بررسی Kindle Paperwhite Signature Edition: ارتقاء ارزش پول این جمعه سیاه را دارد

Kinde Paperwhite Signature Edition:

این Kindle Paperwhite Signature Editionn، با وجود نام فانتزی، یک دستگاه ساده است. این دقیقاً مشابه نسل پنجم Kindle Paperwhite است، اما قیمت آن ۵۰ دلار بیشتر است و چهار ارتقا دارد: ۳۲ گیگابایت حافظه (از ۸ گیگابایت)، شارژ بی سیم، چراغ جلویی که به طور خودکار تنظیم می شود و بدون تبلیغات.

از آنجایی که قبلاً ثابت کردیم که Paperwhite استاندارد یک است خواننده الکترونیکی عالیتمرکز این بررسی ساده است: برای اینکه بفهمیم آیا این چهار پیشرفت ارزش پول اضافی را دارند یا خیر.

یک کتابخوان الکترونیکی کاملاً عالی

همکار من الکس پری به طور منظم مرور کرد نسل پنجم Paperwhiteاما در اینجا برداشت های اولیه من است (از کسی که کتابخوان الکترونیکی اصلی او قبلاً نسل دوم Paperwhite بود).

Paperwhite جدید فقط اندازه مناسبی دارد و کاملاً در دست من قرار می گیرد. همچنین آماده ساحل است، با رتبه IPX8، که برای من بسیار مهم است، به خصوص در مقایسه با من آیپد مینیکه رسماً اصلاً در برابر آب مقاوم نیست.

پورت شارژ USB-C در پایین یک ارتقاء بسیار مورد نیاز نسبت به درگاه microUSB در Paperwhites قبلی بود.
اعتبار: Stan Schroeder/Mashable

من فقط یک گوشت گاو با طراحی دستگاه دارم، و این واقعیتی است که آمازون دکمه پاور را از بالا به پایین منتقل کرد، که کمی به آن عادت کرد. (شایان ذکر است که این تغییر در تکرار قبلی Paperwhite اتفاق افتاده است.)

Paperwhite جدید بسیار سریعتر از مدل قدیمی من است، اما باز هم می تواند سریعتر باشد، به خصوص هنگام مرور در منوها. باتری برای همیشه دوام می آورد و داشتن پورت USB-C به جای کانکتور قدیمی microUSB یک نعمت است.

بنابراین، برای آن ۵۰ دلار اضافی چه چیزی دریافت می کنید؟

در مقایسه با Paperwhite باستانی و نسل سوم من، کتاب جدید کمی بیشتر شبیه یک کتاب معمولی است، که چیز بدی نیست.
اعتبار: Stan Schroeder/Mashable

یکی از چیزهایی که در این Kindle دریافت نمی کنید تبلیغات است. در مقایسه با تبلیغات در برخی دستگاه‌های دیگر، تبلیغات در Kindle تقریباً سرزده نیستند، اما من همچنان تبلیغات صفر را برای چیزی که برای آن هزینه کرده‌ام ترجیح می‌دهم. شما می توانید تبلیغات را از مدل پایه Kindle با ۲۰ دلار اضافی حذف کنید، اما تفاوت قیمت بین این دو تنها ۳۰ دلار است، به این معنی که شما واقعا باید به سایر موارد اضافی که با Signature Edition دریافت می کنید نگاه کنید.

می دانید در مورد حافظه چه می گویند: بیشتر همیشه بهتر است. گفتنی است، مگر اینکه یک خواننده حریص باشید، یا به طور مداوم مجموعه ای از نشریات را به کیندل خود ارسال کنید، به بیش از ۸ گیگابایت نیاز نخواهید داشت. Kindle Paperwhite SE دارای ۳۲ گیگابایت است که بسیار زیاد است، اما اینکه بدانید هرگز نگران فضای ذخیره سازی نخواهید بود، آرامش بخش است.

اینکه آیا شارژ بی سیم برای شما ارزشش را دارد یا نه، کاملاً به این بستگی دارد که آیا معمولاً از آن در سناریوهای دیگر استفاده می کنید یا خیر. همه کیندل ها عمر باتری فوق العاده ای دارند، بنابراین زیاد آنها را شارژ نخواهید کرد. من شارژرهای بی‌سیم در ماشینم دارم و در سراسر خانه پراکنده شده‌اند، بنابراین توانایی پرتاب کردن کیندل روی آن‌ها و شارژ کردن آن، پیشرفت خوبی است، البته اگر حاشیه‌ای باشد.

MagSafe بهترین راه برای شارژ Kindle Paperwhite Signature Edition نیست، اما کار می کند!
اعتبار: Stan Schroeder/Mashable

واقعیت جالب: من سعی کردم Kindle Paperwhite SE را با استفاده از شارژر مغناطیسی MagSafe اپل برای آیفون شارژ کنم، و نه تنها کار می کند، بلکه شارژر هم مانند آیفون به Kindle می چسبد (هر چند به سختی). خیلی عالیه

نمایشگر، خودکار

آخرین پیشرفت بزرگ در Kindle Paperwhite Signature Edition صفحه نمایش است.

صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی با رزولوشن ۳۰۰ppi، واضح، واضح و زیبا است و حتی پس از جلسات طولانی مطالعه چشمان شما را خسته نمی کند. حاشیه‌های کناره‌ها و بالای دستگاه به مراتب کوچک‌تر از نسخه قبلی است، اما همچنان فضای کافی برای استراحت انگشتان شما بدون ورق زدن تصادفی صفحه وجود دارد.

اکنون صفحه نمایش به تنهایی تنظیمات روشنایی را انجام می دهد.
اعتبار: Stan Schroeder/Mashable

اکنون تفاوت بزرگ بین نسخه معمولی و SE Paperwhite: تنظیم خودکار نور جلو. بهترین راه برای توضیح اهمیت این ویژگی، فکر کردن به گوشی های هوشمند است: به معنای واقعی کلمه هر تلفن هوشمند مدرن این ویژگی را دارد. شما زیاد به آن فکر نمی کنید، اما اگر کسی این ویژگی را حذف کند، قطعا متوجه خواهید شد.

در Paperwhite هم همینطور است. صفحه نمایش به طور خودکار روشنایی را بسته به میزان نور محیط شما تنظیم می کند. من خواندن در نور بسیار کم را دوست دارم، و Kindle روشنایی صفحه را تقریباً همانطور که من انجام می دهم تنظیم می کند. دستگاه از حالت تاریک (متن روشن در پس‌زمینه تاریک) پشتیبانی می‌کند، و اگر به آن تغییر می‌کردم، روشنایی را مجدداً تنظیم می‌کرد. من این ویژگی را دوست دارم و اگرچه می‌توانم بدون آن زندگی کنم، از اینکه مجبور باشم دوباره روشنایی را به صورت دستی تنظیم کنم، کمی آزرده خواهم شد.

ارتقاء ارزان قیمت

این ممکن است به این دلیل باشد که من تازه در حال بررسی برخی از آنها هستم دستگاه های اپل – اپل یک دست و یک پا را برای ارتقاء و ویژگی های اضافی شارژ می کند – اما من آن را دوست دارم Kindle Paperwhite Signature Edition ارزشش را دارد

با ۵۰ دلار، بدون تبلیغات (با ارزش ۲۰ دلار)، شارژ بی سیم، ۳۲ گیگابایت، و صفحه نمایش بهبود یافته دریافت خواهید کرد. هیچ‌کدام از آن‌ها ضروری نیست، اما احساس می‌کنید که ارزش مناسبی برای پول خود دریافت می‌کنید.


منبع: https://mashable.com/review/kindle-paperwhite-signature-edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *