برندهای برتر و انتخاب های مقرون به صرفه

برندهای برتر و انتخاب های مقرون به صرفه

شرکتی که عمدتاً به خاطر چاپگرهای خود شناخته شده است، برندی که تحت حمایت Shaq است، مدتی است که در تجارت و بازی پروژکتور سینمای خانگی حضور داشته است. در حالی که این شرکت تعداد زیادی از مدل‌های رده بالا با ویژگی‌های شگفت‌انگیز را در فروشگاه آمازون خود تبلیغ می‌کند، اپسون همچنین پروژکتورهای بسیار خوبی را با قیمت پایین‌تر تولید می‌کند، از جمله مدل اصلی و قابل حمل که ما برجسته می‌کنیم.

EpiqVision Flex یک پروژکتور قابل حمل کوچکتر، بدون استخوان و با یک هایلایت است – برای اتاق هایی که نمی توان نور را تنظیم کرد، عالی است. این یک تصویر روشن با رزولوشن ۳۰۰۰ لومن تولید می کند و شرکت می گوید می تواند تصاویری تا ۳۰۰ اینچ نمایش دهد. در حالی که سیستم منو یک راه‌اندازی پخش جریانی هوشمند نیست، پیش‌تنظیم‌های ویدیویی در دسترس چندین محیط مشاهده هستند، از جمله یک تنظیم خاص برای نمایش بر روی تخته‌های سیاه کلاس درس.

EpiqVision Flex از کمبود ورودی‌ها رنج می‌برد، زیرا تنها یک پورت برای HDMI، USB-A و USB-B قدیمی وجود دارد، به این معنی که یک دستگاه استریم که با USB-A تغذیه می‌شود، این واحد را حداکثر می‌کند. بلندگوی داخلی آن چیز خاصی نیست، و متأسفانه، عدم وجود جک خروجی صدا به این معنی است که بلندگوهای خارجی گزینه ای نیستند مگر اینکه دستگاه استریم شخص از آنها پشتیبانی کند. با این حال، برای تماشای یک فیلم در یک اتاق سیاه و سفید کمتر، این یک انتخاب محکم از یک نام تجاری قابل اعتماد است و فقط به خریداران حدود ۴۵۰ دلار در بهترین خرید.


منبع: https://www.slashgear.com/1454553/best-projector-brands/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *