بلیزارد پس از کناره گیری چندین رقیب، در حال انتقال از لیگ Overwatch است

بلیزارد پس از کناره گیری چندین رقیب، در حال انتقال از لیگ Overwatch است

به نظر می رسد Overwatch لیگ (OWL) به پایان کار خود رسیده است زیرا یک سخنگوی تایید می کند که لیگ به یک مدل جدید منتقل می شود.

OWL از قبل وجود داشته است Overwatch 2، همانطور که فصل اول در سال ۲۰۱۸ با حضور ۱۲ تیم به نمایندگی از شهرهای سراسر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا برگزار شد. از آن زمان، لیگ به ۲۰ تیم با تماشاگران و مسابقات گسترده در مکان های نمادین گسترش یافته است.

با این حال، به نظر می رسد که همه اینها در شرف پایان است. در بیانیه ای که به GGReconیک سخنگوی OWL فاش می کند که ورزش های الکترونیکی رقابتی شکل آن را تغییر خواهد داد. “ما در حال انتقال از لیگ Overwatch هستیم و Overwatch رقابتی را در مسیر جدیدی توسعه می دهیم. ما از همه کسانی که OWL را ممکن کردند و همچنان بر ایجاد چشم انداز خود از یک برنامه ورزشی الکترونیکی احیا شده متمرکز شده اند سپاسگزاریم. ما هیجان زده هستیم که جزئیات را با همه شما در این برنامه به اشتراک بگذاریم. آینده نزدیک.

این خبر بلافاصله پس از خروج چندین تیم از لیگ به گوش طرفداران می رسد. Toronto Defiant قبلاً در یک بیانیه مطبوعاتی خروج خود را تأیید کرده بود و اعلام کرده بود که شرکت مادر، OverActive Media، هزینه خروج ۶ میلیون دلار را دریافت خواهد کرد.

پیش از این، چنگدو هانترز نیز لیگ را ترک کرده بود و تأیید کرد که “سازمان تغییری در اهداف استراتژیک کلی خود را به لیگ ابلاغ کرد و ما برای آنها در مسیر جدید خود آرزوی موفقیت می کنیم” در بیانیه ای جداگانه به GGRecon.

OWL اخیراً مشکلات سختی را پشت سر گذاشته و در هاله ای از ابهام باقی مانده است زیرا رای به روز رسانی قرارداد حق رای به این معنی است که بلیزارد باید یک اکوسیستم رقابتی جدید پیدا کند. در حال حاضر انتظار می‌رود که Overwatch Esports با یک سازمان‌دهنده مسابقات شخص ثالث، مانند ESL FACEIT Group (شرکت سازنده Rocket League Esports) برای برنامه‌ریزی آینده خود قرارداد ببندد.

در ضمن، حتما این موارد عالی را بررسی کنید معاملات بازی جمعه سیاه و همینطور اینها معاملات میز بازی جمعه سیاه.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/blizzard-is-transitioning-from-the-overwatch-league-after-multiple-competitors-withdraw

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *