بانجی، سازنده Destiny 2، آخرین استودیوی پلی استیشن را اخراج کرد

بانجی، توسعه‌دهنده بازی Destiny 2، به دنبال تعدیل شغل در دیگر استودیوهای پلی‌استیشن در هفته‌های اخیر، شروع به اخراج کارمندان خود کرده است.

اخبار اخراج در Bungie توسط جیسون شرایر از بلومبرگ منتشر شد که در یک مقاله نوشت پیام در شبکه های اجتماعی مدیر عامل استودیو پیت پارسونز “امروز صبح به شرکت ایمیل زد و گفت که امروز یک جلسه تیمی برای صحبت در مورد “خبرهایی که امروز از Bungie منتشر می شود” خواهند داشت.

در حالی که دامنه این اخراج ها هنوز مشخص نیست، کارمندان Bungie که تحت تأثیر این کاهش مشاغل قرار گرفته اند، شروع به ارسال پست های خود در رسانه های اجتماعی کرده اند.

Newscast: در مورد ویترین پیش نمایش شریک Xbox بحث شد.در یوتیوب تماشا کنید

لیانا راپرت، مدیر انجمن Bungie و یکی از رهبران بخش دسترسی، “خب… قلب من برای همه آسیب دیده ها می شکند.” نوشت. “من اکنون به دنبال فرصت هستم. من ۲۱ سال تجربه صنعت بازی در رسانه، تولید و مدیریت جامعه دارم. در حال پردازش هستم، خیلی دلم گرفته است. نمی دانم از اینجا چه کار کنم… این خانه من بود. احساس می کنم خیلی گم شده ام.”

آماندا آر. سرپرست استخدام Bungie داستان مشابهی را در لینکدین به اشتراک گذاشت و نوشت: “احساس عجیبی است که صبح با هیجان برای هفته پیش رو از خواب بیدار شوید، فقط برای اینکه روز شما شروع به یادگیری کند که با کاهش نیرو مواجه شده اید. و اکنون در جستجوی کار هستند.”

گریفین بنت، رهبر رسانه‌های اجتماعی Bungie، جیسون گویسائو، سردبیر فرنچایز، و متیو بیانچی، تهیه‌کننده و مدیر رویداد نیز تأیید کرده‌اند که تحت تأثیر اخراج‌های امروزی در رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند. Eurogamer برای اظهار نظر در مورد اخبار امروز با سونی تماس گرفته است.

اخراج در Bungie به دنبال کاهش مشاغل در سایر استودیوهای پلی استیشن در هفته های اخیر است. توسعه دهنده LittleBigPlanet Media Molecule و پلی استیشن گروه خدمات هنرهای تجسمی هر دو کارکنان خود را اخراج کرده اند، در حالی که گفته می شود استودیو The Last of Us Naughty Dog این کار را انجام داده است کاهش حدود ۲۵ توسعه دهندگان قرارداد زود.

صنعت بازی به شدت تحت تأثیر اخراج‌ها در طول سال ۲۰۲۳ قرار گرفته است. سازنده Fortnite Epic Games اخیراً ۸۳۰ شغل را اخراج کرده است که گفته می‌شود کارکنان توسعه دهنده Fall Guys Mediatonic به شدت تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و پس از اینکه سگا به طور ناگهانی اعلام کرد که Hyenas را لغو می‌کند، انتظار می‌رود در Creative Assembly اخراج شوند. Team17، Microsoft، Take-Two، Riot Games، EA، Twitch، Meta، Unity، Ubisoft، CD Projekt، Roblox، Embracer و آمازون همگی اعلام کرده‌اند که امسال کار خود را کاهش داده‌اند.


منبع: https://www.eurogamer.net/destiny-2-developer-bungie-latest-playstation-studio-to-be-hit-by-layoffs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *