بادکنک آرایی مراسمات خود را به تشریفات رایکا بسپارید

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

واژه بادکنک آرایی به‌معنی استفاده از بادکنک‌های زیاد با حجم بالا برای تزئین فضا و دکورسازی است. این کار باید شکیل و متناسب با مراسم انجام شود. اگر این روش را با سایر شیوه‌های تزئین مقایسه کنیم، متوجه مزایای زیاد آن، خواهیم شد. در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری درباره این موضوع به شما ارائه می‌دهیم.

انواع بادکنک‌آرایی

بادکنک آرایی مطابق با خواست و سلیقه مشتری انجام می‌شود. انتخاب گاز هلیوم برای بادکنک‌ها جذابیت بیشتری به دکور خواهد داد. بادکنک‌آرایی انواع متفاوتی دارد که در مطالب زیر آن‌ها را به شما می‌گوییم.

بادکنک آرایی ساده

افراد زیادی وجود دارند که طرف‌دار سبک ساده هستند. بادکنک‌آرایی ساده با رنگ‌ها و دیزاین ساده انجام می‌شود. البته این موضوع به این معنی نیست که از کیفیت بادکنک‌ها کاسته می‌شود. برای مثال، این مدل برای افتتاحیه‌ها بسیار زیبا و کاربردی است. لوازم تم ساده نیز درصورت تمایل مشتری به او اجاره داده می‌شود.

بادکنک‌آرایی حرفه‌ای

بادکنک‌آرایی حرفه‌ای یکی از سبک‌های پرطرفدار به‌خصوص برای افراد شیک‌پسند است. در این مدل از بادکنک‌های کروم، پاستیلی، سفید، طلایی و نقره‌ای استفاده می‌کنند. نمونه‌های بی‌نظیری از این سبک وجود دارد.

بادکنک آرایی تولد

تولد از مراسم‌هایی است که بیشتر افراد این روز را جشن می‌گیرند. در این دورهمی، موارد زیادی در زیباتر شدن تزئین دخیل است. بادکنک‌آرایی با استند از مواردی بوده که نقش مهمی در زیبایی تم تولد دارد. اگر می‌خواهید مراسم شما در ذهن دیگران ماندگار شود و عکس‌های یادگاری محشری بگیرید، دیزاین با بادکنک را از قلم نیندازید. هر مدل و سبکی که بخواهید با توجه به فضا و ابعاد مکان برای شما اجرا می‌شود.

بادکنک‌آرایی پسرانه

پسرها و آقایان نیز برای تولدهای‌شان می‌توانند تم بادکنک‌آرایی ساده با رنگ‌بندی جذاب را انتخاب کنند. اما در حالت کلی، امکان دیزاین مراسم شما با رنگ دلخواه خودتان وجود دارد. این کار را به یک تیم کار‌بلد بسپارید. بادکنک آرایی تعیین جنسیت نیز با رنگ‌های زیبای صورتی و آبی انجام می‌شود.

بادکنک‌آرایی دخترانه

بادکنک‌آرایی میان دخترها طرفداران زیادی دارد. خوشبختانه خانوم‌ها می‌توانند رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی را اجرا کنند. پس بدون هیچ دغدغه‌ای، رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. تیم ما برای شما ایده‌های جذابی دارد.

بادکنک‌آرایی سالگرد ازدواج

برای بیشتر افراد، سالگرد ازدواج اهمیت زیادی دارد و برای این جشن تدارکات ویژه‌ای در نظر می‌گیرند. بادکنک‌آرایی در این روز جلوه خاص و زیبایی به مهمانی شما خواهد داد. در این ضیافت نیز امکان انتخاب رنگ دلخواه و اجرای تم منتخب وجود دارد. اگر درگیر تدارک برای این بزم هستید، بادکنک آرایی را فراموش نکنید.

بادکنک آرایی کودکان

کودک‌ها بیشتر از هر‌کسی به بادکنک‌آرایی و استفاده از رنگ‌های شاد اهمیت می‌دهند. به‌علاوه انتخاب تم در تولدها یا جشن فارغ‌التحصیلی واقعا آن‌ها را خوشحال خواهد کرد. برای کودکان سبک متناسب با سن آن‌ها استفاده می‌شود.

بادکنک‌آرایی با طرح حیوان

طرفداران سرسخت طرح حیوانات، کودکان هستند. در این سبک از بادکنک‌هایی که طرح حیوان دارند استفاده می‌شود و آن‌ها را با گاز هلیوم پر می‌کنند. از تم‌های محبوب بین بچه‌ها می‌توان حیوانات جنگل را نام برد.

بادکنک‌آرایی به سبک انیمیشن

طرح کارتون یکی دیگر از سبک‌های پرطرفدار است. این تم در بیشتر مواقع برای کودکان با بادکنک‌هایی که طرح انیمیشن محبوب آن‌ها را دارند، اجرا می‌شود. برای انتخاب این مدل و پیاده‌سازی ایده‌ها، طرح‌های فراوانی وجود دارد و می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید.

بادکنک آرایی مراسمات خود را به تشریفات رایکا بسپارید

قیمت بادکنک آرایی

اگر شما خودتان بخواهید بادکنک‌آرایی را انجام دهید، باید چه لوازمی بخرید؟ بادکنک،گاز هلیوم، چسب بادکنک، استند، ربان و تلمبه که اگر تک‌به‌تک این وسایل را بخرید، در آخر متوجه هزینه زیادی که می‌پردازید، خواهید شد. تازه بعداز خرید همه‌ وسایل، آیا می‌توانید مثل یک فرد حرفه‌ای دیزاین مراسم را انجام دهید؟

دقت داشته باشید که قیمت‌دهی بادکنک آرایی به‌صورت کاملا توافقی انجام می‌شود! هزینه‌ دکور انتخابی شما به عوامل متفاوتی بستگی دارد. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این عوامل می‌پردازیم.

طرح بادکنک‌آرایی دلخواه‌تان

مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده در دستمزد دریافتی، طرح منتخب شما است. مثلا اگر شما طرح ریسه، اعداد، استند یا کانفتی را انتخاب کنید، با توجه به زمانی که صرف می‌شود، هزینه کار متغیر است.

تعداد بادکنک مصرف‌شده در طرح منتخب شما

کاملا طبیعی است که هرچه قدر متراژ فضایی که شما برای بادکنک آرایی در نظر گرفتید، بیشتر باشد، متناسب با آن بادکنک بیشتری مصرف خواهد شد. اگر کمتر از مقدار مورد نیاز بادکنک استفاده شود، جلوه جالبی نخواهد داشت. علاوه‌بر این جنس متریال به‌کار رفته روی مقدار کیفیت تاثیرگذار است.

محل اجرای کار و تعداد نفراتی که بادکنک‌آرایی انجام می‌دهند

محل اجرای کار نیز خیلی موثر است. برای مثال، اگر بادکنک‌آرایی در ارتفاع انجام شود، هزینه دریافتی متفاوت است. زیرا افراد باید روی نردبان مدام رفت‌و‌آمد کنند. به همین دلیل زمان بیشتری برای نصب تک‌تک بادکنک‌ها لازم است.

علاوه‌بر این اگر قصد دارید طرح مورد نظر شما در زمان کمی اجرا شود، به تعداد نفرات بیشتری نیاز دارید. بالا رفتن تعداد افرادی که برای شما بادکنک آرایی انجام می‌دهند، باعث می‌شود هزینه نیز افزایش یابد.

ایده‌های بادکنکی

ایده‌های زیادی برای بهتر شدن دیزاین مراسم‌های شما وجود دارد که چند مدل از آن‌ها را برای شما توضیح خواهیم داد:

  • مجسمه‌های بادکنکی: این ایده به خصوص در تولدها بسیار کاربردی است‌. شما می‌توانید مجسمه‌های کوچک رومیزی یا مجسمه‌های غول‌پیکر بزرگ را سفارش دهید. مثلا مجسمه باب‌اسفنجی برای تولد پسرها خیلی جذاب است.
  • ستون بادکنکی یا بادکنک آرایی سقف: اگر فضای مراسم شما کم است، می‌توانید از ستون بادکنکی استفاده کنید. این کار برای مکان‌هایی با ابعاد کوچک بهترین گزینه است. علاوه‌بر این، بادکنک‌آرایی سقف نیز انتخاب خوبی است. البته اگر برای اجرای این ایده بادکنک‌های زیادی استفاده می‌شود.
  • بادکنک‌آرایی با تور: بادکنک‌آرایی با تور در عین سادگی، جذابیت خاصی دارد. ترکیب بادکنک‌های نامرئی که پر از اکلیل هستند، با تور فوق‌العاده زیبا است. حتما یک‌بار این ایده را اجرا کنید.

تشریفات رایکا

هدف مجموعه تشریفات رایکا برگزاری هرچه زیباتر مراسم‌های شما است. این کار با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام می‌شود. تیم رایکا به شما کمک می‌کند تا در روز مهمانی فقط از جشن لذت ببرید و بتوانید به‌واسطه خدمات بادکنک آرایی، دغدغه دیزاین نداشته باشید. علاوه‌بر این اگر هنوز برای انتخاب تم گیج و سردرگم هستید، می‌توانید با کارشناسان رایکا مشورت کنید تا بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهند.


منبع: https://digiato.com/promoted/leave-balloon-decoration-of-your-ceremonies-to-raykavip-ceremonies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *