برنامه Outsidify در Bastle به شما امکان می دهد صداها را از طریق تلفن هوشمند ضبط و تغییر دهید

سازنده گجت‌های صوتی محبوب Bastle به تازگی نسخه‌ای را منتشر کرده است اپلیکیشن iOS به نام Outsidify که به شما امکان می دهد صدا را مستقیماً از بلندگوها و میکروفون آیفون خود ضبط و تبدیل کنید. علیرغم نام برنامه کمی ترسناک، بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد و به کاربران اجازه می دهد تا نویزهای محیط اطراف خود را کشف کنند تا مناظر صوتی واقعاً منحصر به فردی ایجاد کنند.

هنگامی که مقداری صدا را از طریق برنامه ضبط کردید، از آخرین ساخته Bastl برای ایجاد بازخورد هماهنگ یا ناهماهنگ، دستکاری پاسخ‌ها، اعمال فیلترهای رزونانس و موارد دیگر استفاده کنید. شما حتی می توانید از دهان خود برای ایجاد فیلتر تشدید کننده خود استفاده کنید و مستقیماً در میکروفون تلفن صحبت کنید.

به‌علاوه، می‌توانید پاسخ‌های ضربه‌ای را تقریباً از هر چیزی با Bastl با استفاده از فنجان قهوه یا لوله ساخت‌وساز به عنوان مثال دریافت کنید. سپس می‌توان از این IRها برای اجرای سایر منابع صوتی برای ایجاد ریورب‌های سفارشی و موارد مشابه از طریق DAW یا یک قطعه سخت‌افزار مستقل استفاده کرد. تنها نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که تلفن باید در داخل شی یا فضایی که در حال گرفتن آن است قرار بگیرد، بنابراین رویاهای شما برای داشتن واکنش ضربه ای از داخل یک رول دستمال توالت، متأسفانه، از بین رفته است.

پخش کننده رسانه یکپارچه امکان حلقه زدن کامل را فراهم می کند و به شما امکان می دهد نقاط شروع و پایان را تنظیم کنید. همچنین یک نوار لغزنده سرعت، از ¼ سرعت تا ۴ برابر، و یک عملکرد برش وجود دارد. در مورد ضبط کننده، فایل های wav را ذخیره می کند تا به دستگاه های دیگر منتقل شوند، دوباره با نقاط شروع و پایان قابل تنظیم. همچنین می‌توانید ضبط‌های مسابقه را سرعت دهید، بنابراین سرعت ثبت‌شده به‌طور خودکار با سرعت تنظیم‌شده در پخش‌کننده مطابقت دارد و در عین حال زمین را حفظ می‌کند. البته یک تایمر شمارش معکوس نیز وجود دارد تا بتوانید قبل از شروع ضبط برنامه در موقعیت خود قرار بگیرید.

صدا از طریق یک صفحه بازخورد با گزینه‌های تنظیم میزان و تن تغییر می‌کند. حتی یک تاخیر قابل تنظیم نیز وجود دارد که مدت زمان رسیدن میکروفون به صفحه بازخورد را تغییر می دهد.

Outsidify یک نسخه انحصاری iOS است که هنگام خرید ۶ دلار قیمت دارد از اپ استور رسمی این برنامه برای Bastle منحصر به فرد است، زیرا این شرکت معمولاً ابزارهای فیزیکی مانند آن را تولید می کند سینت سایزر قابل حمل Kastle با باتری. ما هم تمجید کرده ایم نمونه بردار دانه ای Microgranny Monolith Bastle’s و میکسر قابل حمل Bestie.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/bastles-outsidify-app-lets-you-capture-and-transform-sounds-via-a-smartphone-185421887.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/bastles-outsidify-app-lets-you-capture-and-transform-sounds-via-a-smartphone-185421887.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *