با این بسته AppleCare+ برای جمعه سیاه، از MacBook Pro 14 اینچی جدید خود با M3 Max محافظت کنید.

مک بوک پرو ۱۴ اینچی اپل با تراشه M3 Max تنها در این ماه عرضه شد، اما در حال حاضر شاهد موارد فوق العاده ای هستیم. معاملات مک بوک پرو جمعه سیاه در این آخرین مدل ها، از جمله این مک بوک پرو ۱۴ اینچی با M3 Max، ۳۶ گیگابایت حافظه و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی و ۳ سال AppleCare+ تنها با ۳۲۷۸ دلار در آمازون.

ما غرق شده ایم معاملات جمعه سیاه در حال حاضر، و بنابراین یافتن معامله ای مانند این یک لذت واقعی است زیرا نه تنها یکی از آن ها را دریافت می کنید بهترین مک بوک پرو مدل های موجود در بازار است، اما شما نیز سه سال از آن دریافت می کنید AppleCare+ برای آرامش خاطر و امنیت بیشتر برای سرمایه گذاری شما پرتاب شده است.

(در ایالات متحده نیستید؟ برای بهترین معاملات در منطقه خود به پایین بروید).

بهترین معامله مک بوک پرو جمعه سیاه امروز

با این بسته AppleCare+ برای جمعه سیاه، از MacBook Pro 14 اینچی جدید خود با M3 Max محافظت کنید.

Apple MacBook Pro 14 اینچی (M3 Max, 36GB, 1TB) با برنامه پوشش ۳ ساله AppleCare+: بود ۳,۴۷۸ دلار اکنون ۳۲۷۸ دلار در آمازون

از سرمایه گذاری خود برای یکی از آنها محافظت کنید بهترین لپ تاپ ها تا کنون با این مک بوک پرو با بسته نرم افزاری M3 Max با ۳۶ گیگابایت حافظه یکپارچه، فضای ذخیره سازی ۱ ترابایت و پوشش ۳ ساله AppleCare+ ساخته شده است. ۲۰۰ دلار تخفیف نسبت به خرید جداگانه آنهامشاهده معامله

ما کاملاً عاشق مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی اپل با تراشه M3 Max هستیم، که قادر به انجام کارهای سنگین حرفه‌ای مانند ویرایش ویدیو و همچنین بازی و بسیاری از کارهای با کارایی بالا است.

با بیش از ۳۰۰۰ دلار سرمایه گذاری روی این لپ تاپ، سرمایه گذاری در یک برنامه مراقبتی برای محافظت از آن بسیار منطقی است. با سه سال پوشش فقط با ۷۹ دلار، می توانید مطمئن باشید که مک بوک جدید شما به خوبی در برابر عدم قطعیت های زندگی محافظت می شود.

در مورد آنچه تحت AppleCare+ پوشش داده شده است، شما یک دریافت خواهید کرد ۳ سال گارانتی محدود برای تعمیر صفحه نمایش، نمایشگر، باتری (اگر نتواند بیش از ۸۰ درصد شارژ نگه دارد)، لوازم جانبی و سایر قطعات آسیب دیده و همچنین دو حادثه “حفاظت از آسیب تصادفی”. مطابق هر دوره ۱۲ ماههبرای یک کسر کوچک

محافظت‌های مهم دیگری نیز برای AppleCare+ وجود دارد، بنابراین مطمئناً می‌خواهید جزئیات پوشش کامل را بررسی کنید، اما به عنوان یک مزیت ۲۷۹ دلاری، اگر آنها را جداگانه خریداری کنید، عملاً ۲۰۰ دلار تخفیف برای بسته‌بندی دریافت می‌کنید.

معاملات بیشتر Apple MacBook Pro

به دنبال معاملات بیشتر مک بوک پرو اپل هستید؟ همه پایین‌ترین قیمت‌ها را از سراسر وب، با پیشنهادات موجود در منطقه خود، در اینجا خواهید یافت.

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ جمعه سیاه!

برای معاملات بیشتر جمعه سیاه در ایالات متحده و بریتانیا به پایین بروید.

معاملات بیشتر جمعه سیاه ایالات متحده

معاملات بیشتر جمعه سیاه بریتانیا


منبع: https://www.techradar.com/seasonal-sales/protect-your-new-macbook-pro-14-inch-with-m3-max-with-this-applecare-bundle-for-black-friday

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *