بهترین اپلیکیشن ها برای سکستینگ

بهترین اپلیکیشن ها برای سکستینگ

این محتوا در ابتدا برای مخاطبان آمریکایی در Mashable ظاهر شد و برای مخاطبان بریتانیایی اقتباس شده است.

در دنیایی که دوستیابی آنلاین و اتصالات گاه به گاه تبدیل به یک هنجار شده است، دوستیابی هنوز هم می تواند خسته کننده باشد. گاهی اوقات، فقط فکر پوشیدن لباس مناسب، شروع کننده های شوخ طبع گفتگو و رفت و آمد به محل ملاقات واقعی می تواند خسته کننده باشد.

مهم نیست که چه نوع ملاقاتی را برنامه ریزی می کنید، وقتی صحبت از قرار می شود، همیشه نوعی تلاش فیزیکی لازم است.

خبر خوب؟ وجود دارد نقطه ضعف: Sexting.

سکستینگ چیست؟

ارسال پیامک به هنر ارسال عکس‌ها یا پیام‌های غیراخلاقی جنسی برای یک یا چند نفر از طریق متن است. با تشکر برای اخیر آن افزایش محبوبیتاکنون برنامه‌هایی برای ارسال پیامک و ویژگی‌های جدید ارسال پیامک در برنامه‌هایی وجود دارد که در غیر این صورت برای آنها مناسب است دوستیابی به صورت حضوری

در مورد سکسینگ چه چیزهایی باید بدانید؟

چه علاقه مند به امتحان کردن سکستینگ باشید یا یک حرفه ای باتجربه، هنگام دانلود و استفاده از یک برنامه دوستیابی جدید برای sext باید به چند نکته توجه داشته باشید. مطمئناً، در مقایسه با یافتن یک معشوق طولانی مدت، هنگام به ثمر رساندن یک شریک جنسی جدید، موانع کمتری وجود دارد، اما قوانینی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید تا همه طرفین احساس راحتی کنند. در اینجا سه ​​مورد بزرگ وجود دارد:

  • احترام متقابل موقعیت را ارزیابی کنید و مخاطبان خود را بشناسید. معمولاً، برای سنجش اینکه آیا فردی علاقه مند به انجام کارهای کثیف سایبری با شما است یا خیر، بیشتر از چند متن پیش متنی (یا پیش متنی) لازم نیست. قبل از اینکه با چیزی بدجنس و غیر ضروری رهبری کنید، وقت بگذارید تا آن را بفهمید. آکا، اگر مردم نپرسیدند، فقط شروع به پرتاب عکس های دیک به سمت چپ و راست نکنید.

  • اعتماد متقابل با احترام رفتارکن: حریم خصوصی مقدس است اینترنت این توانایی ترسناک را دارد که لحظات زودگذر را بسیار دائمی کند. اگر کسی از شما خواست چیزی را برای خود نگه دارید، آن را انجام دهید. در حالی که ارسال پیامک می تواند سبک و سرگرم کننده باشد، به سطح جدی اعتماد نیز نیاز دارد. اگر به این اعتماد خیانت کنی، آن را برای همه خراب می کنی.

  • حریم خصوصی هیچ برنامه ای نمی تواند به طور کامل از حریم خصوصی شما برای شما محافظت کند – این وظیفه شماست. اگرچه برنامه‌هایی وجود دارند که ویژگی‌های خاصی دارند که برای محافظت از هویت/محتوای شما طراحی شده‌اند، اما همه سناریوها را رد نمی‌کنند. برای مثال، شخصی برای گرفتن عکسی که ارسال می‌کنید نیازی به گرفتن اسکرین شات ندارد. آنها به راحتی می توانند از تلفن یا دستگاه دیگری برای گرفتن یا ضبط عکس ها و/یا ویدیوهای شما استفاده کنند. همیشه باید قبل از ارسال هر چیزی که می تواند خطرساز باشد، این را در نظر داشته باشید و تمام تلاش خود را بکنید تا مطمئن شوید به شخصی که پیام های شما را دریافت می کند اعتماد دارید.

این نکات را هنگام مشارکت در پیام رسانی NSFW در نظر داشته باشید.

آیا باید در سکسینگ شرکت کرد؟

بدیهی است که قرار واقعی بهترین راه برای آشنایی طولانی مدت با کسی است، به خصوص اگر به دنبال هر نوع رابطه جدی و حضوری هستید. و سکس واقعی همیشه بهتر از سکستینگ خواهد بود. با این حال، سکستینگ جایگزینی است که ممکن است به روش هایی که حتی فکرش را هم نمی کردید به شما کمک کند.

  • راحتی – چه قصد دارید در تاریخ خود شراب بخورید و ناهار بخورید یا فقط برای ارتباط با یکدیگر ملاقات کنید، همیشه به تلاش بیشتری نیاز دارد. برای آنهایی که برنامه‌های بسیار شلوغ دارند یا کسانی که در زندگی خود (به هر دلیلی) جایی برای یک رابطه ثابت حضوری ندارند، پیامک عملاً یک لطف نجات‌بخش است. به هر حال، میل جنسی شما فقط به دلیل مشغله کاری از بین نمی رود. سکستینگ به شما این امکان را می‌دهد تا به نیازهای جنسی خود توجه کنید، بدون اینکه خودتان را کنار بگذارید.

  • کشف اعتماد و صمیمیت – راحت بودن با یک فرد دیگر در محیط نزدیک همیشه برای همه به طور طبیعی اتفاق نمی افتد – اما انتخاب سکسینگ جای خود را به سطح جدیدی از کاوش از نظر صمیمیت و اعتماد می دهد. اگر نمی خواهید هرگز مجبور نیستید با شخصی که پشت صفحه نمایش قرار دارد ملاقات کنید، اما اینکه بتوانید احساس آسیب پذیری را بدون هیچ گونه رشته ای تمرین کنید می تواند درس بزرگی برای باز بودن بیشتر باشد.

  • آزادی همانطور که در مورد اکثر فعالیت های پشت پرده وجود دارد، با سکسینگ، می توانید بازدارندگی های خود را رها کنید و در کاوش جنبه جنسی خود راحت باشید. دانستن وجود مانع خاصی بین شما و طرف مقابل ممکن است به شما اجازه دهد تا با زبان و ایده هایی آزمایش کنید که در غیر این صورت شخصاً کشف نمی کنید.

  • سرگرم کننده کمی صداقت لطفا یک شب ارسال پیامک همیشه بسیار سرگرم کننده تر از کشیدن بی پایان به سمت راست روی یک برنامه دوستیابی و شروع یک مکالمه یکسان است. داشتن گزینه باز کردن یک برنامه در تلفن و شرکت در یک پیش بازی مجازی کوچک، لذت فوری و (تقریبا) لذت تضمین شده را ارائه می دهد.

  • ایمنی ما به دلایلی اشاره کردیم که چرا ارسال پیام ممکن است از نظر حریم خصوصی کاملاً ایمن نباشید، اما به اعتبار آن، سکستینگ عنصری از ایمنی را ارائه می دهد که ملاقات های حضوری آن را ندارند. ارسال پیامک به شما این امکان را می دهد که هم با افرادی که می شناسید و هم با افراد غریبه بدون قرار دادن خود در موقعیت های فیزیکی خطرناک یا ناخواسته ارتباط برقرار کنید. تجربه شما باید همیشه همان چیزی باشد که می‌خواهید باشد، و با ارسال پیامک، اگر به سمتی که می‌خواهید پیش نمی‌رود، فقط بسته شدن یک برنامه است.

مزایای آن برای همه روشن است، پس چرا آن را امتحان نکنید؟

چه چیزی یک برنامه را برای ارسال پیامک خوب می کند؟

اگر قصد دارید برای ارسال پیامک برنامه ریزی کنید، باید به دنبال ویژگی های خاصی در یک برنامه باشید:

  • راحتی در استفاده شما نمی خواهید خود را در یک مکالمه داغ و مبهم بیابید که سعی می کنید بفهمید چگونه یک تصویر یا یک یادداشت صوتی را ضمیمه کنید. وقتی صحبت از ارسال پیامک به میان می آید، هرچه پلتفرم کاربر پسندتر باشد، بهتر است. شما چیزی می خواهید که کارآمد و سریع باشد.

  • ویژگی های حریم خصوصی – آنچه در یک برنامه ارسال پیامک اتفاق می افتد همیشه در یک برنامه ارسال پیامک باقی نمی ماند. هیچ تضمینی وجود ندارد که مکالمات یا سلفی‌های شما اسکرین شات را روی گوشی دیگران نمایش ندهند. همانطور که گفته شد، برخی از برنامه ها دارای ویژگی های خود تخریب فوری هستند که عکس ها و مکالمات را پس از مدت زمان مشخصی حذف می کنند.

  • ایمنی – اگر به دنبال یک شب سرگرم کننده بدون رشته به صورت آنلاین هستید، واقعاً مهم نیست که شخص طرف دیگر مکالمه شما تأیید شده باشد – اما اگر می خواهید مطمئن شوید که در آن حضور ندارید. گربه ماهی یا چت با یک ربات، استفاده از برنامه ای را در نظر بگیرید که رسانه های اجتماعی را پیوند می دهد یا کاربران را تأیید می کند.

  • قیمت اشتراک در مقابل ویژگی های رایگان چقدر حاضرید برای زنگ ها و سوت ها بپردازید؟ چندین برنامه رایگان وجود دارد، اما اگر به دنبال چیزی جذاب‌تر هستید، می‌توانید ماهانه چند پوند برای ویژگی‌های برتر بپردازید.

با در نظر گرفتن این ویژگی ها، باید آماده باشید تا یک برنامه را انتخاب کنید و ارسال پیامک را شروع کنید. شما این را دارید

بهترین اپلیکیشن برای سکستینگ چیست؟

از آنجایی که سکستینگ، به طور طبیعی، همراه است عوامل زیادی را باید در نظر گرفت (مثلاً رضایت و حریم خصوصی)، ما بهترین برنامه‌های ارسال پیامک را انتخاب کرده‌ایم تا شما را از این راه دور کنیم – یعنی شروع خوبی داشته باشید. ما سعی کرده‌ایم چیزی را برای همه ردیف کنیم، بنابراین این گزینه‌ها را بررسی کنید و مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

اینها بهترین برنامه های ارسال پیامک در سال ۲۰۲۳ هستند.


منبع: https://mashable.com/uk/roundup/best-sexting-apps-uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *