باندل جدید Nintendo Switch OLED Mario Kart 8 Deluxe درست در زمان جمعه سیاه معرفی شد

باندل جدید Nintendo Switch OLED Mario Kart 8 Deluxe درست در زمان جمعه سیاه معرفی شد

در نهایت نوامبر است و با نزدیک شدن به جمعه سیاه با سرعتی سریع، جای تعجب نیست که ما در حال حاضر شاهد ظهور برخی از معاملات خوب از اینجا و آنجا هستیم. جمعه سیاه امسال به طور رسمی از ۲۴ نوامبر آغاز می شود و فرصت عالی برای گلزنی عالی خواهد بود معاملات بازی جمعه سیاه.

آخرین فاش شده باندل هیجان‌انگیز از نینتندو می‌آید، که چیزی شبیه به یک سنت سالانه در مورد جمعه سیاه دارد. اگرچه در طول سال‌ها به سختی می‌توان تخفیف‌های قابل‌توجهی روی کنسول‌های نینتندو پیدا کرد، اما این شرکت به‌طور قابل اعتماد بسته‌هایی را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد یک محصول جدید براق به دست آورید. نینتندو سوییچ کنسول و یک بازی محبوب با هم با قیمتی کمتر.

یکی از رایج ترین بازی هایی که در این باندل ها ظاهر می شود Mario Kart 8 Deluxeو این دقیقاً همان چیزی است که در این آخرین بسته کنسول دریافت خواهید کرد. آ در حساب توییتر نینتندو استرالیا پست کنید تایید می کند که الف نینتندو سوییچ OLED نسخه باندل محبوب بالاخره در راه است.

بیشتر ببین

این باندل که در جمعه سیاه (۲۴ نوامبر) منتشر می‌شود، حاوی یک مدل OLED نینتندو سوییچ است. Mario Kart 8 Deluxeو سه ماه عضویت آنلاین نینتندو سوییچ کوپن – به شما این امکان را می دهد تا آنلاین شوید و بلافاصله با سایر بازیکنان مسابقه دهید.

اگرچه این بسته در زمان نگارش این مقاله برای مناطق خارج از استرالیا و نیوزلند تأیید نشده است، این واقعیت که این پست چند بسته دیگر را نیز نشان می دهد که در حال حاضر در جاهای دیگر در دسترس هستند (مانند عبور حیوانات: افق های جدید Nintendo Switch Lite) قویاً نشان می دهد که قرار است در سطح بین المللی نیز منتشر شود.

این که آیا شما در نینتندو سوییچ تازه کار هستید یا می خواهید مدل قدیمی خود را برای نسخه ای با صفحه نمایش بهبودیافته و بلندگوهای بهتر ارتقا دهید (در میان سایر پیشرفت های خوب)، این یک بسته ایده آل برای شما است.

سایر تخفیف های جمعه سیاه را از دست ندهید. از مجموعه ما از بهترین ها دیدن کنید معاملات جمعه سیاه نینتندو سوییچ یا انتخاب های ما را برای همیشه ببینید معاملات OLED نینتندو سوییچ جمعه سیاه.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/new-nintendo-switch-oled-mario-kart-8-deluxe-bundle-revealed-just-in-time-for-black-friday

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *