برنامه زنده شبانه Gamerz در Trinity Gaming India در ۱۱ هفته به ۱۰ میلیون بازدید رسید

برنامه زنده شبانه Gamerz در Trinity Gaming India در ۱۱ هفته به ۱۰ میلیون بازدید رسید


ترینیتی گیمینگ هندبا همکاری لنوو، اینتل و یوتیوب، با Gamerz Night Live، یک کمپین بازی مجازی که در ۱۱ هفته گذشته ۱۰ میلیون بازدید داشته است، موفق شده است.

این ابتکار گامی در جهت پرورش و پرورش جامعه خلاق در حال رشد هند است.

این کمپین که برای ارتقای بیش از ۱۰۰ سازنده در سراسر کشور تنظیم شده است، به عنوان بستری برای استعدادهای نوپا برای نمایش مهارت ها، به اشتراک گذاشتن کانون توجه با اینفلوئنسرهای برتر و افزایش دسترسی به محتوای آنها عمل می کند.

شخصیت های برجسته بازی مانند Mortal، Scout و Regaltos به همراه سازندگان منطقه ای، میکرو و مینی به این رویداد پیوسته اند و تنوع و استعداد ذاتی در چشم انداز بازی هند را برجسته می کنند.

Gamerz Night Live که بیش از ۱۱ هفته اجرا می شود و ۱۴ قسمت را در بر می گیرد، بیش از شش میلیون بازدید در YouTube دارد. فرمت آن، شامل کوتاه‌های معمولی، پست‌های انجمن، و اعلان‌های قسمت‌ها، به سرعت بیش از ۱۰ میلیون بازدید در سراسر پلتفرم‌ها جمع‌آوری کرده است.

Abhishek Aggarwal، مدیر عامل Trinity Gaming India، در بیانیه ای گفت: “در Trinity Gaming India، هدف اصلی ما به طور مداوم فراهم کردن پلتفرمی برای سازندگان بوده است که منجر به رشد و ایجاد یک حرفه در بازی شود. از طریق Gamerz Night Live، ما به ارائه فرصت‌های بی‌سابقه‌ای برای سازندگان در سراسر کشور، صرف‌نظر از اندازه فعلی و تعداد دنبال‌کنندگان.
خط سیر، حضور قابل توجه تری را در چشم انداز بازی برای سال آینده تضمین می کند.”

این رویداد بازی شامل عناوین مورد علاقه طرفداران مانند Battleground Mobile India (BGMI)، Valorant، CS Source 2، Fall Guys، Among Us، Prop Hunt و GTA V است. جلسات بازی مشترک بین سازندگان شریک، بینندگان را با رقابت های تیمی در BGMI درگیر می کند. ، Valorant و CSGO.

Gamerz Night Live می‌خواهد مخاطبان را در سراسر کشور مجذوب کند و خود را به عنوان جشنی فراگیر از بازی معرفی کند. این رویداد قرار است تا دسامبر ۲۰۲۳ به پایان برسد و نوید یک پایان بزرگ را برای اجرای جذاب خود بدهد.

Anita Kotwani، مدیر بازی Dentsu، Gamerz Night Live را ستایش کرد.

Kotwani در بیانیه ای گفت: «Gamerz Night Live اولین IP بازی تفریحی است که در آن سازندگان محتوای بازی با اندازه های مختلف گرد هم می آیند و از بازی به عنوان بخشی مفید از سرگرمی لذت می برند. اینتل و لنوو از طریق Gamerz Night Live این فرصت را دارند تا خود را در مقابل مخاطبان مربوطه به نمایش بگذارند.

Trinity Gaming India، که در سال ۲۰۱۹ توسط Abhishek Aggarwal و Shivam Rao تأسیس شد، به عنوان یک شرکت برجسته محتوای بازی و بازاریابی ایستاده است.

دفتر مرکزی این شرکت در گوروگرام، هند، دامنه فعالیت این شرکت به آسیای جنوب شرقی و منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گسترش می‌یابد و بر ایجاد بزرگترین استخر استعداد هند در جامعه بازی متمرکز است.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/trinity-gaming-indias-gamerz-night-live-hits-10m-views-in-11-weeks/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *