برترین ها: iOS 17، iPhone 15، و اپل واچ های جدید منتشر شدند

ممکن است در این هفته رویداد رسانه ای وجود نداشته باشد، اما این بدان معنا نیست که همه چیز در دنیای اپل به طور باورنکردنی شلوغ نبود. هفته با انتشار رسمی iOS 17 و به‌روزرسانی‌های مربوطه آغاز شد، و پس از آن روزانه چکیده‌ای از بررسی رسانه‌ها برای همه سخت‌افزارهای جدید دریافتی وجود داشت.


همه اینها با معرفی روز جمعه سری آیفون ۱۵، مدل های اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ و AirPods Pro بهینه شده با قاب USB-C به اوج خود رسید. چیزهای زیادی برای باز کردن همه اینها وجود دارد، بنابراین برای همه جزئیات به ادامه مطلب بروید!

ویژگی های iOS 17: راهنمای مگا نهایی

پس از بیش از سه ماه آزمایش بتا، iOS 17 منتشر شد روز دوشنبه برای آیفون XS و جدیدتر. به روز رسانی نرم افزار رایگان شامل طیف گسترده ای از ویژگی ها و تغییرات جدید است، بنابراین برای پوشش جامع همه چیز جدید، راهنمای مگا iOS 17 ما را بررسی کنید.


اپل همچنین iPadOS 17 را منتشر کرد. watchOS 10و tvOS 17در حالی که macOS Sonoma روز سه شنبه عرضه می شود.

فقط iOS 17 را نصب کنید؟ در اینجا ۱۲ کاری وجود دارد که ابتدا باید انجام دهید

پس از نصب iOS 17 بر روی آیفون خود، ابتدا لیست ۱۲ کاری را که باید انجام دهید بررسی کنید به منظور استفاده کامل از ویژگی های کلیدی جدید به روز رسانی و پیکربندی برخی از تنظیمات جدید موجود.


ما همچنین برخی از برنامه های محبوب آیفون و اپل واچ را که قبلاً بوده اند جمع آوری کرده ایم با پشتیبانی از ویجت های صفحه اصلی تعاملی به روز شده است و قدری سایر ویژگی های جدید iOS 17 و watchOS 10.

بررسی آیفون ۱۵ پرو: پیشرفت‌ها فراتر از USB-C هستند

جدید آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس اینجا هستند! قبل از راه اندازی روز جمعه، اولین بررسی های دستگاه ها به اشتراک گذاشته شد توسط رسانه های منتخب و کانال های یوتیوب. حتما ما را بررسی کنید جعبه گشایی و ویدیوی عملی اولیهو همچنین مال ما پنج دلیل اصلی برای اینکه ممکن است بخواهید آیفون ۱۵ پرو مکس را انتخاب کنید در بالای ترکیب


ما هم زود جمع کردیم بررسی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس، اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲و AirPods Pro به روز شده با یک جعبه شارژ USB-C.

هشدار: قبل از انتقال اطلاعات از آیفون دیگر، آیفون ۱۵ خود را به iOS 17.0.2 به روز کنید

اگر فقط یک آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو یا آیفون ۱۵ پرو مکس را جعبه گشایی می کنید، مطمئن شوید که دستگاه را به iOS 17.0.2 به روز کنید قبل از انتقال اطلاعات به دستگاه از آیفون دیگر، در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.


یک صفحه اعلان به روز رسانی در اوایل فرآیند راه اندازی ظاهر می شود، اما این مرحله را نادیده نگیرید، در غیر این صورت ممکن است آیفون ۱۵ کاملاً جدید خود را روی صفحه لوگوی اپل گیر کرده و برای بازیابی آن باید آن را به رایانه متصل کنید.

راهنمای خرید آیفون ۱۵ پرو در مقابل ۱۵ پرو مکس: ۱۰ تفاوت در مقایسه

در طول هفته گذشته، ما مجموعه‌ای از راهنمای خرید را برای کمک به مشتریان در تصمیم‌گیری خریدشان به اشتراک گذاشته‌ایم، از جمله راهنمای خرید آیفون ۱۵ پرو در مقابل آیفون ۱۵ پرو مکس که ۱۰ تفاوت عمده را با هم مقایسه می کند بین دستگاه ها


ما همچنین راهنماهایی را برای آن به اشتراک گذاشته ایم آیفون ۱۵ در مقابل آیفون ۱۵ پرو، اپل واچ سری ۹ در مقابل اولترا ۲و موارد دیگر، که همه آنها در لیست ذکر شده اند صفحه راهنمای خرید MacRumors.

مدل‌های آیفون ۱۵ دارای تنظیمات جدیدی برای جلوگیری از شارژ بیش از ۸۰ درصد هستند.

همه مدل های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو دارای یک تنظیم سلامت باتری جدید که از شارژ بیش از ۸۰ درصد دستگاه جلوگیری می کند در تمام زمان ها.


این تنظیم جدید جدا از ویژگی شارژ باتری بهینه شده قبلی اپل است، که صرفاً شارژ را بیش از ۸۰ درصد به تأخیر می اندازد تا زمان بهتری بر اساس روال شارژ روزانه دستگاه برسد.

مدل های آیفون ۱۵ نیز تعداد چرخه باتری را در برنامه تنظیمات نشان دهید.

نحوه استفاده از تمام ویژگی های جدید AirPods Pro در iOS 17

iOS 17 چندین ویژگی را به تمام نسل دوم AirPods Pro اضافه می کنداز جمله صدای تطبیقی، آگاهی مکالمه، و میزان صدای شخصی‌شده، و ما این کار را انجام داده‌ایم نحوه استفاده از همه آنها را توضیح داد.


به خاطر داشته باشید که این ویژگی‌های نرم‌افزاری در نسل دوم AirPods Pro که در سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شد نیز موجود است، بنابراین برای استفاده از آنها نیازی به به‌روزرسانی به مدل جدید USB-C نیست.

خبرنامه MacRumors

هر هفته، ما یک خبرنامه ایمیلی مانند این منتشر می‌کنیم که برترین داستان‌های اپل را برجسته می‌کند، و آن را راهی عالی برای دریافت خلاصه‌ای از هفته با توجه به تمام موضوعات اصلی که پوشش داده‌ایم و پیوند داستان‌های مرتبط با هم برای یک داستان بزرگ می‌سازد. نمای تصویر

پس اگر می خواهید داشته باشید داستان های برتر مانند خلاصه بالا که هر هفته به صندوق پست ایمیل شما تحویل داده می شود، مشترک شدن در خبرنامه ما!


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/23/top-stories-iphone-15-release/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *