برخی از اولین کیف‌پول‌های بیت‌کوین می‌توانند به‌ویژه در معرض هک باشند

شرکت بازیابی ارزهای دیجیتال رمزگشایی نشده است هشدار داده است که یک طوفان امنیتی به بلاک چین وارد می شود که پذیرندگان اولیه احتمالاً تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

به طور خاص، کیف پول‌های رمزنگاری که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ ایجاد شده‌اند، می‌توانند در برابر Randstorm آسیب‌پذیر باشند، سوء استفاده‌ای که می‌تواند با بازیابی رمزهای عبور به کیف پول‌های کریپتو دسترسی غیرمجاز پیدا کند.

گزارش‌های نامشخص مبنی بر اینکه بین ۱٫۲ تا ۲٫۱ میلیارد دلار بیت‌کوین ممکن است در خطر باشد، اما هشدار می‌دهد که حتی این رقم نیز می‌تواند یک تخمین محافظه‌کارانه باشد.

پذیرندگان اولیه بیت کوین ممکن است در معرض خطر باشند

این گزارش هشدار می دهد که اولین پذیرندگان به احتمال زیاد در معرض خطر از دست دادن هستند، زیرا ارزش این ارز دیجیتال در حال حاضر بیش از ۳۷۰۰۰ دلار است. در پایان سال ۲۰۱۵، ارزش آن کمی بیش از ۳۰۰ دلار بود، به این معنی که کیف پول ها ممکن است در آن زمان رشد قابل توجهی داشته باشند.

“Randstorm() اصطلاحی است که ما برای توصیف مجموعه ای از اشکالات، تصمیمات طراحی و تغییرات API ابداع کرده ایم که در تماس با یکدیگر، کیفیت اعداد تصادفی تولید شده توسط مرورگرهای وب در یک دوره خاص را به طرز چشمگیری کاهش می دهند. ۲۰۱۱-۲۰۱۵)،” اضافه شده است.

راه حل در اصل ساده است، اما بسیاری از کاربران از این که یک تغییر ساده رمز عبور کافی نخواهد بود، خوشحال نخواهند شد. در عوض، Unciphered پیشنهاد می‌کند که هر کسی که ممکن است در معرض خطر باشد، رمزارز خود را به یک کیف پول جدید منتقل کند، که می‌گوید به هر حال اگر به‌صورت دوره‌ای انجام شود، خانه‌داری خوبی است.

در حالی که تولید کیف پول رایگان است، انتقال بیت کوین مستلزم هزینه است. صرف نظر از این، پرداخت هزینه در مقایسه با از دست دادن محتویات یک کیف پول، هزینه کمی است.

کسانی که ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند می توانند کلید عمومی خود را در این مورد بررسی کنند Keybleed وب سایتی که متعلق به Unciphered است تا ببینند آیا کیف پول آنها در برابر سوء استفاده های شناخته شده آسیب پذیر است یا خیر.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/security/some-of-the-earliest-bitcoin-wallets-could-be-particularly-open-to-hacking

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *