بله، دنباله Nier: Automata در راه است – اما نه هنوز

یوسوکه سایتو تهیه کننده سریال Nier تایید کرد که در حالی که “[director] یوکو تارو زنده است، بازی‌های جدید Nier منتشر خواهند شد.

در مصاحبه با ۴Gamer.net (日本語) و توسط Genki به اشتراک گذاشته شده است، Saito گفت که در حالی که یک بازی دیگر Nier عرضه می شود، این دو در حال حاضر روی یک پروژه “جدا” کار می کنند، و مایلیم انتظار داشته باشیم که در سال آینده بیشتر در مورد آن بازی معرفی نشده بشنویم.


۲۳ دقیقه از گیم پلی Nier: Automata.

این خبر از طریق “جلسه ای برای صحبت بی وقفه درباره تولید Nier Automata” در نمایش بازی ویدیویی کره ای G-STAR 2023 منتشر شد – بله، من هم این عنوان را دوست دارم – که در آن سایتو در مورد توسعه بازی اصلی صحبت کرد و اشاره کرد که چه چیزی در انتظار سریال مورد علاقه طرفداران است.

و اگرچه سایتو هیچ خبر قطعی برای طرفداران Nier که صبورانه منتظر ادامه بازی تحسین شده Nier Automata در سال ۲۰۱۷ بودند، نداشت، حداقل تاییدی است که نه Saito و نه Taro هنوز ساخت بازی های Nier را تمام نکرده اند.

ICYMI، Nier: کلیسای مخفی Automata که داشت بازیکنان سال گذشته گیج شده بودند است اکنون به عنوان یک مد در دسترس است.

طرفداران در ابتدا فکر می کردند که منطقه جدید یک راز برای مدت طولانی پنهان است، اما اکنون با دانلود مد کلیسای Nier Automata در NexusMods قابل دسترسی است.


منبع: https://www.eurogamer.net/yes-a-nier-automata-sequel-is-coming-but-not-just-yet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *