بالاخره یک تبلت ChromeOS جدید از Lenovo در راه است

بالاخره یک تبلت ChromeOS جدید از Lenovo در راه است

منصفانه است که بگوییم تا به امروز تعداد زیادی تبلت ChromeOS یا ۲ در ۱ راه اندازی نشده است، اما به نظر می رسد که یکی دیگر در راه است – و احتمالاً به نوعی جانشین آن خواهد بود. Lenovo IdeaPad Duet 5.

کد پنهان در Chromium (که ChromeOS بر اساس آن است) به دستگاهی با باتری مشابه Duet 5 اشاره می کند که توسط مشاهده شده توسط Chrome Unboxed (از طریق Android Central). این دقیقاً یک اعلامیه رسمی نیست، اما یک اشاره بسیار قوی است.

در حال حاضر، تبلت ChromeOS (اگر واقعاً همین است) با کد «Ciri» شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد که از چیپست MediaTek MT8188 استفاده می‌کند که هنوز به دنیا معرفی نشده است – و احتمالاً به میزان قابل توجهی خواهد بود. سریعتر از Qualcomm Snapdragon 7c Gen 2 در Duet 5.

در حالی که پایه این دستگاه در ماه آگوست به Chromium اضافه شد، اکنون با مشخصات باتری ضمیمه شده است. همانطور که Chrome Unboxed اشاره می کند، این هنوز هم ممکن است یک دستگاه متفاوت باشد (یا اصلاً دستگاه نباشد)، اما مطمئناً جذاب است.

قابلیت جدا شدن بیشتر

همانطور که از ما خواهید دید بررسی Lenovo IdeaPad Duet 5ما از طرفداران بزرگ این فرم فاکتور هستیم: قابل حمل بودن تبلت در مواقعی که به آن نیاز دارید، و قدرت یک Chromebook کامل هنگامی که صفحه کلید را وصل می کنید و به آن می ایستید.

این یک دستگاه ChromeOS است که بسیار منطقی است، اما ما اصلاً کامپیوترهای هیبریدی زیادی مانند این ندیده‌ایم. این Google Pixel Slate در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد، در حالی که مدل های فعلی کمی هستند – Asus CL3 CL3000 یکی از گزینه هایی است که می توانید امتحان کنید.

ویندوز ۲ در ۱ زیادی وجود دارد و اپل همچنان آیپد را به عنوان جایگزینی بالقوه برای لپ‌تاپ معرفی می‌کند، بنابراین مایلیم فهرستی از این لپ‌تاپ‌ها را ببینیم. بهترین کروم بوک ها چند گزینه قابل جدا شدن بیشتر در آن دریافت کنید.

حداقل به نظر می رسد که لنوو همچنان پرچمدار تبلت ChromeOS را به اهتزاز در می آورد که می تواند به عنوان یک لپ تاپ نیز وظایف مضاعف را انجام دهد. اطلاعیه رسمی احتمالاً هنوز تا حدودی باقی مانده است، اما قطعاً باید به آن توجه کرد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/chromebooks/a-new-chromeos-tablet-could-finally-be-on-the-way-from-lenovo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *