باندل Xbox Series X ‘Diablo IV’ را با کمترین قیمت آن در Walmart دریافت کنید

۲۱۰ دلار پس انداز کنید: از ۱ دسامبر، بسته نرم افزاری Xbox Series X Diablo IV به قیمت ۳۴۹ دلار به فروش می رسد که از قیمت معمولی آن ۵۵۹ دلار کمتر است والمارت. یعنی ۴۱ درصد تخفیف. همچنین این پایین ترین قیمتی است که در این مدل دیده ایم.


اگر به دنبال سرمایه گذاری در یک کنسول بازی جدید هستید، Xbox Series X یک انتخاب عالی است عناوین جدید بسیار زیادی در طول سال ۲۰۲۳ منتشر شدند، از جمله ماجراجویی های گسترده ای مانند استارفیلد، دروازه بالدر ۳و موارد دیگر که باید کاملاً امتحان کنید. اما اگر هنوز یکی از جدیدترین سیستم‌های مایکروسافت را به خانه نیاورده‌اید، به لطف قرارداد Walmart که کنسول را با کمترین قیمتی که تاکنون دارد، زمان آن رسیده است. به علاوه، یک بازی رایگان دریافت می کنید.

از ۱ دسامبر، می توانید دریافت کنید Xbox Series X دیابلو IV دسته فقط با ۳۴۹ دلار در Walmart. این ۲۱۰ دلار از قیمت معمولی آن ۵۵۹ دلار است، و ارزان‌ترین قیمتی که در گذشته شاهد آن بوده‌ایم. شما ۴۱ درصد از بسته نرم افزاری صرفه جویی می کنید که با کنسول Xbox Series X، یک کنترلر بی سیم ارائه می شود. دیابلو IV با محتوای انحصاری درون بازی و کابل HDMI. این همه آن چیزی است که برای شروع غلبه بر بازی های معوقه یا لیست علاقه مندی های خود به آن نیاز دارید.

وقتی صحبت از بازی های با کیفیت بالا می شود، Xbox Series X یک گزینه عالی است. این به شما امکان می‌دهد بازی‌های مورد علاقه‌تان (یا یافته‌های جدید!) را با وضوح ۴K واقعی و تا ۱۲۰ فریم در ثانیه به لطف قدرت ۱۲ ترافلاپس خود بازی کنید. این مدل با یک SSD 1 ترابایتی برای نگهداری همه بازی‌هایی که در حال حاضر انجام می‌دهید و همچنین ویژگی‌هایی مانند تحویل هوشمند، رزومه سریع و موارد دیگر ارائه می‌شود که فقط در Xbox می‌توانید پیدا کنید.

یکی از لوازم جانبی عالی که با این خرید هماهنگی خوبی دارد، یک Xbox Game Pass عضویت، که به شما امکان می دهد هر ماه از یک کتابخانه عظیم بازی با یک قیمت پایین لذت ببرید. چه این معامله را برای خود نگه دارید یا آن را برای تعطیلات ذخیره کنید، سرمایه گذاری مناسبی است.

موضوعات
ایکس باکس


منبع: https://mashable.com/article/dec-1-xbox-series-x-diablo-iv-bundle-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *