برخلاف Dongles، Google TV Streamer Box می‌خواهد دیده شود

سال‌هاست که گوگل مشتریان قابل توجهی را ارائه می‌کند Chromecast سخت افزار ما صدای غرش های الف را شنیده ایم دستگاه Chromecast جدید در دست ساخت است و حتی فکر می کردیم ما سال گذشته ریموت آن را دیدماما Google I/O آمد و رفت و گوگل چیزی به ما نداد.

این هفته، ما اکنون می بینیم که به طور بالقوه آینده چه خواهد بود پخش کننده تلویزیون گوگل جعبه از Google، یک ستاپ باکس مجهز به تلویزیون Google که برای پنهان شدن در پشت تلویزیون شما طراحی نشده است. در حالی که نگاه خوبی به دستگاه و کنترل از راه دور آن داریم، بسیاری از جزئیات هنوز ناشناخته هستند.

برخلاف Dongles، Google TV Streamer Box می‌خواهد دیده شود

ما کاملاً مطمئن نیستیم که چرا گوگل می‌خواهد Google TV با این سخت‌افزار که فضای گرانبهایی را اشغال می‌کند از پشت تلویزیون بیرون بیاید، اما حدس زده می‌شود که می‌تواند ارتباطی با ویژگی Tap to Cast مجهز به UWB داشته باشد. تبلت پیکسل اوایل سال جاری با آن، می‌توانید تلفن‌های سازگار را روی تبلت پیکسل ضربه بزنید و هر آنچه در حال پخش است را پخش کنید. نیازی به فشار دادن هیچ دکمه ای نیست، که بسیار عالی است.

مهمتر از همه، اگر گوگل قرار است جعبه استریم بزرگتری بسازد، تنها چیزی که واقعاً به آن امیدواریم عملکرد فوق العاده است. سخت افزار بزرگ به معنای فضای کافی برای قرار دادن یک پردازنده خوب، رم و فضای ذخیره سازی زیاد است. با کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه، شما را به روز خواهیم کرد.

آیا تا به حال این دستگاه به خوبی زیر تلویزیون شما قرار می گیرد؟

// ۹to5Google


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/23/google-tv-streamer-box-could-replace-your-chromecast-dongle/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *