بزرگترین طرفدار بلک بری یک شرکت صفحه کلید آیفون به نام کلیک راه اندازی کرد

دلت تنگ شده گوشی های بلک بری? آیا شما آرزوی خود را دارید آیفون ۱۵ آیا یک صفحه کلید واقعی داشتید، با دکمه های واقعی که می توانید با انگشت شست خود فشار دهید؟ هیچ کس مانند طرفداران بلک بری قدیمی (بسیار قدیمی) دلتنگ داشتن یک صفحه کلید تلفن نیست و یکی از بزرگترین طرفداران بلک بری در بین همه، یک شرکت لوازم جانبی آیفون راه اندازی کرده است تا مشعل صفحه کلید تلفن را به نسل جدیدی از طرفداران منتقل کند.

در اقدامی جسورانه، دو روزنامه نگار حوزه فناوری کوین میچالوک از Crackberry.com و مایکل فیشر از آقای موبایل یوتیوب مشهور، برای تأسیس یک شرکت سخت افزاری به نام Clicks شریک شده اند. این دو همچنین اعضای تیم شرکت هایی از جمله بلک بری (البته)، اپل و گوگل را استخدام کرده اند، اگرچه اگر منصفانه باشیم به مردم می گویم زمانی که واقعاً در یک فروشگاه اپل کار می کردم در اپل کار می کردم. مرکز خرید Chestnut Hill نزدیک بوستون

بزرگترین طرفدار بلک بری یک شرکت صفحه کلید آیفون به نام کلیک راه اندازی کرد

(اعتبار تصویر: کلیک ها)

اعتراف می‌کنم که هم کوین و هم مایکل را می‌شناسم، و اخیراً مایکل را دیده‌ام، اما نمی‌دانستم که او با حیله‌گری روی صفحه‌کلید آیفون کار می‌کند. برخی از همکاران من در TechRadar به شباهت بین این لوازم جانبی و آن یک بار اشاره کردند رایان سیکرست تلاش کرد تا دنیای آیفون را با طوفانی درآورد با صفحه کلید تایپی خودش برای آیفون. همچنین بار دیگر رایان سیکرست دوباره با Typo2 تلاش کرد. BlackBerry از Seacrest شکایت کرد که به نوعی در سال ۲۰۱۵ عمر کافی برای برنده شدن در یک دعوی قضایی باقی مانده بود.

البته، طراحی Seacrest Typo یک ضربه مستقیم به صفحه‌کلید مورب بلک‌بری بود، در حالی که صفحه‌کلید Click بیشتر شبیه مجموعه‌ای از مروارید سیاه در خطوط مستقیم و بدون مایل به نظر می‌رسد. شما فکر می کنید که Michaluk به اندازه کافی می داند تا از دام های شکست Seacrest جلوگیری کند، زیرا او این موضوع را پوشش می دهد. داستان اشتباه تایپی برای Crackberry.com در آن روزها

آیا آنها چرخ شست را در مرحله بعد باز می گردانند؟

روی لوازم جانبی صفحه کلید آیفون در آیفون 15 کلیک می کند

(اعتبار تصویر: کلیک ها)

کلیک ها به وضوح امیدوار است که کاربران امروزی از صفحه کلید روی صفحه که فضا را اشغال می کند صرف نظر کنند و در عوض صفحه کلید USB-C یا Lightning جدید خود را وصل کنند. صفحه کلید کلیک با یک کار می کند آیفون ۱۴ (رعد و برق) یا آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو مکس (USB-C). هیچ صحبتی در مورد اینکه چرا Clicks از آیفون ۱۵ پلاس و آیفون ۱۵ پرو صرف نظر کرده است، اما پشتیبانی از این دستگاه ها ذکر نشده است.

کلیک ها فقط یک صفحه کلید ساده نیست، برخی ویژگی های فانتزی روی آن وجود دارد. یک پورت USB-C برای عبور از آن وجود دارد تا بتوانید گوشی خود را حتی زمانی که صفحه کلید متصل است شارژ کنید. کلیدها همچنین دارای نور پس زمینه هستند که بسیار جذاب است و باید در تایپ کردن در شب کمک کند. برنامه ای برای دانلود وجود دارد تا مطمئن شوید صفحه کلید کار می کند و سپس چند میانبر صفحه کلید مانند CMD-H برای بازگشت به صفحه اصلی دریافت می کنید.

صفحه‌کلید کلیک‌ها اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است Clicks.techاولین دسته در دو رنگ زرد به نام Bumblebee (هسبرو؟) و آبی ابری به نام آسمان لندن در دسترس خواهد بود. این دستگاه با قیمت ۱۳۹ دلار به فروش می رسد که ۵۰ دلار کمتر از قیمت دستگاه Ryan Seacrest Typo است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/phone-accessories/blackberrys-biggest-fan-started-an-iphone-keyboard-company-called-clicks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *