با شروع یکپارچه‌سازی سرویس‌های پخش، دیزنی+ یک تب Hulu اضافه می‌کند

مشترکان در ایالات متحده اکنون باید شاهد برخی از کرایه های کلی سرگرمی در دیزنی پلاس باشند. را Hulu به پلتفرم استریم همنام این شرکت در حال انجام است. دیزنی یک تب Hulu را برای کسانی که اشتراک بسته‌ای دارند به پلتفرم اضافه کرده است. شرکت است بتای محدود Hulu در دیزنی + قبل از عرضه گسترده تر در بهار.

برگه Hulu در کنار برگه های دیزنی، پیکسار، مارول، جنگ ستارگان و نشنال جئوگرافیک در صفحه اصلی دیزنی + ظاهر می شود. با کلیک کردن یا ضربه زدن روی آن به یک Hulu Hub می‌روید که شامل هزاران فیلم و نمایش است، از جمله قسمت‌هایی که روز قبل از تلویزیون پخش شده‌اند. ایده این است که دسترسی مشترکین به هر چیزی که ممکن است بخواهند از داخل همان برنامه تماشا کنند، آسان‌تر شود.

به گفته دیزنی، با باز کردن تب Hulu در نسخه بتا، مشترکین زمان لازم را برای راه اندازی خواهند داشت. کنترل های والدین و پروفایل های خانواده اگر قبلاً این کار را نکرده باشند. این باید به آن‌ها کمک کند که بچه‌ها را از تماشای فیلم‌ها و نمایش‌هایی که شاید برای سن مناسب نیستند باز دارند.

شایان ذکر است که ادغام پایانی برای Hulu نخواهد بود (که دیزنی به زودی مالکیت کامل) به عنوان یک برنامه جداگانه. برای مثال، برای دسترسی به Hulu + Live TV و افزونه‌های Premium همچنان به آن نیاز دارید. علاوه بر این، باید به برنامه Hulu برای کتابخانه کامل درخواستی این سرویس بروید.

به نظر می رسد که آنطور که اوضاع جاری است، هیچ چیز زیادی برای مردم کشورهای دیگر تغییر نخواهد کرد. مشترکین Disney+ در بسیاری از مناطق در حال حاضر به نسخه های اصلی Hulu و همچنین عناوین ABC، Disney و کاتالوگ قرن بیستم دسترسی دارند. .

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/disney-adds-a-hulu-tab-as-the-streaming-services-start-integrating-153023092.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/disney-adds-a-hulu-tab-as-the-streaming-services-start-integrating-153023092.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *