برخی از دارندگان پیکسل ۸ پرو مشکل رنگ صفحه نمایش را گزارش کرده اند

فروش گوشی‌های پیکسل جدید گوگل هفته گذشته آغاز شد، اما در حال حاضر نگرانی‌هایی در مورد مشکل آشکار نمایشگر در نسخه حرفه‌ای دستگاه جدید وجود دارد.

بر اساس گزارش‌های مختلف، برخی از دارندگان پیکسل ۸ پرو در قسمت‌هایی از صفحه‌نمایش – معمولاً نزدیک بالا یا کناره‌ها – رنگ زرد یا صورتی می‌بینند که ظاهراً تنها زمانی نشان می‌دهد که نمایشگر همیشه روشن دستگاه فعال باشد.

به طور خاص، به نظر می رسد متنی که باید سفید نشان داده شود، قبل از اینکه بعد از چند ثانیه به رنگ صورتی مایل به قرمز درآید، به رنگ زرد ظاهر می شود.

برخی از نظرات در انجمن‌هایی که در مورد این مشکل بحث می‌کنند، نشان می‌دهند که می‌توان آن را به نرخ نوسازی متغیر پیکسل ۸ پرو بین ۱ هرتز و ۱۲۰ هرتز مرتبط کرد، زیرا به نظر می‌رسد متن مایل به سفید تنها زمانی ظاهر می‌شود که صفحه نمایش با فرکانس ۱ هرتز کار می‌کند.

نرخ تازه‌سازی پیکسل ۸ مقرون‌به‌صرفه‌تر بین ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز اجرا می‌شود و به نظر نمی‌رسد با این مشکل مواجه باشد.

با این حال، کاملاً مشخص نیست که آیا این مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری است و گوگل هنوز به طور عمومی آن را تأیید نکرده است. با این حال، تعدادی از دارندگان پیکسل ۸ پرو ادعا می کنند که پس از تماس در مورد این مشکل، جایگزینی برای پیکسل ۸ پرو توسط گوگل پیشنهاد شده است.

با افزایش شکایات، می‌خواهید فکر کنید که مهندسان Google در حال بررسی این خطای ظاهری هستند و به زودی در موقعیتی قرار خواهند گرفت که راه‌حلی ارائه دهند.

مشکلات بدتری برای گوشی وجود دارد، اما اگر ترجیح می‌دهید متن سفید رنگ روی صفحه نمایش Pixel 8 Pro خود را نبینید، سعی کنید صفحه نمایش همیشه روشن و همچنین نرخ نوسازی متغیر را خاموش کنید. پس از آن، سفت بنشینید و امیدوار باشید که راه حلی پیدا کنید. یا با گوگل در تماس باشید.

از نظر بسیاری از حساب ها، پیکسل پرو ۸ دستگاهی عالی است که به دلیل طراحی فوق العاده، صفحه نمایش پر جنب و جوش، دوربین های برجسته و پشتیبانی طولانی مدت و سایر موارد مثبت قابل توجه است. که در بررسی عملی Digital Trendsاین تلفن تنها در سه مورد کوتاهی داشت: عمر باتری، سرعت شارژ، و گنجاندن گیج کننده سنسور دما.

توصیه های سردبیران







به طور خاص، به نظر می رسد متنی که باید سفید نشان داده شود، قبل از اینکه بعد از چند ثانیه به رنگ صورتی مایل به قرمز درآید، به رنگ زرد ظاهر می شود.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/some-pixel-8-pro-owners-are-reporting-a-display-color-issue/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *