بررسی بلندگوی JBL PartyBox Ultimate: هیچ حزبی وجود ندارد که نتواند آن را تامین کند

JBL PartyBox Ultimate

MSRP 1699.95 دلار

“بزرگ است، وقیحانه است، و JBL PartyBox Ultimate هر مهمانی را به یک زنگ تفریح ​​تبدیل می کند.”

طرفداران

  • صدای بلند است. واقعا بلند.

  • همچنین شفاف و مشخص است

  • اتصال Wi-Fi به معنای صدای با وضوح بالا است

  • برنامه عالی است

  • ورودی میکروفون و گیتار

  • کنترل پنل به خوبی طراحی شده است

منفی

  • بزرگ و سنگین است

  • ویژگی های کارائوکه می تواند بهتر باشد

  • گران قیمت

من کاملاً فراموش کرده بودم که JBL آخرین نسخه خود را برای من ارسال می کند سخنران حزب به مرور. تأخیرهایی در ارسال آن به خانه من در کانادا وجود داشت، و فقط ذهنم را از دست داد. سپس یک روز، انگار که بپرسند، “من را به یاد می آوری؟” JBL PartyBox Ultimate 87 پوندی در ایوان من در جعبه ای به اندازه یک یخچال کوچک فرود آمد. این چیزی که تقریباً ۴ فوت قد دارد، یک جانور است. و منظورم این است که به بهترین شکل ممکن.

جدیدترین و بزرگترین مهمانی های JBL ردیف بلندگو، پرچمدار “Ultimate” بیش از این نمی توانست به نام خود عمل کند. این یک مهمانی درست و حسابی در یک جعبه است که می توانید با چرخش در هر اتاق، سالن رقص یا حیاط خلوت، مکان را با صدا و نور وارونه کنید. با ۱۱۰۰ وات RMS، یکی از (اگر نگوییم قوی ترین) بلندگوهای مهمانی در بازار است، و بلندترین و واضح ترین صدایی است که تا به حال شنیده ام، بدون اینکه عرق کند.

با فقط ۱۷۰۰ دلار، یک دی جی معمولی و معمولی می تواند با این اسپیکر خارج شود. Ultimate دارای چراغ‌های داخلی، ورودی‌های میکروفون، جلوه‌های صوتی، چرخ‌ها و دسته‌ای محکم برای جابجایی آن از کنسرت به گیگ است. با این حال، این قیمت حتی برای کسانی که فقط به دنبال مهمانی هستند غیر منطقی نیست – کارائوکه انجام می دهد، یک برنامه همراه عالی دارد، می توانید گیتار را به آن وصل کنید و با اتصال Wi-Fi، می تواند پخش جریانی داشته باشد. صوتی با وضوح بالا و برای شب فیلم نیز به تلویزیون خود متصل شوید (حتی پشتیبانی می کند Dolby Atmos). ممکن است بزرگ و به طرز عجیبی بلند باشد، اما پس از چند هفته با JBL PartyBox Ultimate، از کیفیت صدا و تطبیق پذیری آن شگفت زده شدم. بیایید عمیق تر کاوش کنیم.

JBL PartyBox Ultimate: طراحی

آیا من اشاره کردم که چقدر بزرگ است PartyBox Ultimate آیا ارزش تکرار را دارد من در یک خانه با اندازه متوسط ​​در حومه تورنتو زندگی می کنم و مجبور شدم وسایل اتاق نشیمن را تمیز کنم تا فضایی برای جعبه گشایی ایجاد کنم. با این حال، به خوبی در استایروفوم بسته بندی شده است و خارج کردن آن از جعبه نسبتاً آسان بود. با این حال، اگر به تنهایی این کار را انجام می‌دهید، دستورالعمل‌های چاپ شده روی درب جعبه را دنبال کنید (همیشه دستورالعمل‌ها را بخوانید، دختران و پسران)، زیرا آن را برای یک نفر قابل کنترل می‌کند.

ابعاد این اسپیکر ۴۱٫۳ اینچ در عمق ۱۸٫۹ اینچ و عرض آن ۱۷٫۳ اینچ است. و همانطور که گفته شد، وزن آن ۸۷٫۱ پوند است که تقریباً ۱۰ پوند سنگین تر از قهرمان فعلی JBL، JBL PartyBox 1000و بیش از هر سخنران حزب دیگری که تا به حال با آن برخورد کرده ام. یکی از اطلاعیه های خدمات عمومی که می توانم در مورد PartyBox Ultimate بدهم این است که خودتان آن را بلند نکنید. مطمئنا، دسته پلاستیکی محکمی دارد، چرخ‌ها بزرگ و صاف هستند و به راحتی می‌چرخد. اما حتی سعی نکنید این وسیله را به تنهایی از یک پله بالا یا پایین بیاورید. پشت شما از شما تشکر خواهد کرد.

پوسته بیرونی یک پلاستیک سخت و ناهموار است، به جز جلوپنجره بلندگوی فلزی که با آرم JBL مزین شده است. Ultimate مانند یک موشک ساخته شده است و دارای استاندارد IPX4 ضد پاشش است، بنابراین مهمانی های استخر یا کمی باران (یا یک کوکتل ریخته شده) مشکلی ایجاد نخواهد کرد. پشت جلوپنجره مجموعه‌ای از شش درایور JBL قرار دارد: دو ساب ووفر ۹ اینچی هونکین، حاشیه‌دار با ال‌ای‌دی که ظاهر اصلی اسپیکر را تشکیل می‌دهند، دو بلندگوی ۴٫۵ اینچی میان رده و دو توییتر ۲٫۷۵ اینچی. در قسمت پشتی اسپیکر نیز یک پورت باس برای پایین آمدن بیشتر وجود دارد. چیزی که از PartyBox 1000 منتقل نشد، ساب ووفر پایینی است، اما Ultimate به آن نیازی ندارد. JBL می گوید که Ultimate قدرت “راک کردن” را دارد [a space] به اندازه دو زمین بسکتبال، که طبق تجربه من ۱۰۰% درست است.

مطابق با الف بسیاری از سخنرانان حزبتمامی کنترل ها به خوبی در پنل بالایی دستگاه قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها آسان است. دو صفحه بزرگ صدا و چراغ‌ها را کنترل می‌کنند و یک عدد را نیز پیدا خواهید کرد جفت شدن بلوتوث دکمه، تقویت بیس و دکمه اتصال چند بلندگو. در بالای آن پد مهمانی قابل برنامه ریزی قرار دارد (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد)، و در بالای آن دکمه های تنظیم صدا، EQ و اکو برای میکروفون اصلی قرار دارند. حتی یک شکاف وجود دارد که می توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را در آن نصب کنید. برخلاف برخی از بلندگوهای مهمانی، می‌توانید اکثر ویژگی‌های Ultimate را از این پنل بالا بدون نیاز به برنامه همراه کنترل کنید، که بسیار عالی است زیرا نیازی نیست همیشه به همراه داشتن تلفن خود متکی باشید.

PartyBox Ultimate متعادل، گویا و یکی از واضح ترین بلندگوهایی است که تا به حال شنیده ام.

در پشت Ultimate، پشت یک دریچه محافظ ناهموار، پنلی از ورودی‌ها شامل دو جک ربع اینچی، یکی برای میکروفون اصلی و دیگری برای میکروفون ۲/گیتار، و همچنین یک پورت USB-A پیدا خواهید کرد. برای میله‌های USB و دستگاه‌های شارژ، یک پورت AUX ورودی و خروجی ۳٫۵ میلی‌متری برای اتصال زنجیر به دیگر بلندگوهای PartyBox Ultimate. همچنین محفظه ای برای نگهداری کابل برق وجود دارد که این زمان مناسبی برای ذکر این نکته است که Ultimate باتری ندارد، بنابراین باید وصل شود. اما با این نوع آبمیوه، منطقی است.

JBL PartyBox Ultimate: قابلیت اتصال

اتصال به PartyBox Ultimate آسان است و گزینه های زیادی وجود دارد. می تواند از طریق Wi-Fi (که برای بلندگوهای پارتی JBL جدید است و به طور کلی برای بلندگوهای مهمانی نادر است) وصل شود. بلوتوث ۵٫۳و همچنین ورودی از طریق خط، AirPlay، Alexa Cast و Chromecast. برنامه JBL One به خوبی طراحی شده است و مرکز معمول این همه اتصال است، اما Spotify Connect و اتصال جزر و مد پشتیبانی به این معنی است که اگر آن رابط‌ها را ترجیح می‌دهید، می‌توانید به جای آن سرویس‌های پخش را با برنامه‌هایشان کنترل کنید. AirPlay همچنین به من اجازه داد تا Ultimate را به من متصل کنم Apple TV 4K برای برخی از صدای جدی فیلم، و همچنین دسترسی به برنامه های پخش موسیقی من که روی آن نصب شده است. این در مجالس نیز سرگرم کننده است زیرا جزئیات آهنگ و هنر آلبوم در تلویزیون شما نمایش داده می شود.

من بیشتر علاقه مند بودم که قابلیت‌های وای‌فای PartyBox Ultimate را بررسی کنم، که نه تنها به من اجازه داد تا آن را با موسیقی با کیفیت بالا و بدون افت به لطف Tidal بومی آزمایش کنم. قبوزو آمازون موزیک ادغام در برنامه JBL One، اما به من اجازه می دهد به آن گوش کنم آهنگ‌های موسیقی کدگذاری شده با Dolby Atmos (البته شایان ذکر است که اگر دسترسی Wi-Fi وجود نداشته باشد، به هیچ وجه نمی توانید موسیقی با وضوح بالا پخش کنید، زیرا بلوتوث Ultimate از آن پشتیبانی نمی کند).

اتصال اختصاصی Wi-Fi همچنین به این معنی بود که اعلان‌های تلفنی که معمولاً از طریق بلوتوث از بلندگو بیرون می‌آمدند، به تلفن من محدود می‌شدند – اعلان‌های پیام متنی سه‌تنی بیش از ۱۰۰ دسی‌بل در مهمانی شما خوشایند نخواهد بود.

JBL PartyBox Ultimate: صدا و عملکرد

درک مالکوم / روندهای دیجیتال

اگر اصلاً با صدای زنگ کوچک دلپذیر JBL وقتی یکی از آن را روشن می کنید آشنا هستید بلندگوهای بلوتوث، PartyBox Ultimate نیز این را دارد – با این تفاوت که خانه من را تکان داد. و همه چیز از آنجا دیوانه تر شد. همانطور که تبلیغ می شود، قدرت Ultimate با توانایی بیرون آوردن بی دردسر حجمی که در یک کلوپ شبانه یا یک عروسی واقعا خوب پیدا می کنید، معتبر است. با حجم کمتر از ۴۰ درصد، دیوارهایم را تکان داد و باعث لرزش کف‌ها شد. و این بدون تقویت باس است.

اما این در واقع یک مشت ژامبون است که فقط آن را صدا بزنیم با صدای بلند. PartyBox Ultimate متعادل، گویا و یکی از واضح ترین بلندگوهایی است که تا به حال شنیده ام، حتی با صدای نامعقول. من توانستم اسپیکر را برای یک آخر هفته به کابین خانواده ام ببرم تا بتوانم اجازه دهم آن را در یک اتاق بزرگتر و بدون هیچ کس برای مایل ها پرواز کند. و اگر در حالی که ما فقط دیوارهای کابین را با همه چیز از دوآ لیپا، دفت پانک و وو تانگ گرفته تا ولنتاین خونین من، نیو اودر و ساندگاردن که همه با نمایش نور Ultimate همگام شده بودند، از آنجا عبور می کردید، ممکن بود برای ورود در صف ایستادم. (و کابین من حداقل دو نوشیدنی دارد.)

درک مالکوم / روندهای دیجیتال

من Ultimate را در ولوم‌های مختلفی آزمایش کردم، از حدود ۱۰% تا ۳۰% و با صدایی حدود ۶۰% که فقط چند ثانیه آن را رها کردم زیرا صدای آن خیلی زیاد بود. من مطمئن هستم که در یک فضای بسیار بزرگتر، مانند یک سالن ضیافت، می توانید آن را فشار دهید، اما این تقریباً تا جایی است که من مایل بودم بروم. آنچه که قابل توجه است این است که چگونه در تمام محدوده عملکرد دارد – بلندی های تمیز و روشن بدون خستگی گوش، میانه های دقیق و یکنواخت، و باس قوی و محکم که فقط سینه شما را با آهنگ هایی مانند بیلی آیلیش اشباع و پر می کند. زانی (تراک بیس من).

همچنین یک دکمه دو سطحی Bass Boost وجود دارد که یا گرد و اشباع چربی بیشتری (“عمیق”) اضافه می کند یا با پانچ بیشتر در وسط سینه (“Punchy”) همه چیز را سفت می کند. و برای تنظیم دقیق بیشتر، برنامه JBL One دارای یک EQ پنج باند مناسب با تنظیمات از پیش تنظیم قابل ذخیره است. مهم نیست از کدام سرویس استریم استفاده می کنید، عملکرد خوبی دارد.

من همچنین کنجکاو بودم که سازگاری Ultimate’s Dolby Atmos را بررسی کنم. در حالی که اکثر مردم از این استفاده نمی‌کنند، این برای بلندگوهای مهمانی JBL جدید است و در مواد بازاریابی آنها تبلیغ می‌شود. نسخه کوتاه این است که فقط اوکی است، اما به چند چیز بستگی دارد. باید به Wi-Fi متصل باشید (از طریق بلوتوث، AirPlay یا Chromecast کار نمی‌کند) و سرویس استریم باید آهنگ‌های موسیقی Dolby Atmos را در دسترس داشته باشد، بنابراین ما در مورد Tidal، Amazon Music یا Apple Music صحبت می‌کنیم. با این حال، دومی هیچ اتصال بومی در برنامه JBL One ندارد (بقیه دارند). و از آنجایی که AirPlay از Dolby Atmos یا صدای با وضوح بالا پشتیبانی نمی‌کند، نمی‌توانید از طریق Ultimate به آن‌ها گوش دهید.

گفته می شود، این یک معامله شکن نیست. برخی از آهنگ‌های Atmos بهتر از دیگران صدا می‌کنند، و در حالی که برخی آن را به خوبی انجام می‌دهند، تفاوت‌های ظریف مانند درام، آواز، و خطوط ملودی جالب را به قسمت‌های دیگر اتاق پرتاب می‌کنند، اما جلوه سه بعدی خفیف است. به علاوه، صدای آهنگ‌های Atmos را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد، بنابراین باید آن را افزایش دهید، به این معنی که وقتی آهنگ غیر Atmos روشن می‌شود، باید مطمئن شوید که صدا را کاهش دهید وگرنه… رونق می‌گیرد.

Ultimate همچنین دارای ویژگی تنظیم خودکار اتاق است که برخی از افراد ممکن است از ویژگی های خود بدانند بلندگوهای Sonos، اما واقعاً نمی توانید آن را آزمایش کنید زیرا به طور خودکار اتفاق می افتد. اما اسپیکر بدون توجه به جایی که قرار می گیرد – گوشه ها، کنار دیوار، در فضای باز، بیرون – عالی به نظر می رسد، بنابراین فکر می کنم همانطور که تبلیغ می شود کار می کند. ویژگی های دیگری که من نتوانستم آن را آزمایش کنم، جفت شدن استریو و قابلیت های زنجیر زنجیری بود (خدا را شکر فقط یک بلندگو داشتم)، که به شما امکان می دهد چند Ultimates را به صورت بی سیم یا با کابل های ۳٫۵ میلی متری برای صدای استریو یا فقط به یکدیگر متصل کنید. یک حمله صوتی همه جانبه که می‌توانستم ببینم که برای مهمانی‌های بزرگ‌تر مفید است.

JBL PartyBox Ultimate: ویژگی های نمایش نور و مهمانی

درک مالکوم / روندهای دیجیتال

آنها را به دلیلی “سخنران مهمانی” می نامند و البته این فراتر از فقط بلند بودن است. و در حالی که دی‌جی‌های حرفه‌ای مهمانی و لباس‌های نورپردازی ممکن است Ultimate و سایر موارد مشابه آن را استشمام کنند، ویژگی‌های سرگرم‌کننده کافی در اینجا وجود دارد که بیشتر مردم بتوانند یک آتش‌سوز مناسب را پرتاب کنند.

همه این ویژگی ها توسط برنامه غنی از ویژگی های JBL One کنترل می شوند، اما اجازه دهید با چراغ ها شروع کنیم. به طور خلاصه، PartyBox Ultimate مانند یک درخت کریسمس روشن می‌شود، با LED‌هایی که دور ووفرهای دوگانه نه اینچی، بارق‌های نقطه‌گذاری شده در اطراف صورت، و چندین خط LED در بالا، کناره‌ها و پایین بلندگو برجسته می‌شوند. با رنگ‌ها و تنظیمات پیش‌تنظیمی بیشتر از آنچه که تا به حال نیاز دارید، می‌توانید برای ایجاد یک توالی نور سفارشی یا فقط اجازه دهید که با هر موسیقی که می‌نوازید، ضربان داشته باشد. همچنین می‌توانید کنترل کنید که کدام جلوه‌های نوری به صفحه نمایش نور فیزیکی در بالای بلندگو نگاشت می‌شوند.

آیا نورهای Ultimate به اندازه کافی برای یک سالن رقص بزرگ روشن هستند؟ نه، به خودی خود نیست. اما هنوز هم برای یک سالن کوچک تا متوسط ​​به اندازه کافی سرگرم کننده و روشن است. با این حال، اگر ۳۴۰۰ دلار اضافی در اطراف خود داشته باشید، چند مورد دیگر در اطراف یک اتاق نصب می‌شوند.

برای دی جی ها، قابلیت های افکت صوتی Ultimate به همان اندازه متنوع است. بخش پنج لغزنده Effect Lab برنامه بسیار سرگرم کننده است، و من و دختر ۱۲ ساله ام یک روز میدانی را با ریمیکس بیلی آیلیش پشت سر گذاشتیم. پسر بد به پیست باشگاه «فیلتر» یک فیلتر پاکت‌افزاری اضافه می‌کند (این صدایی است که به آن احساس می‌کند انگار همه زیر آب کشیده شده‌اند و به عقب کشیده شده‌اند)، و «اکو» مقداری پژواک در حال افزایش و کاهش تشدید را اضافه می‌کند. سه افکت تریپی دیگر وجود دارد که با اسلایدرها در برنامه کنترل می شوند تا بتوانید شدت آن را اضافه یا حذف کنید. این یک تن سرگرم کننده است.

با کشیدن انگشت دیگر به سمت راست، طیف وسیعی از دکمه‌های جلوه‌های صوتی، از جمله بوق همیشه محبوب، صداهای خش دار وینیل، و کف زدن دست، و همچنین فریادهای صوتی مانند «هی»، «پارتی» و «پرش» را باز می‌کند. همه این صداها را می توان برای دسترسی آسان به صفحه مهمانی بالای بلندگو سفارشی کرد و نگاشت کرد و می توانید تعداد بی پایانی از پیش تنظیم ها را برای آنها ایجاد کنید. برای جزئیات بیشتر روی تصاویر زیر کلیک کنید.

در نهایت، یک DJ یا emcee بدون میکروفن چگونه خواهد بود؟ صدای میکروفون اصلی PartyBox Ultimate واضح و بلند است و می توان آن را با دستگیره های فیزیکی بالای بلندگو کنترل کرد، که بسیار عالی است زیرا مانند سایر بلندگوها مجبور نیستید به پانل پشتی خزیده شوید. همچنین می توانید از این برنامه برای کنترل این تنظیمات نیز استفاده کنید.

برای ورودی دیگر، فقط باید یک سوئیچ را بچرخانید تا انتخاب کنید که از میکروفون استفاده می کنید یا گیتار. هر دو عالی صدا می کنند، با تقویت عالی که باید با یک دکمه تنظیم صدا در پشت کنترل شود، که تنها نقطه ضعف آن است.

در مورد ویژگی های کارائوکه Ultimate… مه. اگر این ویژگی برای شما مهم است، اسپیکرهایی وجود دارند که این کار را بسیار بهتر انجام می دهند. مواد بازاریابی Ultimate می گوید که دارای “تیونینگ EQ کارائوکه” است، که همانطور که در سخنرانان مهمانی دیگر مانند ال جی XBoom XL7انتظار داشتم ویژگی بسیار خوب آن را داشته باشم که می تواند وکال را از تقریباً هر آهنگی از هر منبعی، از جمله سرویس های استریم، حذف کند.

با ناامیدی من، این مورد در مورد Ultimate نیست. در حالی که می توانید باس، تن، صدا و اکو میکروفون را تنظیم کنید، همین. با این حال، این بدان معنا نیست که اگر آهنگ‌های آماده کارائوکه برای پخش دارید، یا از ویژگی‌هایی مانند استفاده می‌کنید، بلندگوی کارائوکه عالی نیست. آهنگ اپل موزیک. قدرت ورودی‌های بلندگو و میکروفون (و گیتار) در هر صورت باید یک جلسه سرگرم‌کننده را ایجاد کند.

JBL PartyBox Ultimate: بخط عثمانی

JBL PartyBox Ultimate فقط همین است نهایی بلندگوی مهمانی که JBL تا به حال ساخته است و احتمالاً هر کسی تا به حال ساخته است. خروجی ۱۱۰۰ وات آن، برای استفاده از اصطلاح فنی، موز است و برای افرادی مانند دی جی های معمولی (طرفداران حرفه ای نیز می توانند آن را کار کنند) و کسانی که مهمانی های بزرگ یا اجتماعات عمومی زیادی برگزار می کنند (مدرسه ها) بسیار جذاب خواهد بود. آن را دوست دارم) در فضاهای متوسط ​​تا بزرگ. قیمت ۱۷۰۰ دلاری هم هست که به نظر من نسبت به قابلیت هایش ارزش خوبی دارد. حرکت در اطراف نیز سنگین است، اما بازده آن به همان اندازه است.

بلندگوی JBL PartyBox Ultimate که در تاریکی می درخشد.
درک مالکوم / روندهای دیجیتال

مهم نیست، اما Ultimate بسیار بسیار بلند است، اما در عین حال شفاف و دقیق است، چه در حال نواختن آهنگ های گرانج باشید، چه در حال پخش در پارتی ها به زمین رقص روی میکروفون برای ماکارنا (گوگلش کن). اتصال Wi-Fi آن عمدتاً چیزی است که آن را از مدل قبلی خود، JBL PartyBox 1000 متمایز می کند، که همچنین ۱۱۰۰ وات است، بسیاری از ویژگی های نورپردازی و DJ یکسان را دارد و ۴۰۰ دلار ارزان تر است (یا حتی بیشتر اگر بتوانید آن را پیدا کنید. حراج). اما این اتصال Wi-Fi است که به نظر من Ultimate را به انتخاب بهتری تبدیل می کند، زیرا به شما امکان دسترسی به صدای با کیفیت بالاتر از منابع پخش با وضوح بالا، گزینه های اتصال بیشتر و Dolby Atmos را می دهد. با این حال، اگر فقط به دنبال حجم صدا هستید، PartyBox 1000 نیز یک انتخاب عالی خواهد بود.

آیا گزینه های دیگری وجود دارد؟ البته. The Soundbox 4 (999 دلار)را سری XBoom ال جی (۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار) و SRS-XV سونی به عنوان مثال، طیف وسیعی از بلندگوهای مهمانی (۶۵۰ تا ۹۰۰ دلار)، مطمئناً برای اکثر افراد به اندازه کافی بلند است، در هزینه شما صرفه جویی می کند، برای حمل بهتر با باتری کار می کند و سبک تر است، و بسیاری از ویژگی های DJ و نورپردازی یکسان را دارد (با به جز Soundbox). به هر حال، اگر یکی از این موارد با بودجه و کاربرد شما مطابقت دارد، یکی را تهیه کنید. یا سه. اما اگر مرتباً نیاز دارید که هر چهار دیوار اتاقی به اندازه سالن ضیافت (و همه افراد حاضر در آن) را تکان دهید، ممکن است بخواهید به Ultimate بروید.

توصیه های سردبیران







با فقط ۱۷۰۰ دلار، یک دی جی معمولی و معمولی می تواند با این اسپیکر خارج شود. Ultimate دارای چراغ‌های داخلی، ورودی‌های میکروفون، جلوه‌های صوتی، چرخ‌ها و دسته‌ای محکم برای جابجایی آن از کنسرت به گیگ است. با این حال، این قیمت حتی برای کسانی که فقط به دنبال مهمانی هستند غیر منطقی نیست – کارائوکه انجام می دهد، یک برنامه همراه عالی دارد، می توانید گیتار را به آن وصل کنید و با اتصال Wi-Fi، می تواند پخش جریانی داشته باشد. صوتی با وضوح بالا و برای شب فیلم نیز به تلویزیون خود متصل شوید (حتی پشتیبانی می کند Dolby Atmos). ممکن است بزرگ و به طرز عجیبی بلند باشد، اما پس از چند هفته با JBL PartyBox Ultimate، از کیفیت صدا و تطبیق پذیری آن شگفت زده شدم. بیایید عمیق تر کاوش کنیم.


منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/jbl-partybox-ultimate-review/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *