بهترین ابزارهای برقی Ryobi که در هنگام پاکسازی پاییز امسال می خواهید

بهترین ابزارهای برقی Ryobi که در هنگام پاکسازی پاییز امسال می خواهید

چه برگ یا چمن تازه بریده شده، ابزارهای کمی بیش از یک دمنده برگ خوب می توانند به مرتب نگه داشتن چمن شما کمک کنند. حتی می توانید آن را با هم جفت کنید یک کیت تمیز کردن ناودان بدون گذراندن ساعات طولانی و خطرناک در لبه پشت بام، تجمعات را از ناودان‌ها خارج کنید.

یک دمنده ایده آل برای اکثر مردم این است کیت دمنده ۱۸ ولت One+ HP Brushless Whisper Series 450 CFM. در ۴۵۰ CFM، این دمنده هوا را با سرعت ۱۳۰ مایل در ساعت هل می دهد، که برای اکثر خواص کوچک تا متوسط ​​کافی است. Ryobi همچنین چند ولتاژ ۴۰ ولتی گرانتر تولید می کند ۶۰۰ CFM و ۷۳۰ CFM مدل‌ها، اما فقط آنهایی که دارای ویژگی‌های بزرگ، منظره‌سازهای حرفه‌ای، یا افرادی که با شرایط بسیار مرطوب سروکار دارند احتمالاً به این مقدار اسب بخار نیاز دارند.

این کیت دارای باتری لیتیومی ۱۸ ولت ۴٫۰ آمپر ساعتی و شارژر است. بزرگترین نقطه ضعف این باتری این است که Ryobi تنها با یک بار شارژ تا ۱۶ دقیقه کار می کند. نکته مثبت این است که این ابزار بخشی از سری جدید Whisper Ryobi است، به این معنی که به گونه‌ای طراحی شده است که ۸۶ درصد بی‌صداتر از سایر دمنده‌های مشابه کار کند. دمنده دارای یک ماشه سرعت متغیر برای کنترل خروجی هوا، یک دکمه توربو برای افزایش قدرت و یک ویژگی کروز کنترل برای کمک به کاهش خستگی است. همچنین دارای یک لوله دمنده و نوک سرعت برای کنترل دقیق است.


منبع: https://www.slashgear.com/1439998/ryobi-power-tools-fall-cleanup/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *