بهترین تخفیف‌های سامسونگ گلکسی بادز سایبری دوشنبه که پیدا کرده‌ایم

تخفیف‌های هدفون و هدفون سایبر دوشنبه اکنون زنده هستند در حالی که ما تحت تاثیر معاملات جمعه سیاه قرار گرفتیم، تخفیف های خاصی فقط امروز ظاهر می شوند. اگر اکوسیستم گلکسی سامسونگ از گوشی ها، تبلت ها و هدفون ها را ترجیح می دهید، باید این موارد را بررسی کنید معاملات سایبر دوشنبه سامسونگ. برخی از هدفون ها و هدفون های زیر در لیست ما ظاهر می شوند بهترین هدفون های بی سیمبنابراین می دانید که یک محصول با کیفیت را با قیمت فوق العاده ارزان دریافت می کنید.

Samsung Galaxy Buds FE – 70 دلار، ۱۰۰ دلار بود

بهترین تخفیف‌های سامسونگ گلکسی بادز سایبری دوشنبه که پیدا کرده‌ایم
سایمون کوهن / روندهای دیجیتال

این Samsung Galaxy Buds FE هدفون های بی سیم مقرون به صرفه ای هستند که ارائه می دهند حذف نویز فعال برای جلوگیری از صدای ناخواسته، و یک نوک بال بازطراحی شده که آنها را در جای خود نگه می دارد و در عین حال راحت در گوش شما می ماند. جفت شدن آنها با دستگاه تلفن همراه شما بسیار آسان است و برنامه Samsung Galaxy Wearable به اضافه سه اندازه گوشواره به شما کمک می کند تا بهترین تناسب را برای کیفیت صدا و ANC تعیین کنید. هدفون های بی سیم با یک بار شارژ با فعال کردن ANC می توانند تا ۶ ساعت دوام بیاورند و اگر کیس شارژ آنها را هم در نظر بگیرید، در مجموع ۲۱ ساعت دوام می آورد.

Samsung Galaxy Buds 2 – 100 دلار، ۱۵۰ دلار بود

سامسونگ / سامسونگ

این Samsung Galaxy Buds 2 همچنین ANC را برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شما و کیفیت صدای عالی با باس پررونق ارائه می دهد. سه میکروفون و طراحی منحنی آنها به شفافیت صدای شما در حین مکالمه کمک می کند و دارای یک رتبه IPX7 برای مقاومت در برابر آب تا در اثر بارندگی ناگهانی و جلسات تمرینی عرق‌ریز آسیب نبینند. با فعال‌سازی ANC، Samsung Galaxy Buds 2 می‌تواند تا ۵ ساعت پس از شارژ کامل، و تا ۲۰ ساعت با آب جعبه شارژ خود دوام بیاورد.

همه چیز از لپ تاپ و تبلت گرفته تا قهوه ساز و تصفیه کننده هوا و لوازم ضروری خانه هوشمند.

Samsung Galaxy Buds 2 Pro – ۱۶۰ دلار، ۲۳۰ دلار بود

جو مارینگ/روندهای دیجیتال/روندهای دیجیتال

سامسونگ هدفون‌های بی‌سیم خود را حتی بیشتر از این افزایش می‌دهد Samsung Galaxy Buds 2 Pro، که کیفیت موسیقی چشمگیر، ANC برای جلوگیری از بلندترین نویز و پشتیبانی از صدای ۳۶۰ درجه برای تجربه صدای فراگیر را ارائه می دهد. وقتی صدای شما را در حالی که ANC فعال است تشخیص می‌دهند، حالت مکالمه هوشمند شروع می‌شود، صدا را کم می‌کند و حالت محیطی را درگیر می‌کند. Samsung Galaxy Buds 2 Pro در برابر آب IPX7 مقاوم است و باتری آن می تواند تا ۵ ساعت با یک بار شارژ و تا ۲۰ ساعت با جعبه شارژ آن در حالی که ANC روشن است دوام بیاورد.

Samsung Galaxy Buds 2 Pro Minions Edition — ۲۰۰ دلار، ۲۷۰ دلار بود

سامسونگ

اگر می خواهید یک لایه شخصیت بیشتر در Samsung Galaxy Buds 2 Pro خود داشته باشید و از طرفداران مینیون ها از من نفرت انگیز پس از آن ممکن است بخواهید Samsung Galaxy Buds 2 Pro Minions Edition را در نظر بگیرید. اینها همان هدفون‌های بی‌سیم هستند، اما با کیس شارژ زرد روشن که بر اساس انتخاب شما بین اتو، استوارت و باب طراحی شده است. هر خرید همچنین به شما امکان می دهد یک تم خاص برای گوشی هوشمند خود و همچنین سایر سفارشی سازی ها دانلود کنید.

چگونه ما این معاملات سایبری سامسونگ گلکسی بادز را انتخاب کردیم

شروع کردیم به نگاه کردن به ما بررسی ها – چه چیزی را دوست داریم و چه چیزی را دوست نداریم. سپس به بیرون می‌رویم و بهترین تخفیف‌ها را برای این اقلام پیدا می‌کنیم، بنابراین به‌جای پر کردن فهرست با محصولاتی که اتفاقاً تخفیف دارند، به‌طور هدفمند در حال مدیریت هستیم. ما فکر می کنیم یک لیست کوچکتر و قطعی تر از لیستی از هزار محصول بهتر است.

ما همچنین مواردی را که در جایی که منطقی است بررسی نکرده‌ایم اضافه می‌کنیم و تحقیقات خود را انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم محصول باکیفیتی است. ما به بررسی نظرات کارشناسان موضوع و خود پلتفرم‌های خرید می‌پردازیم و محصول را با گزینه‌های جایگزین مقایسه می‌کنیم. اگر فکر کنیم همه چیز حل می شود، باعث برش می شود.

زمانی که مطمئن شدیم بهترین معاملات سایبری سامسونگ گلکسی بادز را پیدا کرده‌ایم، سپس آنها را در لیستی از ارزان‌ترین تا گران‌ترین سفارش دادیم. توصیه می‌کنیم به پایین‌ترین قیمت محصول خود پیمایش کنید، و مطمئن باشید که فکر می‌کنیم این بهترین ارزشی است که در آن نقطه قیمت به دست می‌آورید.

البته، ما همچنین از مقایسه قیمت و ابزارهای تاریخی و همچنین داده‌های شخص اول خود استفاده می‌کنیم تا مطمئن شویم که معامله خوبی دریافت می‌کنید. این کاری است که می توانید هنگام خرید در اطراف خود نیز با استفاده از ابزارهایی مانند انجام دهید شتر شترکه به شما قیمت گذاری تاریخی اقلام در آمازون را نشان می دهد.

ما کامل نیستیم و کاملاً ممکن است هنگام تهیه این لیست از بهترین معاملات دوشنبه سایبری سامسونگ گلکسی بادز، چیزی را از دست داده باشیم؟ اگر معامله‌ای قاتل پیدا کردید که فکر می‌کنید باید شامل آن شود، با ما تماس بگیرید dealsteam@digitaltrends.com و ما آن را در به روز رسانی بعدی در نظر خواهیم گرفت.

همچنین در نظر داشته باشید که تمامی قیمت ها در زمان انتشار دقیق بوده است. در حالی که ما در حال بررسی مجدد و به روز رسانی این پست با آخرین معاملات و قیمت ها هستیم، نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که معاملات در Cyber ​​Monday به سرعت پیش می روند و این امکان وجود دارد که پیشنهاد بین زمانی که شما کلیک می کنید و زمانی که ما کلیک می کنید منقضی شده باشد. آخرین ضربه به روز رسانی

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/the-best-samsung-galaxy-buds-cyber-monday-deals-weve-found/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *