بازی هفته: مدیر فوتبال، واقع گرایی و نیاز به جا گذاشتن برخی از شکاف ها

من اخیراً در مورد واقع گرایی بسیار فکر کرده ام – تا حدی به این دلیل که من تعداد زیادی از Football Manager 2024 را بازی کرده ام (احتمالاً خیلی بیشتر از آنچه واقعاً برای بررسی نیاز داشتم، اما آن را بین خودمان نگه دارید) و FM اگر نه تلاشی برای ساختن فوتبالی که ظاهر بسیار جعلی به نظر می رسد بسیار واقعی باشد.

این همچنین یک نوع رئالیسم بسیار خاص است، اگرچه، نوعی که ما همیشه در بازی ها به آن دست پیدا نمی کنیم. یا شاید نوعی که ما اغلب به آن دست پیدا می کنیم، اما همیشه به اندازه دیگری ارزش قائل نیستیم یا درباره آن صحبت نمی کنیم. من متوجه شده ام که ما معمولاً به دو طریق به رئالیسم فکر می کنیم. یکی ظواهر است که برای رسانه‌ای که مانند هر چیزی بصری است و همچنین کاملا شیفته پیشرفت گرافیکی خام است طبیعی است: انیمیشن‌های Naughty Dog چقدر واقعی هستند؟ از منظر پرنده من در Flight Simulator، این یک تفریح ​​در مرکز شهر دوسلدورف چقدر نزدیک است؟ موی Geralt of Rivia چقدر روی کارت گرافیک شما ضرر دارد؟

این یکی هم در ذهن من است، زیرا با گذشتن از هفته آینده، Call of Duty: Modern Warfare 3 در راه است و این کمپین در حال حاضر برای برخی فعال است. با وجود تمام ایراداتش – که بازی های CoD همیشه تعدادی از آنها را خواهند داشت – چهره های این سه گانه جنگ مدرن مدرن هستند. فوق العاده خوب خوب پیشرو در صنعت چهره های پیشرو در صنعت! فقط در بازی های ویدیویی و شاید آژانس های مدلینگ؟


منبع: https://www.eurogamer.net/game-of-the-week-football-manager-escapism-realism

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *