع ترسناک” در روز دوشنبه در ساعت ۵ بعدازظهر به وقت اقیانوس آرام، یک پایگاه داده نظارتی به طور بالقوه حداقل برخی از محصولات جدیدی را که معرفی خواهند شد، از جمله مک های جدید و به جرات می توان گفت، شاید حتی یک iPad جدید را نشان داده است.

باتری‌های آی‌پد مینی، مک‌بوک پرو و ​​کیبورد جادویی قبل از رویداد اپل دوباره به پایگاه داده‌های نظارتی ارسال شدند
بر اساس اطلاعات کشف‌شده، هفته گذشته، دو تامین‌کننده اپل پرونده‌هایی را برای باتری‌های مورد استفاده در محصولات موجود اپل، از جمله جدیدترین مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی، مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی، کیبورد جادویی برای مک و آی‌پد مینی، مجدداً به پایگاه داده‌های نظارتی چین ارسال کردند. . توسط MacRumors. همه باتری‌ها قبلاً در سال ۲۰۲۱ یا قبل از آن در پایگاه داده ثبت شده بودند و هفته گذشته با تاریخ انتشار اکتبر ۲۰۲۳ مجدداً ارسال شدند.

براده های جدید ظرفیت باتری مشابه با براده های اصلی را ذکر می کنند، که نشان می دهد محصولات جدید اپل هیچ تغییری در ظرفیت باتری ندارند. در نتیجه تراشه های جدید با بهبود بهره وری انرژی، عمر باتری طولانی تر همچنان امکان پذیر است.

ارسال مجدد پرونده های باتری می تواند به محصولات جدید اشاره کند. به عنوان مثال، درست قبل از رونمایی از اپل واچ سری ۹، MacRumors کشف کرد که باتری های اپل واچ سری ۸ دوباره ارسال شدند به همان پایگاه داده نظارتی. در نهایت، باتری‌های سری ۸ در مدل‌های سری ۹ مورد استفاده مجدد قرار گرفتند.

بلومبرگمارک گورمن انتظار دارد انتظار می‌رود آی‌مک ۲۴ اینچی با تراشه M3 به‌روزرسانی شود و صفحه‌کلید جادویی، ماوس جادویی، و لوازم جانبی Trackpad جادویی برای مک به‌جای لایتنینگ با پورت‌های شارژ USB-C به‌روزرسانی شوند. اپل دارای کیبورد جادویی و ماوس جادویی در جعبه آی مک است. گورمن همچنین انتظار دارد مدل‌های مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی به‌روزرسانی شده با تراشه‌های M3 Pro و M3 Max باشند.

گنجاندن جالب در پرونده‌ها، باتری نسل ششم آی‌پد مینی است که می‌تواند در نسل هفتم آی‌پد مینی دوباره استفاده شود. لذیذ هفته گذشته گزارش شده است مینگ چی کو، تحلیلگر اپل ماه گذشته گفت که اپل تا سال ۲۰۲۴ قصد نداشت آیپدهای جدید را معرفی کند. آیپدهای جدید بعید بود تا قبل از پایان سال منتشر شود. این پرونده تضمین نمی کند که آیپد مینی جدید فردا اعلام شود.

اپل نسل ششم آی‌پد مینی را در رویداد سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی کرد. مدل بعدی احتمالاً به تراشه A16 Bionic معرفی شده در آیفون ۱۴ پرو مجهز خواهد شد و احتمالاً بهبودهایی در به اصطلاح “ژله اسکرول” را کاهش دهید.

شایعات در مورد آیپدهای جدیدی که در اوایل ماه جاری معرفی شدند نادرست بودند. در عوض، اپل اعلام کرد یک مداد اپل ارزان تر با یک پورت USB-C در یک بیانیه مطبوعاتی. به گفته اپل، اپل پنسل جدید در اوایل نوامبر در دسترس خواهد بود و محصولات جدیدی که در رویداد فردا معرفی شده اند، می توانند تقریباً در همان زمان عرضه شوند.

در مجموع، یافته‌های نظارتی ما با انتظارات به‌روزرسانی‌شده MacBook Pro 14 اینچی، MacBook Pro 16 اینچی و مدل‌های iMac 24 اینچی در طول رویداد اپل مطابقت دارد. شاید یک آی‌پد مینی جدید نیز بخشی از این رویداد باشد، اما با توجه به اینکه گورمن و کو انتظار آی‌پدهای جدیدی برای بقیه سال ندارند، مطمئناً تعجب‌آور خواهد بود.

ما تا ۲۴ ساعت دیگر مطمئن خواهیم شد.

انجمن های مرتبط: آی مک، آی پد، مک بوک پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/29/apple-scary-fast-event-battery-filings/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *