بررسی آیفون ۱۴ پلاس: یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ با عمر باتری قابل توجه

آیفون 14 پلاس روی یک سبد حصیری با صفحه اصلی روشن قرار می گیرد.

آیفون ۱۴ پلاس یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ فریبنده است.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی



وقتی از طریق پیوندهای ما خرید می کنید، اینسایدر ممکن است کمیسیون وابسته به دست آورد. بیشتر بدانید

اگر آیفون ۱۴ پلاس هر گونه نشانه ای است، مردم صفحه نمایش های بزرگتر را دوست دارند. زمانی که اپل اعلام کرد سری آیفون ۱۴ در سال ۲۰۲۲، مدل Mini با صفحه نمایش کوچک را به نفع مدل پلاس متوقف کرد.

نام “Plus” بیشتر یک رستاخیز است تا چیزی جدید، زیرا اپل نسخه‌های پلاس آیفون را قبل از آیفون X ارائه می‌کرد. اگر اپل شرط‌بندی خود را روی صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر قرار می‌دهد، آیفون ۱۴ پلاس یک پیشنهاد عالی برای کسانی است که ترجیح می‌دهند. صفحه نمایش گوشی های بزرگتر است اما نمی خواهید قیمت اولیه ۱۱۰۰ دلاری را برای اپل بپردازید آیفون ۱۴ پرو مکس.

در من بررسی آیفون ۱۴من گفتم مدل استاندارد شبیه یک آیفون ۱۳ بسته بندی شده با یک ارتقای جزئی اما معنی دار است که تشخیص تصادف را اضافه می کند. اما آیفون ۱۴ پلاس نسبتاً جدید است – این یک آیفون بزرگ است که سبک است و بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت ندارد. شاید شگفت‌انگیزتر این باشد که عمر باتری آن از هر تلفنی که من آزمایش کرده‌ام پیشی گرفته است. این است بهترین آیفونی که در حال حاضر می توانید بخرید اگر عمر باتری اولویت شماست.

با انتشار مورد انتظار جدید سری آیفون ۱۵ با این حال، در این ماه، جانشین آیفون ۱۴ پلاس احتمالاً بر روی نقاط قوت این مدل پایین‌رده و صفحه‌نمایش بزرگ با افزودن ویژگی‌های سطح بالای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو، مانند جزیره دینامیک و ۴۸ دوربین مگاپیکسلی

اپل آیفون ۱۴ پلاس

آیفون ۱۴ پلاس اساساً آیفون ۱۴ استاندارد با صفحه نمایش بزرگتر است. در مقایسه با آیفون ۱۴ پرو مکس مانند یک پر به نظر می رسد، به علاوه ۲۰۰ دلار کمتر است و عمر باتری بهتری دارد.

تبلیغات

تبلیغات

آیفون ۱۴ پلاس برای گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ بسیار سبک وزن است

یک دست آیفون 14 پلاس اپل را با صفحه اصلی روشن نگه می دارد.

آیفون ۱۴ پلاس یک آیفون بزرگ است که سبک‌تر از مدل پرو مکس است و استفاده از آن یک رویا است.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی



آیفون ۱۴ پلاس تجربه صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی با وزن سبک تر (۷٫۱۶ اونس) را به ارمغان می آورد. آیفون ۱۴ پرو مکس (۸٫۱۴ اونس). این مطمئناً به لطف قاب آلومینیومی سبک تر آیفون ۱۴ پلاس در مقایسه با فولاد سنگین تر مورد استفاده در آیفون ۱۴ پرو مکس و همچنین عدم وجود دوربین زوم ۳ برابر است.

تفاوت ۱۵ درصدی ممکن است جزئی به نظر برسد، اما تفاوت را در استفاده روزمره احساس خواهید کرد. برداشتن و مانور دادن با یک دست راحت تر و در دست گرفتن راحت تر است.

تبلیغات

تبلیغات

بهترین عمر باتری از بین هر تلفنی که تا به حال آزمایش کرده ایم

دستی که آیفون 14 پلاس اپل را گرفته و دکمه‌های پشت و کناری را نشان می‌دهد.

آیفون ۱۴ پلاس دارای عمر باتری باورنکردنی است و حتی آیفون ۱۴ پرو مکس را شکست می دهد.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی



برای اولین بار، یک آیفون استاندارد غیر پرو در طول عمر باتری یک مدل پرو را شکست می دهد. آیفون ۱۴ پلاس تست باتری ما را با ۷۳ درصد باقیمانده به پایان رساند، در حالی که iPhone 14 Pro Max 67% داشت.

تست باتری ما هر گوشی را در دو ساعت پخش ویدئو با روشنایی متوسط، یک ساعت پخش موسیقی روی هدفون بلوتوث، دو بار تست استرس شدید ۲۰ دقیقه‌ای ۳DMark Wild Life و پنج اجرا از برنامه بنچمارک Geekbench 5 قرار می‌دهد.

مقایسه آیفون ۱۴ پلاس با گوشی های اندرویدی با اندازه صفحه نمایش برابر، وان پلاس ۱۱ تنها گوشی از این دست بود که به رکورد آیفون ۱۴ پلاس نزدیک شد و این تست را با ۷۱ درصد به پایان رساند.

اگر در هنگام خرید یک گوشی جدید عمر باتری در بالای لیست شما قرار دارد، باید آیفون ۱۴ پلاس را در نظر بگیرید.

تبلیغات

تبلیغات

به غیر از اندازه و عمر باتری، آیفون ۱۴ پلاس فقط یک آیفون ۱۴ است

Apple iPhone 14، iPhone 14 Pro Max و iPhone 14 Plus به یک سبد فلزی تکیه داده بودند.

آیفون ۱۴ پلاس هم اندازه آیفون ۱۴ پرو مکس است، اما تمام ویژگی های آیفون ۱۴ استاندارد را دارد.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی



آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۴ پردازنده A15 Bionic، دوربین‌های اصلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و ویژگی‌هایی که شامل تشخیص تصادف جدید و عملکردهای ایمنی اضطراری SOS می‌شوند را به اشتراک بگذارید.

در حالی که صفحه نمایش آیفون ۱۴ پلاس بزرگتر است، به جای نمایشگر ۱۲۰ هرتز آیفون ۱۴ پرو مکس، همان نرخ رفرش ۶۰ هرتز (هرتز) آیفون ۱۴ را دارد. این برای تجربه کلی کاربر مضر نیست، اما صفحه نمایش ۶۰ هرتزی آنقدرها هم صاف نیست. قابل درک است که یک آیفون استاندارد با یک مدل پرو برابری نمی کند، اما صفحه نمایش ۶۰ هرتزی جایی در گوشی هایی با این قیمت ندارد.

آیفون ۱۴ ممکن است ضعیف و ضعیف باشد، زیرا اساساً آیفون ۱۳ با افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری است، اما آیفون ۱۴ پلاس به لطف عمر باتری چشمگیر و صفحه نمایش بزرگتر متمایز است.

تبلیغات

تبلیغات

آیفون ۱۴ پلاس در مقابل آیفون ۱۴ مکس: کدام آیفون با صفحه نمایش بزرگ را باید تهیه کنید؟

اپل آیفون 14 پلاس و آیفون 14 پرو مکس در کنار یکدیگر.

اگر به صفحه نمایش گوشی های بزرگتر علاقه دارید، آیفون ۱۴ پلاس گزینه ایده آلی است، اما فکر می کنید آیفون های پرو مکس اپل بسیار سنگین یا گران هستند.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی



خود را از آیفون ۱۴ پلاس جدا می کند آیفون ۱۴ پرو مکس دارای آخرین پردازنده A16; سیستم سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی که دارای لنز زوم ۳ برابر است. نمایشگر همیشه روشن و ۱۲۰ هرتزی؛ و جزیره پویا. همچنین کیفیت ساخت بالایی دارد.

با وجود کاستی‌ها، آیفون ۱۴ پلاس از نظر استفاده و عملکرد تجربه بسیار مشابهی با آیفون ۱۴ پرو مکس ارائه می‌کند – پردازنده A15 Bionic در آیفون ۱۴ پلاس، برنامه‌ها را به همان سرعتی که پردازنده A16 Bionic در آیفون باز می‌کند و اجرا می‌کند. ۱۴ مدل حرفه ای، حداقل در حال حاضر. هنوز مشخص نیست که آیا آیفون ۱۴ پرو از نظر عملکرد بیشتر از آیفون ۱۴ پلاس دوام می آورد یا خیر، اما پردازنده های نسل قبلی از نظر تاریخی سن خود را یک سال زودتر از پردازنده های نسل فعلی نشان می دهند.

وقتی از آیفون ۱۴ پرو مکس به آیفون ۱۴ پلاس تغییر می‌کنم، بیشتر از اینکه دلم برای جزیره پویا یا نمایشگر همیشه روشن آن تنگ شود، حس نرمی صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی و لنز زوم ۳ برابری قبلی را ندارد.

در نهایت، این انتخاب بستگی به این دارد که علاوه بر تفاوت ۲۰۰ دلاری، چقدر برای تجربه سبک‌تر و راحت‌تر نسبت به ویژگی‌های ممتاز و پردازنده سریع‌تر ارزش قائل هستید. برای من، مزیت مشخصات پرو مکس، به خصوص لنز زوم ۳ برابر و صفحه نمایش صاف ۱۲۰ هرتزی، برای غلبه بر تجربه کاربری لذت بخش پلاس کافی است.

تبلیغات

تبلیغات

آیا باید آیفون ۱۴ پلاس را بخرید؟

پشت آیفون 14 پلاس اپل روی یک سبد حصیری آبی.

آیفون ۱۴ پلاس یک تجربه ارزشمند آیفون با صفحه نمایش بزرگ را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر ارائه می‌دهد و ممکن است به زودی معامله بهتری نیز شود.

آنتونیو ویلاس بواس/خودی



اول، منطقی است که از خرید یک آیفون جدید قبل از عرضه مورد انتظار خودداری کنید سری آیفون ۱۵ این ماه، به عنوان آیفون ۱۴ پلاس به احتمال زیاد پس از معرفی مدل های جدید با قیمت تخفیف در دسترس خواهد بود.

اگر به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ هستید، خرید آیفون ۱۴ پلاس منطقی است آیفون ۱۴ پرو مکس اگر دومی را خیلی سنگین یا خیلی گران می بینید. و اگر عمر باتری را بالاتر از هر چیز دیگری ارزش قائل هستید، آیفون ۱۴ پلاس گزینه روشنی است.

با این حال، اگر آیفون ۱۴ پرو مکس را برای صفحه‌نمایش صاف ۱۲۰ هرتزی و لنز زوم ۳ برابری، علی‌رغم قیمت بالاتر یا سنگین‌تر، به سراغ آیفون ۱۴ پرو مکس بروید، کاملاً قابل درک است. من برای چند هفته از آیفون ۱۴ پلاس استفاده کردم تا اینکه در نهایت برای آن ویژگی های رده بالا به آیفون ۱۴ پرو مکس جذب شدم.

همچنین، شایان ذکر است که جانشین آیفون ۱۴ پلاس از سری آیفون ۱۵ احتمالاً دارای برخی مشخصات از سری آیفون ۱۴ پرو است، از جمله جزیره دینامیک و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی.

ثبت نام برای خبرنامه هفتگی Insider Reviews برای مشاوره خرید بیشتر و معاملات عالی

شما می توانید لوگو و مجوز تحسین این داستان را خریداری کنید اینجا.

افشاگری: نوشته و تحقیق شده توسط بررسی های خودی تیم ما محصولات و خدماتی را که ممکن است برای شما جالب باشد برجسته می کنیم. اگر آنها را بخرید، ممکن است سهم کمی از درآمد حاصل از فروش را از شرکای خود دریافت کنیم. ما ممکن است محصولات را به صورت رایگان از تولید کنندگان برای آزمایش دریافت کنیم. این تصمیم ما را در مورد اینکه آیا محصولی مشخص شده یا توصیه نمی شود، هدایت نمی کند. ما مستقل از تیم تبلیغاتی خود کار می کنیم. ما از بازخورد شما استقبال می کنیم. به ما ایمیل بزنید reviews@insider.com.



منبع: https://www.businessinsider.com/guides/tech/iphone-14-plus-review

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *