بسته‌های Echo Show 8 در معاملات جمعه سیاه آمازون تا ۶۴ درصد تخفیف دارند

اگر منتظر معامله ای برای Echo Show 8 بوده اید، بهتر از این نمی شود بسته های فعلی جمعه سیاه برای نمایشگرهای هوشمند آن. نسل دوم Echo Show 8 را با یک لامپ چند رنگ هوشمند Kasa فقط به قیمت ۵۵ دلار به فروش می رساند. به طور معمول، اینها با هم بیش از ۱۵۰ دلار قیمت دارند. نسل سوم Echo Show 8 که در سال جاری منتشر شد نیز با تخفیف عمیق روبرو است در یک بسته با لامپ هوشمند کاسا، فقط ۱۰۵ دلار در مقایسه با قیمت فهرست ۱۷۳ دلار.

را طراحی تازه‌ای را به آنچه قبلاً یکی از آن‌ها بود به ارمغان آورد خارج وجود دارد. آخرین نسخه دارای ساختار شیک تر و قابلیت های ارتقا یافته، با صدای فضایی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و زمان پاسخگویی سریعتر از الکسا است. هنوز نسخه قبلی آن که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، برای کارهایی مانند تماس‌های ویدیویی و کنترل خانه هوشمند عملکرد خوبی دارد. این دوربین به قاب‌بندی خودکار چهره مجهز شده است تا شما را روی تماس‌ها متمرکز کند و یک پوشش حفظ حریم خصوصی برای دوربین دارد. هر دو مدل دارای یک صفحه نمایش لمسی جمع و جور ۸ اینچی هستند که به اندازه کافی بزرگ است تا بدون اشغال فضای پیشخوان، محتوا را مشاهده کنید.

معاملات صفحه نمایش هوشمند فقط به Echo Show 8 ختم نمی شود. خرده فروش همچنین تخفیف هایی را برای Echo Show 5 و Echo Show 10 بزرگتر ارائه می دهد. بسته هایی برای اضافه کردن لوازم جانبی وجود دارد – از جمله دوربین Blink Mini و Kasa Smart. لامپ ها – و در دستگاه های جداگانه با ۳۰ تا ۶۴ درصد تخفیف ارائه می شود.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/echo-show-8-bundles-are-up-to-64-percent-off-in-amazons-black-friday-deals-220607231.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/echo-show-8-bundles-are-up-to-64-percent-off-in-amazons-black-friday-deals-220607231.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *