باندل iPad Pro 2017 را فقط با ۳۱۵٫۹۹ دلار دریافت کنید

TL;DR: از ۲۰ دسامبر، این را دریافت کنید بسته نرم افزاری iPad Pro فقط با ۳۱۵٫۹۹ دلار — ۵۳ درصد تخفیف.


در حالی که لپ تاپ ها به شما آزادی می دهند که یک کامپیوتر رومیزی به سادگی نمی تواند انجام دهد، آنها همیشه گزینه مناسبی برای وظایف یا نیازهای خاص نیستند. اگر برای تکیه دادن به قابلیت حمل تبلت نیاز دارید هنگامی که در حال رفت و آمد یا مسافرت هستید یا فقط به عنوان یک وسیله اضافی برای بازی کردن بچه ها تا بتوانید آخر هفته در آن بخوابید، این می تواند یک برنده باشد. این اپل آی‌پد پرو ۱۰٫۵ اینچی بازسازی‌شده را فقط با قیمت ۳۱۵٫۹۹ دلار (معادل ۶۷۹ دلار) برای مدت محدودی انتخاب کنید.

این تبلت تمیز و بازرسی شده است تا کاملا سالم باشد. و در حالی که ممکن است مربوط به سال ۲۰۱۷ باشد، واقعاً با فناوری ارائه شده در حال حاضر چندان دور نیست. دارای صفحه نمایش رتینا با ضد انعکاس و کاهش ۴۰ درصدی اریب نسبت به مدل های قبلی است.

روی a اجرا می شود پردازنده قدرتمند Apple A10X با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی. این بدان معناست که می تواند عملیات پیچیده را برای کار یا استفاده شخصی انجام دهد، در حالی که فناوری ProMotion انیمیشن ۱۲۰ هرتزی را سریعتر می کند.

در مورد وضعیت دوربین، این دوربین دارای یک iSight 12 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی FaceTime HD 7 مگاپیکسلی برای کنفرانس در حال حرکت، تماس با دوستان، گرفتن عکس های با کیفیت و ضبط با کیفیت ۴K یا ۱۰۸۰p HD است.

با طراحی باریک و سبک، اتصال WiFi و بلوتوث، تمام کارهایی را که برای انجام تمام کارهایی که باید در خانه یا در حال حرکت انجام دهید، خواهید داشت. و به همراه کیف، محافظ شیشه ای و شارژر ارائه می شود.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

از این پیشنهاد استفاده کنید که به شما یک پیشنهاد می دهد Apple iPad Pro 10.5 اینچی ۲۰۱۷ بازسازی شده با کیف، شارژر و محافظ صفحه نمایش فقط برای ۳۱۵٫۹۹ دلار (۶۷۹ دلار).

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
سیب
آی پد


منبع: https://mashable.com/deals/dec-20-apple-ipad-pro-bundle

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *