با Canon EOS R100 باورنکردنی لحظات عالی را ثبت کنید

آیا آماده هستید که عکاسی خود را به سطح بعدی ببرید؟ چه از گوشی‌های هوشمند مشتاق باشید و چه اولین قدم‌های خود را با دوربین SLR دیجیتال برداشته‌اید، دوربین بدون آینه Canon EOS R100 گام بعدی عالی برای عکاسی شماست.

چیزی که ما در مورد Canon EOS R100 دوست داریم این است که دقت بسیار بالایی را ارائه می‌کند که عکاسان حرفه‌ای به آن وابسته هستند، اما نیازی نیست که شما یک حرفه‌ای عکاسی باشید تا بهترین را از آن بگیرید. این مملو از ویژگی هایی است که اطمینان حاصل می کند که هر بار عکس مورد نظر خود را دریافت می کنید.

نه تنها این، بلکه اگر مال خود را قبل از ۲۱ دسامبر خریداری کنید، می توانید ۳۰۰ پوند از قیمت معمول پس انداز کنید.

با Canon EOS R100 باورنکردنی لحظات عالی را ثبت کنید

(اعتبار تصویر: Canon)

قدرت ایجاد تصاویر باورنکردنی

دوربین بدون آینه Canon EOS R100 مجهز به فناوری پیشرفته برای ارائه تصاویر شگفت انگیز است. حسگر قدرتمند ۲۴٫۱ مگاپیکسلی Dual Pixel CMOS فوکوس خودکار افراد را در کادر تشخیص می دهد و آنها را در آنجا نگه می دارد و به طور خودکار فوکوس را تنظیم می کند تا آنها را کاملاً با دقت مطلق ثبت کند. و هنگامی که در حالت عکاسی پیاپی یا ویدیوی ۴K Full HD عکس می گیرید، به همان اندازه توانایی دارد.

Canon EOS R100 شما را با ویدیوهای فوق العاده ۴K و Full HD پوشش می دهد. ویژگی Dual Pixel CMOS Autofocus همچنین تضمین می کند که سوژه شما همیشه در فوکوس باشد، بنابراین لازم نیست نگران باقی ماندن فیلم غیرقابل استفاده در پایان یک عکاسی طولانی باشید.

سنسور در EOS R100 واقعاً خاص است. اندازه بزرگ آن به این معنی است که در نور کم بسیار بهتر از دوربین‌هایی با سنسورهای کوچک‌تر است، و همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان ارائه می‌کند – به این معنی که این دوربین واقعاً عالی برای عکاسی پرتره و آزمایش افکت‌های دوربین خلاقانه است که دوربین‌های گوشی‌های هوشمند به سادگی قادر به انجام آن نیستند. . ارائه.

Canon EOS R100

(اعتبار تصویر: Canon)

دوربین هوشمندی که می خواهید همه جا ببرید

آنها می گویند بهترین دوربین دوربینی است که با خود دارید، زیرا برخی از بهترین عکس ها اغلب بدون برنامه ریزی یا غیرمنتظره هستند. به همین دلیل Canon EOS R100 طوری طراحی شده است که بخواهید آن را همه جا ببرید، بنابراین همیشه برای ثبت لحظاتی که می خواهید برای همیشه به یاد داشته باشید، وجود دارد. جمع و جور و سبک وزن است، بنابراین به اندازه کافی کوچک است که در کیف شما قرار می گیرد، برای تعطیلات و مسافرت مناسب است، و هر کجا که می خواهید به راحتی آن را بگیرید و بروید. و برای ارائه یک تجربه واقعا راحت در هر زمان طراحی شده است.

همه چیز در مورد ثبت لحظه است. رابط کاربری هدایت‌شده EOS R100 یافتن ویژگی‌های مورد نظر را آسان می‌کند، سریع، و دکمه‌ها و صفحه‌های لمسی و دکمه شاتر با موقعیت عالی برای زمانی که می‌خواهید به جای دوربین خود، روی صحنه باشید عالی هستند.

Canon EOS R100

(اعتبار تصویر: Canon)

اتصال پیشرفته

یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های دوربین EOS R100، برنامه Camera Connect آن است که به تلفن هوشمند شما متصل می‌شود تا بتوانید عکس‌های خود را برای ویرایش، ذخیره آن‌ها در فضای ابری یا به اشتراک‌گذاری آنی با خانواده، دوستان و یا به‌صورت فوری به گوشی هوشمندتان منتقل کنید. رسانه های اجتماعی شما حتی می توانید از تلفن خود برای کنترل دوربین خود استفاده کنید تا به شما کمک کند عکس های بسیار دشوار و سلفی های گروهی تماشایی را بگیرید.

Canon EOS R100

(اعتبار تصویر: Canon)

کاملا خلاقانه فوق العاده آسان

برای بدست آوردن تصویری که می خواهید، نیازی به متخصص بودن ندارید. EOS R100 با کمک خلاقانه فوق العاده Canon عرضه می شود که به شما کمک می کند تا تغییرات را فوراً و بدون هیچ هزینه ای انجام دهید و جلوه ها را انتخاب کنید. این به شما کمک می کند تا در حین توسعه مهارت های خود به نتایج برجسته ای دست یابید و این آن را برای هر کسی که می خواهد عکاسی خود را بهبود بخشد ایده آل می کند. و از آنجایی که کانن است، برای عکاسان حرفه ای نیز عالی است.

Currys Canon EOS R100 را در دو بسته مفید دارد. اولین دوربین آن بدنه دوربین درخشان را با لنز RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM ترکیب می کند. برای عملکرد و عملکرد همه جانبه عالی، و دومی با لنز دوم ۵۵-۲۱۰mm f/5-7.1 STM گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

دوربین بدون آینه Canon EOS R100 یک خرید عالی برای عکاسانی است که ایده‌هایشان از بودجه آنها بیشتر است و قدرت عکس‌برداری فوق‌العاده‌ای را با قیمتی عالی ارائه می‌کند. و به لطف خدمات فوق العاده مشتری، دو سال ضمانت و گزینه های پرداخت انعطاف پذیر، جایی بهتر از Currys برای خرید شما وجود ندارد.

اینجا را کلیک کنید تا بدانید Canon EOS R100 شما چگونه عکاسی شما را به سطح بعدی می‌برد.


منبع: https://www.techradar.com/cameras/capture-picture-perfect-moments-with-the-incredible-canon-eos-r100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *