بررسی: Twelve South ‘ButterFly’ یک شارژر عالی برای سفر است

در اوایل این ماه، Twelve South راه اندازی شد شارژر MagSafe 2-in-1 ButterFlyو ممکن است بهترین شارژر مسافرتی چند دستگاهی باشد که تا به امروز عرضه شده است. نام “ButterFly” از این شکل گرفته شده است، زیرا دارای دو طرف مغناطیسی است که توسط یک بند کوچک در وسط به هم متصل شده اند.

بررسی: Twelve South ‘ButterFly’ یک شارژر عالی برای سفر است

هنگامی که ButterFly تا شود، فقط دو اینچ در اطراف است و در یک کف دست یا یک جیب قرار می گیرد و حمل و نقل آن را آسان می کند. باز شده، ۱۵ وات وجود دارد MagSafe شارژر در یک طرف برای آیفونو در طرف دیگر باتری شارژ اپل واچ. شارژر اپل واچ از شارژ سریع برای اپل واچ سری ۷ به بعد پشتیبانی می کند و امکان شارژ سریع تر را فراهم می کند.

شارژر اپل واچ را می توان به صورت تخت استفاده کرد یا می توان آن را بیرون آورد تا از حالت Nightstand و نوارهایی که نمی توانند در جهت صاف شارژ شوند، پشتیبانی کند. سمت MagSafe یک کیسه شارژ ساده است که به آیفون MagSafe و دستگاه های دیگری مانند MagSafe AirPods متصل می شود.


یک پورت USB-C روی ButterFly برای تغذیه آن وجود دارد و Twelve South شامل یک کابل مشکی بافته شده USB-C و آداپتور برق ۳۰ واتی است. دوشاخه های قابل تعویض وجود دارد تا در صورت سفر به کشور دیگری، دوشاخه مورد نیاز خود را داشته باشید. دوشاخه استاندارد برای ایالات متحده و کانادا، دوشاخه دو شاخه برای اروپا، دوشاخه سه شاخه برای انگلستان، ایرلند و سایر کشورها، و دوشاخه ای که در استرالیا، نیوزلند و چین کار می کند وجود دارد. می توانید مورد نیاز خود را تعویض کنید و بقیه را برای سفرها ذخیره کنید.


ButterFly از یک ماده آلومینیومی نقره ای ساخته شده است که به خوبی با دستگاه های اپل مطابقت دارد و دو نیمه شارژر با یک بند چرم وگان به هم متصل شده اند. این یک طراحی جذاب است و به نظر می رسد ارتباط بین دو قطعه به اندازه کافی ایمن است که در طول زمان حفظ شود.


Twelve South ButterFly را با برخی ویژگی‌های هوشمندانه طراحی کرده است، بنابراین می‌تواند با StandBy در آیفون کار کند. می‌تواند در هر دو جهت تا شود، بنابراین می‌توان از آن به‌عنوان نایت استند برای اپل واچ با نیمه تا شده آیفون استفاده کرد، یا می‌تواند با تا کردن اپل واچ از نیمه زیر، آیفون را در جهت مناسب برای حالت StandBy نگه دارد.


از نظر فنی، زمانی که همزمان آیفون و اپل واچ را شارژ می کنید، باید آن را صاف تا کنید، اما من توانستم آن را در حالت مثلث قرار دهم تا در حالی که اپل واچ نیز در حال شارژ بود، حالت StandBy کار کند. حالت StandBy را چندان مفید نمی‌دانم، بنابراین شک دارم که هنگام سفر از آن در این جهت استفاده کنم، اما این یک گزینه است.


در تست های شارژ، شارژر MagSafe واقعاً شارژر من را شارژ کرد آیفون ۱۵ پرو حداکثر در ۱۵ وات، و من همان نتایج شارژی را گرفتم که با شارژر MagSafe خود اپل می‌بینم. نزدیک من به مرده اپل واچ سری ۹ در کمتر از یک ساعت تا ۸۴ درصد شارژ شد، چیزی که از یک شارژر سریع اپل واچ انتظار دارم.


اگر اپل واچ را در رختخواب می‌پوشید، احتمالاً می‌دانید که شارژر سریع اپل واچ برای داشتن باتری کافی برای گذراندن روز با جهش‌های کوتاه شارژ ضروری است، بنابراین من از اینکه Twelve South دارای قابلیت‌های شارژ سریع است قدردانی می‌کنم.

هم دستگاه شارژ اپل واچ و هم شارژر MagSafe می توانند MagSafe AirPods را شارژ کنند، که این شارژر ۲ در ۱ را تقریباً به اندازه یک مدل ۳ در ۱ همه کاره می کند.

خط پایین

این جمع و جورترین شارژر مسافرتی است که من امتحان کرده ام و به جز قیمت آن هیچ شکایتی ندارم. ۱۳۰ دلار گران است، اما از دو فناوری اختصاصی اپل استفاده می کند – شارژ سریع اپل واچ و MagSafe.

به غیر از هزینه، این شارژر مسافرتی عالی است و اگر به دنبال راه حلی ممتاز هستید که کوچک تا شود و به خوبی با آیفون، ایرپاد و اپل واچ کار کند، ButterFly ارزش بررسی را دارد.

نحوه خرید

شارژر ButterFly از Twelve South می تواند باشد از سایت دوازده جنوب خریداری شده است یا از وب سایت اپل برای ۱۳۰ دلار

برچسب ها: دوازده جنوبی

این مقاله "بررسی: Twelve South ‘ButterFly’ یک شارژر عالی برای سفر است" اولین بار در ظاهر شد MacRumors.com

در مورد این مقاله بحث کنید در انجمن های ما


منبع: https://www.macrumors.com/review/twelve-south-butterfly-travel-charger/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *