با ۵۰ درصد تخفیف برای هدفون‌ها و هدفون‌های Beats مسیر خود را در تعطیلات سپری کنید.

هرج و مرج سفرهای تعطیلات در مرکز توجه قرار دارد. آیا به صدای مورد نیاز برای جلوگیری از اعلان های فرودگاه یا صدای جرنگ های بی امان تعطیلات در ماشین سواری به جمع خانوادگی مجهز هستید؟ اگر احساس آمادگی نمی کنید، آمازون قیمت برخی از بهترین هدفون ها و هدفون های Beats را کاهش داد. اگر در این فصل تعطیلات در حال خرید یک جفت جدید هستید، گوش کنید.

بهترین معاملات Beats در آمازون


بهترین معامله هدفون Beats

انتخاب ما: Beats Solo3

۹۹ دلار در آمازون
(۱۰۰٫۹۵ دلار صرفه جویی کنید)
با ۵۰ درصد تخفیف برای هدفون‌ها و هدفون‌های Beats مسیر خود را در تعطیلات سپری کنید.

بهترین معامله هدفون Beats

انتخاب ما: Beats Studio Buds +

۱۲۹٫۹۹ دلار در آمازون
(۳۹٫۹۶ دلار صرفه جویی کنید)
یک جفت نقره ای جوانه های استودیو بیتز +

بهترین معاملات Beats زیر ۵۰ دلار

انتخاب ما: Earbuds بی‌سیم Flex Beats

۴۹ دلار در آمازون
(۲۰٫۹۵ دلار صرفه جویی کنید)
یک جفت هدفون بی‌سیم زرد رنگ بر روی پس‌زمینه سفید

بهترین معامله هدفون Beats

Solo3 را می زند

۹۹ دلار در آمازون (۱۰۰٫۹۵ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

اگر در مورد از دست دادن معاملات حماسی نگران بودید جمعه سیاه، این یکی برای شماست. به پایین برگردید پایین ترین قیمت ما تا به حال دیده ایم، هدفون روی گوشی بی سیم Solo3 از ۶ دسامبر در آمازون فقط ۹۹ دلار است. این یک تخفیف ۵۰ درصدی از قیمت عادی ۱۹۹٫۹۵ دلار است و همیشه کمی ارزانتر از قیمت قیمت فروش پرایم دی.

با حداکثر ۴۰ ساعت زمان گوش دادن، Beats Solo3 از گوش‌کاسه‌های بالشتک‌دار برای راحتی بهتر در طول روز استفاده می‌کند، در حالی که طراحی به آنها اجازه می‌دهد تا برای نگهداری راحت‌تر در کیف شما، به خوبی جمع شوند. Beats Solo3 همچنین به تراشه Apple W1 مجهز شده است. اگر آیفون دارید، فقط Beats را روشن کنید، آنها را نزدیک گوشی خود نگه دارید تا به طور خودکار متصل شوند.

قیمت فروش ۹۹ دلاری شامل رنگ‌های مشکی، رزگلد و نقره‌ای می‌شود. اگر رنگ قرمز را ترجیح می دهید، فقط یک دلار بیشتر می پردازید، یعنی ۹۹٫۹۹ دلار.

بهترین معامله هدفون Beats

Beats Studio Buds +

۱۲۹٫۹۹ دلار در آمازون (۳۹٫۹۶ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

اگر هرگز جادوی صلح آمیز هدفون های حذف نویز را تجربه نکرده اید، وقت آن رسیده است که خودتان را درمان کنید. را Beats Studio Buds + فقط ۱۲۹٫۹۹ دلار در آمازون هستند که از قیمت عادی ۱۶۹٫۹۵ دلار کمتر است. رنگ نقره‌ای کیهانی را انتخاب کنید تا این قیمت فروش را دریافت کنید که ۲۴ درصد تخفیف از MSRP دارد.

Beats Studio Buds + با داشتن حداکثر ۳۶ ساعت زمان گوش دادن، به لطف چهار گزینه نوک گوش در اندازه های مختلف از XS تا L، بر ارائه صدای عالی با تناسب کامل تمرکز دارد. حذف نویز فعال به شما امکان می دهد نویز مورد علاقه خود را تنظیم کنید. شنیدن نیست، که می تواند برای سفرهای تعطیلات عالی باشد.

بهترین معاملات Beats زیر ۵۰ دلار

Earbuds بی‌سیم Flex Beats

۴۹ دلار در آمازون (صرفه جویی ۲۰٫۹۵ دلار)



چرا ما آن را دوست داریم

اگر تا به حال احساس غرق شدن در قلب ناشی از از دست دادن یک هدفون را تجربه کرده اید، Earbuds بی‌سیم Flex Beats می تواند کامل باشد نیازی نیست هدفون ها به گوشی شما وصل شوند، اما دارای سیم مناسبی هستند که دو هدفون را به هم متصل می کند. وقتی گوش نمی‌دهید، هدفون‌های مغناطیسی می‌توانند به دور گردن شما بچسبند، به این معنی که دیگر هرگز فقط یکی از آنها را در کیفتان نادرست قرار نمی‌دهید.

هدفون‌های بی‌سیم فلکس همچنین دارای ویژگی Beats Audio Sharing هستند که به شما امکان می‌دهد صدا را با یک جفت هدفون Beats در نزدیکی خود به اشتراک بگذارید، بنابراین شما و یکی از دوستانتان می‌توانید از آهنگ‌های مشابه به صورت بی‌سیم لذت ببرید.

رنگ زرد yuzu Beats Flex در آمازون فقط ۴۹ دلار است که از قیمت عادی ۶۹٫۹۹ دلار که ۳۰ درصد تخفیف است، کاهش می یابد.

معاملات بیشتر Beats در آمازون

  • Beats Fit Pro179 دلار ۱۹۹٫۹۵ دلار (۲۰٫۹۵ دلار صرفه جویی کنید)

  • Beats Powerbeats Pro179.99 دلار ۲۴۹٫۹۵ دلار (۶۹٫۹۶ دلار صرفه جویی کنید)

  • Beats Studio Pro299.99 دلار ۳۴۹٫۹۹ دلار (۵۰ دلار صرفه جویی کنید)


منبع: https://mashable.com/article/dec-6-beats-headphone-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *