بازسازی شده و موارد دیگر – PlayStation.Blog

مهارت‌های بسکتبال، هیجان‌های ترسناک، هیجان‌های ابرقهرمانی با ماوراء طبیعی و غیره به‌عنوان بخشی از مجموعه کاتالوگ بازی ماه مارس برای PlayStation Plus به نمایش درآمده و در دسترس هستند. با NBA 2K24 وارد زمین شوید، در Resident Evil 3 از شهر راکون آلوده به زامبی فرار کنید یا با هم متحد شوید تا در Midnight Suns در سمت تاریک جهان مارول قرار بگیرید. این نسخه‌های جدید در کاتالوگ بازی‌ها با بازی‌های بیشتری تکمیل می‌شوند که همگی از روز سه‌شنبه ۱۹ مارس برای بازی در دسترس هستند.

بیایید به نوبه خود نگاهی دقیق تر به هر بازی بیندازیم.

PlayStation Plus Extra و Premium | کاتالوگ بازی

بازسازی شده و موارد دیگر – PlayStation.Blog

NBA 2K24 Kobe Bryant Edition | PS4، PS5

به عنوان تیم های NBA و WNBA مورد علاقه خود در NBA 2K24، با فهرست های کاملاً به روز و تیم های تاریخی افسانه ای بازی کنید. زرادخانه عمیق حرکات خود را با دفاع داخلی اصلاح شده و کنترل‌های ترکیبی دریبل برای گیم‌پلی مبتنی بر مهارت‌های ارزشمندتر و پاسخگو به نمایش بگذارید. تیم خود را بگیرید و از حرکات حلقه‌های خالص و معتبر در حالت‌های مختلف، از جمله گزینه‌های شخصی‌سازی‌شده MyPlayer در MyCareer لذت ببرید. مجموعه ای چشمگیر از افسانه ها را جمع آوری کنید و ترکیب کامل خود را در MyTeam و موارد دیگر بسازید.

Marvel’s Midnight Suns | PS4، PS5

در کنار ابرقهرمانان باتجربه و جنگجویان فراطبیعی در این RPG تاکتیکی هیجان انگیز بجنگید. Marvel’s Midnight Suns یک بازی RPG تاکتیکی جدید است که در قسمت تاریک‌تر دنیای مارول قرار دارد. با هم متحد شوید – و در میان – میدنایت سانز زندگی کنید، در حالی که با نیروهای اهریمنی جهان اموات مبارزه می کنید تا لیلیت، مادر شیاطین را از زنده کردن استادش Chthon متوقف کنید. The Avengers که تا لبه پرتگاه رانده شده اند، با Midnight Suns – Ghost Rider، Magik، Blade و Nico Minoru – متحد می شوند تا شکارچی، یک قهرمان افسانه ای و فرزند رها شده لیلیت را به طور ناامیدانه احیا کنند. در مواجهه با متحدان سقوط کرده و سرنوشت جهان در خطر است، این به شما بستگی دارد که علیه تاریکی قیام کنید!

Resident Evil 3 | PS4، PS5

سقوط هولناک شهر راکون را در یک بازنگری خیره کننده از کلاسیک ترسناک بقا در سال ۱۹۹۹ دوباره زنده کنید. در ساعات کابوس‌آمیز منتهی به و پس از وقایع Resident Evil 2، فقط شما می‌توانید به افسر بازمانده STARS، جیل ولنتاین، کمک کنید تا از شهری که توسط یک شیوع وحشتناک ویروسی درگیر شده است فرار کند. اما زامبی ها تنها تهدیدی برای خون شما نیستند. سلاح زیستی قدرتمند و تقریباً نابود نشدنی Nemesis T-Type نیز در حال شکار است. این هیولا وحشیانه از زرادخانه ای از تسلیحات پرقدرت برای تعقیب بی امان شما در سراسر شهر راکون استفاده می کند، به این معنی که هیچ کجا واقعا امن نیست.

LEGO DC Supervillains | PS4

بد بودن خوب است… با تبدیل شدن به بهترین شروری که جهان دیده است، وارد یک ماجراجویی کاملاً جدید DC/LEGO شوید. بازیکنان در طول بازی به عنوان یک فوق شرور کاملاً جدید خلق می‌کنند و بازی می‌کنند و در داستانی پر از اکشن، بازی‌های شیطانی را به راه می‌اندازند و ویران می‌کنند. لیگ عدالت که در یک تجربه جهان باز در دنیای DC اتفاق می‌افتد، ناپدید شده است و حفاظت از زمین را به همتایان خود واگذار می‌کند که خود را به عنوان “سندیکای عدالت” معرفی کرده‌اند. این به شما و یک گروه دیوانه از افراد نامتناسب بستگی دارد که اهداف ابرقهرمانان جدید، عجیب و غریب زمین را کشف کنید. بازیکنان معروف DC Super-Villains: The Joker، هارلی کویین و تعداد بیشماری دیگر از لیگ Injustice با پیوستن به یک ماجراجویی حماسی گام برمی دارند.

Mystic Pillars: Remastered | PS5

Mystic Pillars ترکیبی منحصر به فرد از پازل های جذاب و یک خط داستانی همه جانبه است که در هند باستان اتفاق می افتد. این بازی یک تخیل مجدد از بازی تخته سنتی هند است – “علی گولی مانه” یا نوع شناخته شده بین المللی “مانکالا”. به عنوان یک مسافر مرموز بازی کنید که سفر در سراسر جهان شما را به پادشاهی زامپی می برد. با حل پازل ها و از بین بردن ستون های جادویی که آب را مسدود کرده اند، خشکسالی را که پادشاهی زمانی مرفه زامپی را گرفتار می کند، حل کنید. این نسخه بازسازی‌شده، آثار هنری دست‌کشیده‌شده را با وضوح ۴K ارائه می‌کند و رابط کاربری بهبودیافته و هنر کات سین را ارائه می‌دهد. این بازی تا حد زیادی تحت تاثیر و الهام گرفته شده از Hampi – یک سایت میراث جهانی یونسکو، و فرهنگ هند است. Mystic Pillars به ​​۲۱ زبان در دسترس است و زبان های کمتر شناخته شده ای مانند تلوگو، کانادا، تامیل، کاتالان و غیره را به نمایش می گذارد. داستان را با صداگذاری به زبان کانادایی – یک زبان هندی یا انگلیسی – تجربه کنید.

کاسه خون ۳ | PS4، PS5

ورزش نمادین مرگ با بازی ویدیویی جدید فوتبال فانتزی وفادارانه با استفاده از آخرین قوانین بازی تخته‌ای و محتوای جدید بازمی‌گردد. راه خود را به سمت بالا شکست دهید و حریفان خود را در قبرستان رها کنید و کنترل تیمی از ۱۲ جناح را به دست بگیرید که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. ایجاد بازیکنان؛ ظاهر، نمادها و زره آنها را سفارشی کنید. تشویق کنندگان و مربی خود را جذب کنید. سپس در شدیدترین مسابقات دنیای قدیم شرکت کنید. از یک کمپین تک نفره لذت ببرید یا به صورت آنلاین با سایر بازیکنان رقابت کنید.

Super Neptunia RPG | PS4

این RPG اکشن اسکرول جانبی در دنیایی متا تنظیم شده است که در آن دوبعدی فوق‌العاده حکمرانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا با سه الهه دیگر متحد شوید تا به نام سه بعدی مبارزه کنید. بین سکوها بپرید، سیاه چال ها را کاوش کنید و در نبردهای نوبتی با دشمنان مقابله کنید. سبک حمله خود را با تغییر رهبر حزب چهار نفره خود تغییر دهید، سپس الهه های خود را با استفاده از مهارت ها و توانایی هایی که می توان با سلاح، زره یا لوازم جانبی باز کرد، تقویت کنید.

Dragon Ball Z: Kakarot* | PS5

داستان Goku و دیگر Z Fighters را در این اکشن RPG بر اساس انیمه و سری مانگا موفق دوباره زنده کنید. با پیشروی در داستان، مناطق و ماجراهای جدید را کاوش کنید و با دیگر قهرمانان دنیای Dragon Ball Z پیوندهای قدرتمندی ایجاد کنید.

*نسخه PS4 بازی Dragon Ball Z: Kakarot در حال حاضر در کاتالوگ بازی های پلی استیشن پلاس موجود است.

پلی استیشن پریمیوم | کلاسیک

Jak and Daxter The Lost Frontier | PS4، PS5

جک و داکستر در یک ماجراجویی بازگشته اند که اکشن را از جایی که سه گانه قبلی متوقف شده است، آغاز می کند. چه در حال نبرد با دزدان دریایی آسمان در یک هواپیمای قابل تنظیم باشند و چه در حال منفجر کردن Aeropan ها با Gunstaff تنبیه کننده، سفر آنها آنها را فراتر از لبه پرتگاه خواهد برد – و به جنگی بزرگتر از آنچه تصور می کردند. این نسخه پیشرفته که در ابتدا برای PSP منتشر شد، شامل رندر کردن، عقب، ذخیره سریع و فیلترهای ویدیویی سفارشی است.

PS4، PS5 با کیفیت بالا

مسابقه اسنوبورد PS1 را تجربه کنید که شامل فیلترهای رندر بالا، عقب، ذخیره سریع، و فیلترهای ویدیویی سفارشی شده است. با انتخاب از بین ۱۰ اسنوبرد هاردکور که هر کدام ویژگی ها و طراحی منحصر به فرد خود را دارند، پنج مسیر کوهستانی را حکاکی کنید، خرد کنید و هوا را بگیرید. با استفاده از Ghost Data برای اجراهای بهتر با خود مبارزه کنید.

ترکیدن خدا خوار | PS4، PS5

آراگامی، اشکال زندگی ناشناخته، ناگهان ظاهر شد. این شکارچیان همه چیز را می خورند و از بین می برند، از جمله خانه های انسان هایی که بی پناه مانده اند. در این وضعیت وخیم، سازمان بیوشیمی، فنریر، موفق به توسعه یک سلاح زیستی ساخته شده از سلول های آراگامی شده است. این سلاح با نام God Arc شناخته می شود و توسط جنگجویان ویژه ای که به آنها خدا خواران می گویند استفاده می شود. در آستانه انقراض، بشریت اکنون تنها ابزاری برای مقابله با آراگامی ها پیدا کرده است. تیم های حداکثر ۴ بازیکن تشکیل دهید و برای مبارزه با آراگامی ها در این بازی اکشن شکار با سرعت بالا همکاری کنید.

این نسخه پیشرفته که در ابتدا برای PSP منتشر شد، شامل رندر کردن، عقب، ذخیره سریع و فیلترهای ویدیویی سفارشی است.

فینیکس رایت: سه گانه وکیل آس | PS4

به فینیکس رایت تبدیل شوید و در سری ماجراجویی کلاسیک دادگاه، هنگام مبارزه برای نجات مشتریان بی گناه خود در دادگاه قانون، هیجان نبرد را تجربه کنید. تمام ۱۴ قسمت، شامل سه بازی اول را در یک مجموعه فوق العاده بازی کنید. رازهای جذاب پشت هر مورد را حل کنید و خودتان شاهد حقیقت نهایی باشید.

JoJos Adventure AllStar Battle R

قهرمانان کاریزماتیک، سبک هنری چشمگیر و عبارات جذاب فراموش نشدنی در قسمت دیگری از ماجراجویی عجیب جوجو باز می گردند. JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle R بر اساس سیستم نبرد All Star که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، تجربه گیم پلی را با تنظیماتی در سرعت مبارزه و اضافه کردن ضربات استاپ و پرش ها تقویت می کند. با ضبط های صوتی جدید از صداپیشگان سریال انیمیشن قسمت ۶، حال و هوای کامل انیمه محبوب بین المللی تحقق می یابد. هم طرفداران بازی اصلی All Star Battle و هم تازه واردان می توانند از این تجربه لذت ببرند.

ما خوشحالیم که اعلام کنیم که از اول آوریل، فصل ۱ My Hero Academia بر روی Sony Pictures Core برای اعضای PlayStation Plus Premium/Deluxe در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که سری‌های منتخب از Crunchyroll از ۱۳ مارس برای PlayStation Plus Premium/Deluxe از طریق Sony Pictures Core در مناطق دیگر زیر در دسترس خواهند بود.Th: مکزیک، اسپانیا، بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، اتریش، سوئیس، ایتالیا و فرانسه. اعضای PlayStation Plus Premium/Deluxe به کاتالوگ سرپرستی از ۱۰۰ فیلم برای تماشای درخواستی از Sony Pictures Core دسترسی دارند و محتوای سرپرستی شده از Crunchyroll گنجانده خواهد شد.**

* فهرست کاتالوگ بازی PlayStation Plus ممکن است در مناطق خاصی متفاوت باشد. لطفاً فروشگاه PlayStation را در روز راه اندازی برای لیست منطقه خود بررسی کنید.

** My Hero Academia در حال حاضر در Sony Pictures Core در اسپانیا یا ژاپن در دسترس نیست. دسترسی به یک حساب برنامه Sony Pictures Core، مشروط به شرایط خدمات Sony Pictures Core نیاز دارد. باید ۱۸ سال به بالا باشد. در دسترس بودن محتوا در طول زمان، منطقه/کشور، قالب و طرح متفاوت است. PlayStation Plus مشمول یک هزینه اشتراک مکرر است که تا زمان لغو به صورت خودکار دریافت می شود. شرایط اعمال می شود: https://www.playstation.com/legal/ps-plus-usage-terms/


منبع: https://blog.playstation.com/2024/03/13/playstation-plus-game-catalog-for-march-nba-2k24-marvels-midnight-suns-resident-evil-3-mystic-pillars-remastered-and-more/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *