با کمتر از ۲۰۰ دلار در والمارت با اجاق گاز تک نفره رنجر + پایه گرم کنید

۵۵٫۳۶ دلار پس انداز کنید: از ۲۲ نوامبر، دریافت کنید تکاور اجاق گاز + پایه در والمارت فقط با ۱۸۵٫۴۹ دلار. این یک پس انداز ۲۷ درصدی است.


تکاور اجاق گاز + پایه

۱۸۵٫۴۹ دلار در Walmart (55.36 دلار صرفه جویی کنید)



هر روز داره سردتر میشه تعطیلات اینجاست و زمستان در راه است. یک گودال آتش بدون دود می تواند شما را گرم نگه دارد و به شما کمک کند تا از فضای باز لذت ببرید، حتی اگر دمای بیرون به شدت سرد باشد. برای جمع‌های خانوادگی یا پاتوق‌های دوستانه ایده‌آل هستند، استفاده از آن‌ها ساده و تمیز هستند، و از همه مهم‌تر، می‌توانند شما و خدمه‌تان را بدون توجه به آنچه انجام می‌دهید گرم نگه دارند. و این جمعه سیاهشما می توانید یکی را تهیه کنید که لبخند را بر لبان همه بنشاند، یا حداقل مقداری از غازها را کاهش دهد.

از ۲۲ نوامبر در ظهر ET، تکاور اجاق گاز + پایه در حال حاضر برای اعضای Walmart+ در طول خرده فروش در دسترس است جمعه سیاه معامله دوره دسترسی زودهنگام برای ۱۸۵٫۴۹ دلار. این ۵۵٫۳۶ دلار از قیمت معمولی آن ۲۳۹٫۹۵ دلار و ۲۷ درصد پس انداز است. با این حال، با توجه به وب سایت برند، اجاق گاز معمولاً ۲۶۴٫۹۹ دلار است و تا ۲۰۹٫۹۹ دلار تخفیف دارد. به نظر می‌رسد با توجه به قیمت‌گذاری سازنده، ممکن است معامله بهتری از آنچه قبلاً تصور می‌شد دریافت کنید.

این تکاور اجاق گاز + پایه یک آتشدان کوچک اما قدرتمند قابل حمل است که می تواند به تامین گرمای بیرون در سردترین هوا کمک کند زیرا چیزی شبیه یک آتش سوزی کوچک را شبیه سازی می کند. تمیز کردن آن آسان است، با طراحی دو جداره با سوراخ های دریچه برای اکسیژن برای تغذیه آتش. نمای بیرونی آن بادوام، سبک وزن است و می تواند حتی در برابر گرمای قوی ترین شعله مقاومت کند. به‌علاوه، به اندازه‌ای بزرگ است که می‌توانید با دوستان و خانواده‌های متعدد به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر، دور دوم Walmart از “تخفیف های جمعه سیاه“رویداد از ۲۲ نوامبر ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می شود. فروش در حال حاضر در سه ساعت اول دسترسی زودهنگام برای اعضای پولی آن انجام می شود. Walmart+ برنامه در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت شرقی، فروش برای همه خریداران در دسترس خواهد بود، با تخفیف های اضافی در روز جمعه، ۲۴ نوامبر در ساعت ۶ صبح به وقت محلی به فروشگاه ها می روند.

برای شرکت در این معامله، باید برای یک Walmart+ عضویت. همچنین از مزایای دیگری مانند حمل و نقل رایگان بدون حداقل سفارش، تخفیف سوخت، و اشتراک رایگان Paramount+ برخوردار هستید. قبل از اینکه همه فروش ها در دسترس باشند، عضویت خود را قطع کنید و چیزی را از دست نخواهید داد.


منبع: https://mashable.com/deals/nov-22-solo-stove-ranger-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *