با Apple M2 Mac mini با کمترین قیمت خود برای سال جدید آماده شوید

۱۲۰ دلار پس انداز کنید: از ۲۸ نوامبر، رایانه رومیزی Apple Mac Mini (تراشه M2، ۲۵۶ گیگابایت). به ۴۷۹ دلار کاهش یافته است پایین ترین قیمت تا کنون، در آمازون یعنی ۲۰ درصد تخفیف.


Apple Mac mini 2023 (تراشه M2، ۲۵۶ گیگابایت)

۴۷۹ دلار در آمازون (۱۲۰ دلار صرفه جویی کنید)



مال اپل کامپیوترهای رومیزی مک مینی کوچک هستند، اما آنها بیش از قدرتمند هستند. تراشه قدرتمند M2 آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تمام کارهای سنگین مورد نیاز خود را برای کارهای رسانه محور مانند ویرایش عکس‌ها و ویدیوها انجام دهند. اما آنها همچنین برای انجام کارهای روزانه شما مانند مرور آنلاین، ایجاد ارائه یا تماشای برنامه های مورد علاقه شما عالی هستند. اگر منتظر خرید یک دستگاه بوده‌اید، اما برچسب قیمت مک مینی را بسیار گران می‌دانید، آمازون مک مینی جدید را با کمترین قیمت خود در فروش دارد.

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

از ۲۸ نوامبر، مک مینی ۲۰۲۳ (تراشه M2، ۲۵۶ گیگابایت) در آمازون به ۴۷۹ دلار کاهش یافته است. این صرفه جویی ۱۲۰ دلاری یا ۲۰ درصدی در قیمت اصلی آن است. همچنین این است پایین ترین قیمت کامپیوتر هنوز رفته است.

این مک مینی دارای یک CPU 8 هسته ای و GPU 10 هسته ای است که ارتقای مناسبی نسبت به مدل قبلی دارد. حتی با فرم کوچک و مربعی شکل خود (به طور شگفت انگیزی کوچک ۷٫۵ در ۷٫۵ اینچ و ۲٫۵ پوند)، همچنان دارای دو پورت Thunderbolt 4 است و می تواند تا سه نمایشگر با وضوح حداکثر ۸K را پشتیبانی کند – که به معنای یک تصویر عالی است. شما موزیک ویدیوها را ویرایش می‌کنید یا درام K-درام مورد علاقه خود را پرخوری می‌کنید.

این کمترین قیمتی است که Mac Mini تا به حال داشته است، بنابراین اگر به آن توجه کرده اید، قبل از ناپدید شدن این معامله، آن را قفل کنید.

موضوعات
سیب


منبع: https://mashable.com/article/nov-28-apple-mac-mini-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *